عرضه و توزیع کینوا فله

جوانه کینوا

بزرگترین مرکز عرضه و توزیع کینوا در کشور ،  بهترین و باکیفیت ترین دانه کینوا تولید شده در داخل کشور را به صورت صنعتی فرآوری نموده و به صورت فله و بسته بندی در کلیه استان ها ،  عرضه می نماید .

تولید ، عرضه و توزیع کینوا فله باکیفیت

کینوا در ایران به صورت فله و بسته‌بندی به فروش می‌رسد .  یکی از نکات مهمی که در خرید کینوا فله مورد توجه است این است که ،  علاقه‌مندان به استفاده از محصولات فراسودمند دقت کنند که کینوا فله‌ که خریداری می‌کنند ،  حتماً ساپونین گیری شده باشد و کیفیت و استاندارد و مجوزات لازم را داشته باشند  .

گاهاً دیده شده در کشور ،  بسیاری از فروشنده‌ها با قیمت‌های بسیار کم ،  کینوا را به فروش می‌رسانند که این کینوا دارای ساپونین است .  ساپونین ماده ای صابونی بوده که سبب ایجاد مسمومیت می شود .   

قیمت پایین لزوماً کیفیت مناسب محصول را نشان نمی‌دهد و حتماً علاقمندان به مصرف محصولات فراسودمند به مجوز و استانداردهای این محصول دقت کنند .  

این مجموعه برای اولین بار در کشور ،  توانسته است بهترین کینوا ایرانی را از بهترین مزارع کشور خریداری کرده و در کارخانه فرآوری کرده و با بالاترین کیفیت آن‌ها را بسته‌بندی و وارد بازار کند .  

کینوا

عرضه و توزیع کینوا به صورت فله و بسته بندی

مجموعه‌ها ،  شرکت‌های پخش و هاریپر مارکت هایی که علاقمند هستند ،  روی خرید و فروش کینوا و  توزیع و عرضه کینوا  فله کار کنند ،  می‌توانند با این مجموعه در ارتباط باشند .

همچنین انجمن‌های سلیاک و دیابت و بیماری‌های خاص که به دنبال کینوا فاقد گلوتن و با ارزش غذایی بالا هستند ،  نیز می‌توانند از خدمات و یارانه ویژه‌ای که به این مشتریان داده می شود ،  استفاده کنند .

در این مجموعه علاوه بر کینوا فله و بسته بندی ،  انواع محصولات کینوا اعم از آرد کینوا ،  دانه کینوا سفید و رنگی ،  سویق کینوا ،  پروتئین کینوا ،  پرک کینوا و  .  .  .  در کلیه استان ها ،  در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

چنانچه به دنبال انواع محصولات کینوا ،  باکیفیت بالا و دارای مجوزات و استانداردهای لازم هستید ،  در هر استانی که باشید ،  می توانید با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید .

کینوا

کینوا منبع مناسبی برای تامین اسید های آمینه و پروتئین

بین 16 تا 20 درصد از وزن دانه کینوا مربوط به پروتئین های دارای ارزش بیولوژیکی بالا است ،  که شامل تمام اسیدهای آمینه از جمله اسیدهای آمینه اساسی است .  یعنی آنهایی که بدن نمی تواند سنتز کند و بنابراین باید از طریق رژیم غذایی تأمین شوند . عرضه و توزیع کینوا فله در سراسر کشور برای انجمن های سلیاک ، دیابت و بیماری های خاص در این مجموعه تخفیف های فوق العاده و یارانه دارد.

 میزان اسید آمینه های موجود در پروتئین دانه کینوا ،  برابر با میزان توصیه شده برای کودکان پیش دبستانی ،  کودکان مدرسه ای و بزرگسالان می باشد .  با این حال  ،  اهمیت پروتئین کینوا به دلیل کیفیت آن است .

پروتئین های کینوا به طور عمده انواع آلبومین و گلوبولین هستند .  این پروتئین ها ،  یک ترکیب متعادل از اسیدهای آمینه ضروری ،  مشابه ترکیب اسید های آمینه پروتئین شیر (کازئین) را دارند .  

همچنین مشخص شده است که برگ های کینوا نیز دارای مقدار زیادی پروتئین با کیفیت هستند .  علاوه بر این ،  برگ های کینوا سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی ،  به ویژه کلسیم ،  فسفر و آهن می باشند .

100 گرم کینوا حاوی تقریباً پنج برابر لیزین ،  بیش از دو برابر ایزولوسین ،  متیونین ،  فنیل آلانین ،  ترئونین ،  والین و مقادیر بسیار بیشتر لوسین (تمام اسیدهای آمینه ضروری در کنار تریپتوفان) نسبت به 100 گرم گندم دارد . عرضه و توزیع کینوا فله در این مجموعه به سراسر کشور انجام می شود.

علاوه بر این ،  در بعضی موارد سه برابر گندم ،  حاوی اسیدهای آمینه هیستیدین ،  ​​آرژنین ،  آلانین و گلیسین می باشد .  همچنین حاوی مقدار بیشتری از اسیدهای آمینه ای مانند پرولین ،  اسید آسپارتیک ،  گلوتامیک اسید ،  سیستئین ،  سرین و تیروزین (تمام اسیدهای آمینه غیرضروری)که در گندم به مقدار کم وجود دارد ،  می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *