تفاوت قیمت کینوا فله ای و بسته بندی

کینوا

تفاوت قیمت کینوا فله ای و بسته بندی ناشی از چه عاملی است؟ آیا کینوا بسته بندی و فله ای از لحاظ ارزش تغذیه ای تفاوتی با یکدیگر دارند؟ کینوا در حال حاضر در کشور به صورت فله ای و بسته بندی برای مشتریان و علاقه مندان عرضه می شود.

این محصولات از جمله دانه های جدید محسوب می شوند که به واسطه دارا بودن ارزش غذایی فراوان، از محبوبیت بالایی برخوردار است. کینوا دارای قیمت های متفاوتی می باشد که در ادامه در خصوص عوامل موثر بر قیمت کینوا صحبت خواهیم کرد.

چالش های خرید کینوا وارداتی

کینوا امروزه در ایران به صورت وارداتی نیز عرضه می شود. کینوا در ایران به صورت بسته بندی، فله، جزئی و عمده عرضه می شود. خرید کینوا وارداتی دارای چالش های فراوانی می باشد، این چالش ها باعث ریسک در خرید این محصول به صورت وارداتی می شود. از جمله چالش های خرید کینوا وارداتی می توان به قیمت نوسانی و بالای آن اشاره نمود.

کینوا وارداتی قیمت بالایی دارد، زیرا این قیمت با توجه به قیمت ارز تعیین می شود. متاسفانه در کشور ما قیمت ارز نوسانی و بالا می باشد. از این رو قیمت کینوا وارداتی نیز گران خواهد بود و برای خریداران عمده از لحاظ اقتصادی صرفه ندارد. از دیگر مشکلات خرید کینوا وارداتی مسئله تامین این دانه است.

یکی از مهم ترین مسائلی که برای شرکت ها و کارخانه جات صنایع تبدیلی وجود دارد، مسئله تامین به موقع محصول است. تامین کینوا وارداتی ممکن است به دلایلی همچون: عدم همکاری کشور تولید کننده، مشکلات گمرکی، مشکلات حمل و نقل و … با تاخیر به دست مشتریان برسد و باعث ضربه اقتصادی به خریدار شود.‌ دست به دست شدن محصول توسط دلال ها باعث آسیب رسیدن به دانه ها، خرد و شکستن دانه نیز از معضلات خرید کینوا وارداتی می باشد.

مزیت های خرید کینوا ایرانی

کینوا در سال های اخیر در ایران به طور گسترده کشت می شود. دانه های کینوا ایرانی محصولی است که دارای کیفیت مرغوبی می باشد و پتانسیل رقابت با نمونه های خارجی را دارد. کینوا ایرانی دارای دانه کدر می باشد و بوی بیشتری نسبت به کینوا وارداتی دارد. خرید کینوا ایرانی دارای مزیت هایی می باشد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

خرید کینوا ایرانی منجر به کمک به بخش کشاورزی و اقتصاد کشور می شود و در نتیجه باعث تشویق کشاورزان و تولید محصولی مرغوب و با کیفیت خواهد شد. کینوا ایرانی دارای قیمتی ارزان و‌ مقرون به صرفه است. قیمت پایین کینوا ایرانی باعث می شود مشتریانی که کینوا را به صورت عمده خریداری می کنند و در فرمولاسیون محصولات خود به کار می برند، قیمت نهایی محصول مورد نظرشان ارزان باشد و برای همه افراد جامعه قابل خریداری و مصرف باشد.

این قیمت پایین باعث می شود کارخانه جات زیادی علاقه مند به غنی سازی محصولات شان با کینوا باشند و درنتیجه محصولات فراسودمند به راحتی در دسترس همه افراد قرار بگیرد. قدرت تامین کینوا ایرانی و دسترسی به این دانه بسیار سریع و راحت انجام می شود و علاقه مندان می توانند بدون هیچ دغدغه ای ناشی از افزایش قیمت، تاخیر در رسیدن محصول، دسترسی دشوار این محصول را خریداری کنند.

کینوا

تولید انواع کینوا در ایران

کینوا در ایران برای اولین در اصفهان کشت شد. با کشت موفقیت آمیز این دانه در ایران، در سایر نقاط کشور نیز کشت شد. کینوا دارای انواع مختلفی از محصولات می باشد که این محصولات در ایران نیز کشت می شود. انواع کینوا در ایران شامل:

  • کینوا ایرانی
  • کینوا سفید
  • دانه کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده، می باشند.

این محصولات در ایران توسط مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا تولید و عرضه می شود. این مجموعه اولین و‌ بزرگ ترین تولید کننده کینوا و محصولات کینوا در ایران است که با پشتوانه تولید محصولاتی سالم و فراسودمند اقدام به تولید این محصولات نموده است.

انواع کینوا تولید شده در این مجموعه دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت می باشد و از کیفیت درجه یک و قیمت مناسب و ارزان برخوردار است. این مجموعه انواع کینوا را به صورت عمده و جزئی به فروش می رساند و علاقه‌مندان می توانند جهت خرید انواع کینوا از طریق سایت و‌ یا شماره های موجود اقدام به خرید انواع کینوا نمایند.

قیمت خرید فله ای کینوا سفید

کینوا سفید محبوب ترین و پرمصرف ترین نوع کینوا می باشد. کینوا سفید طعم و مزه خاصی ندارد و برای همه افراد با هر ذائقه ای مناسب می باشد و همه افراد می توانند از خواص تغذیه ای این دانه ارزشمند بهره مند شوند. این محصول در حجم عمده و جزئی به صورت فله ای در ایران عرضه می شود.

قیمت خرید فله ای کینوا سفید با توجه به عواملی همچون کیفیت، ایرانی یا خارجی بودن کینوا سفید، حجم خرید، نوع مصرف و … تعیین می شود. قیمت فله ای کینوا سفید از قیمت انواع بسته بندی شده کمتر است، زیرا هزینه بسته بندی را شامل نمی شود.

کینوا

قیمت هر کیلو کینوا سیاه

کینوا یکی از انواع اصلی کینوا می باشد. دانه کینوا سیاه دارای مدت زمان پخت طولانی تری نسبت به سایر انواع کینوا دارد. این محصول دارای طعم شیرینی است و برای همه افراد مورد پسند نیست. افرادی که علاقه مند به ایجاد طعم های جدید هستند می توانند کینوا سیاه را امتحان کنند.

قیمت هرکیلو کینوا سیاه با توجه به آیتم هایی تعیین می شود، این آیتم ها نقش بسیار زیادی در تعیین قیمت کینوا سیاه دارند. این عوامل باعث ایجاد نوسان و ثابت نبودن قیمت کینوا سیاه می شوند.

این آیتم ها شامل: کشور تولید کننده ( تولید ایران یا کشور های خارجی باشد، کینوا تولید شده در داخل ایران ارزان تر از انواع وارداتی می باشد)، کیفیت دانه ها، یکدست بودن و درشتی دانه ها، حجم خرید، شرکت تولید کننده یا وارد کننده از عوامل تاثیر گذار بر قیمت کینوا سیاه می باشند.

کینوا قرمز را از کجا بخریم

کینوا قرمز لاکچری ترین نوع کینوا می باشد. دانه کینوا قرمز بعد پخت تغییر شکل نمی دهد و رنگش تبدیل به قهوه ای می شود. دانه قرمز عمدتا توسط رستوران های لاکچری و گران قیمت خریداری می شود. این رستوران ها کینوا قرمز را برای به کاربردن در انواع غذاها، دسر، سالاد، خورشت و … به کار می برند.

خرید کینوا قرمز به صورت کیلویی و بسته بندی در حجم عمده و خرد توسط مراکز فروش ‌و عرضه کننده محصولات کینوا انجام می شود. خریداران کینوا قرمز هنگام خرید، مراکز معتبر را انتخاب کنند. مراکزی که دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت باشند. متاسفانه امروزه سودجویان اقدام به فروش کینوا قرمز به صورت غیر فراوری شده می کنند. علاقه مندان هنگام خرید توجه به مجوز بهداشتی کینوا قرمز داشته باشند.

کینوا

خرید کینوا در تهران و سایر شهر ها

کینوا در تهران و سایر شهرها به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله، قابل خریداری می باشد. خرید کینوا به صورت تولید داخلی و خارجی از طریق انواع فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های غذای سالم، فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است. در تهران و سایر شهرها خریداران عمده کینوا عمدتا شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی هستند.

این مجموعه ها کینوا را به صورت تناژ خریداری می کنند. خرید کینوا به صورت جزئی نیز توسط افراد جهت مصارف خانگی انجام می شود. در هنگام خرید کینوا در تهران و سایر شهرها از دارا بودن تاریخ انقضا، تاریخ تولید، کیفیت دانه ها و درشتی دانه ها، دارا بودن مجوز بهداشتی و سیب سلامت، اطمینان حاصل نمایید.

قیمت کینوا ایرانی فله ای و تناژ

کینوا ایرانی امروزه از محبوبیت بالاتری نسبت به انواع وارداتی برخوردار است زیرا این محصول قیمت کمتر و کیفیتی مشابه انواع خارجی دارد. قیمت کینوا ایرانی به صورت فله ای و‌ تناژ از قیمت کینوا به صورت بسته بندی و مقادیر خرد کمتر است، زیرا هزینه بسته بندی را شامل نمی شود و در مقادیر تناژ به ازای هر کیلوگرم هزینه کمتری را می پردازید.

این قیمت با توجه به درشتی، یکدستی، سالم بودن دانه ها و عدم شکستگی و آسیب دیدگی، نوع مصرف، شرکت تولید کننده تعیین می شود. علاقه مندان جهت  اطلاع از قیمت کینوا ایرانی می توانند از طریق مجموعه ایلیا اقدام نمایند. مجموعه ایلیا اولین تولید کننده کینوا در ایران است که کینوا را با کیفیت و قیمت تضمین شده به مشتریان عرضه می کند.

عمده فروش این مجموعه به صورت تناژ است و مشتریان عمده می توانند از این مجموعه خرید خود را انجام دهند و ضمن بهره مندی از خدمات ویژه این مجموعه، محصولی با کیفیت و قیمت مناسب را خریداری نمایند.

قیمت اعلام شده توسط این مجموعه با توجه به اینکه تولید کننده مستقیم کینوا می باشد، مقرون به صرفه و اقتصادی است. مشتریان عزیز می توانند جهت اطلاع از قیمت کینوا از طریق شماره های موجود، اطلاعات لازم را جویا شوند.

تامین کینوا برای فروشگاه های زنجیره ای

فروشگاه های زنجیره ای یکی از مراکز خرید حضوری محصولات هستند. این مجموعه ها کینوا را به صورت کیلویی و بسته بندی شده به مشتریان عرضه می کنند. این مجموعه ها جهت تامین کینوا مورد نیاز، نیازمند به مجموعه ای هستند که بتواند کینوا را با قیمت و‌ کیفیت تضمین شده عرضه کنند.

شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده کینوا و محصولات کینوا می باشد که پتانسیل تامین کینوا برای فروشگاه های زنجیره را دارد. این مجموعه آمادگی همکاری و عقد قرارداد با انواع فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر را دارد و این اطمینان را به این فروشگاه ها می دهد که کینوا با کیفیت و درجه یک را با داشتن مجوز بهداشتی و سیب سلامت به مراکز فروش عرضه کند.

مجموعه ایلیا کینوا را به صورت بسته بندی و کیلویی به مشتریان عرضه می کند. فروشگاه های زنجیره ای علاقه مند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تامین کینوا‌ و همکاری با کارشناسان مجرب و متخصص مجموعه ایلیا در ارتباط باشند.

کینوا

کینوا طلایی برای پخش و بسته بندی

کینوا طلایی نام دیگر کینوا سفید می باشد. دانه کینوا سفید یا طلایی مدت زمان پخت کمی دارد و به سرعت آماده می شود. ‌کینوا طلایی را می توان به صورت تولید ایران و یا کشور های خارجی خریداری کرد. انواع کینوا ایرانی و خارجی از لحاظ ارزش تغذیه ای تفاوتی ندارد و تفاوت در ویژگی های ظاهری همچون رنگ، اندازه و بو می باشد.

شرکت های پخش و بسته بندی از خریداران کینوا طلایی به صورت عمده و در حجم تناژ می باشند. این مجموعه ها کینوا طلایی را به صورت عمده از شرکت های تولید کننده یا وارد کننده خریداری می کنند و در مجموعه خود بسته بندی کرده و به بازار عرضه می کنند.

این شرکت ها با داشتن بازار گسترده مشتریان نقش مهمی در ترویج فرهنگ مصرف مواد غذایی سالم و فراسودمند دارند. شرکت های پخش و بسته بندی کینوا طلایی را در بسته های متفاوتی عرضه می کند و برای افراد جامعه قابل خریداری می باشد.

قیمت کینوا فله ای برای فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی بخش عظیمی از مشتریان را به خود جذب کرده است. در جامعه امروزی خرید های اینترنتی جایگاه ویژه ای دارند و افراد با توجه به صرفه جویی در زمان، خرید اینترنتی را ترجیح می دهند. کینوا نیز در این فروشگاه به فروش می رسد.

دارندگان فروشگاه های اینترنتی، کینوا را به صورت فله ای از مراکز فروش خریداری می کنند.‌ قیمت کینوا به صورت فله ای ارزان تر از انواع بسته بندی شده است. دارندگان فروشگاه های اینترنتی قیمت کینوا را می توانند از طریق مراکز عرضه کننده این محصول جویا شوند.

تنوع قیمت کینوا در بازار

کینوا در بازار ایران دارای قیمت های متنوعی می باشد. این قیمت ها در کشور به صورت نوسانی است و از قیمت ثابتی برخوردار نیست.‌ قیمت انواع محصولات کینوا با توجه به آیتم هایی همچون کیفیت، شرکت تولید کننده یا وارد کننده، نوع مصرف، کشور تولید کننده، حجم خرید، نوع بسته بندی، نوبت کشت محصول مشخص می شود.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *