عرضه و توزیع بذر کینوا درجه یک

قیمت کینوا فله

بزرگترین مرکز عرضه و توزیع بذر کینوا درجه یک ،  علاوه بر عرضه بذر کینوا درجه یک و شناسنامه دار در کلیه استان های کشور ،  در زمینه کشت بذر کینوا و تولید محصولی با عملکرد بالا ،  به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان ارائه می نماید .

اهمیت انتخاب بذر کینوا درجه یک

همان طور که اطلاع دارید ،  انتخاب بذر کینوا با ویژگی های زراعی مطلوب و درجه یک ،  گام بسیار مهمی در تولید محصولی با کیفیت می باشد .  در صورتی که تمام مراحل کاشت ،  داشت و برداشت یک محصول زراعی به بهترین نحو انجام شود .  اما بذر انتخاب شده نامناسب باشد ،  محصول تولید شده نامطلوب و فاقد سودآوری خواهد بود . عرضه بهترین بذر کینوا در ایران با اموزش کاشت در تمامی اقلیم های کشور در این مجموعه انجام می گیرد.

به همین دلیل ،  کشاورز ،  باید با توجه به شرایط محیطی و مزرعه بذری را انتخاب کند ، که بهترین عملکرد را به همراه داشته باشد .  اینکه انتخاب بذر مناسب با افزایش عملکرد گیاه رابطه ای مستقیم دارد ،  امری بدیهی می باشد .  و بذر کینوا نیز از این امر مستثنی نیست .

اولین گام برای کشت بذر کینوا ،  انتخاب بذر کینوا درجه یک و مرغوب می باشد .  در نتیجه این انتخاب و مدیریت زراعی مناسب ،  محصول کینوا تولید شده باعملکرد بالا ،  کیفیت مناسب و سودآوری مطلوب خواهد بود .

بذر کینوا

بذر کینوا درجه یک- دارای  قوه نامیه و خلوص ژنتیکی بالا

بذر کینوا درجه یک بذری است که شناسنامه دار و گواهی شده باشد .  این بذرها که فاقد اختلالات ژنتیکی هستند ،  باعث تولید دانه های یکدست و بازار پسند از محصول کینوا می گردد .  

همچنین بذر کینوا درجه یک دارای قوه نامیه بالایی بوده و درصد سبز مزرعه را افزایش می دهد .   و احتمال جوانه زنی و تراکم مناسب با استفاده از این بذر ها بسیار محتمل است .

عرضه بذر کینوا درجه یک عاری از بذور علف هرز

بذر کینوا درجه یک عاری از بذور علف هرز می باشد .  در مسئله ی کشت بذر کینوا ،  کنترل علف های هرز ،  مسئله بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود .  

در صورتی که مزرعه علف های هرز زیادی داشته و بذور علف هرز با دانه کینوا مخلوط شود ،  قیمت محصول تولید شده محصول به شدت کاهش می یابد .  زیرا بوجاری این محصول هزینه‌بر و دشوار می باشد .  

بنابراین تهیه بذر کینوا درجه یک و عاری از بذور علف هرز ،  تاثیر مهمی در کنترل علف های هرز مزرعه دارد .

بذر کینوا

بذر کینوا درجه یک عاری از بیماری

 همچنین بذر کینوا درجه یک ،  فاقد بیماری سفیدک می باشد .  بیماری سفیدک از جمله بیماری‌هایی است که در گیاه کینوا در مناطق مرطوب مشاهده می‌شود .  این بیماری از طریق بذر آلوده منتقل می گردد .  

بذر کینوای درجه یک ،  فاقد این بیماری است .  به همین دلیل کشت این بذر ،  هزینه مرحله داشت را کاهش می دهد .  بنابراین استفاده از بذر کینوا درجه یک و شناسنامه دار در کنارمدیریت زراعی صحیح ،  باعث تولید محصولی با عملکرد بالا و کیفیت مناسب می گردد .

بذر کینوا

عرضه و توزیع بذر کینوا درجه یک

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا درجه یک در کشور ،  فعالیت می نماید .  این مجموعه با هدف تولید محصولی با عملکرد بالا و با کیفیت ،  بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد .  

همچنین در زمینه کشت بذر کینوا به صورت صحیح ،  به کشاورزان عزیز در استان‌های مختلف ،  مشاوره رایگان ارائه می نماید .  مجموعه ما در زمینه فروش محصول کینوا ،  توسعه بازار دانه و بذر کینوا و صادرات دانه کینوا با کشاورزان عزیز مشارکت می کند .  

جهت اطلاع از کلیه خدمات بزرگترین مرکز عرضه و توزیع بذر کینوا درجه یک ،  می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *