سایت اینترنتی دانه کینوا فله

کینوا

در سایت اینترنتی دانه کینوا چه اطلاعاتی ارائه می شود؟ کدام مجموعه دانه کینوا را به صورت فله در تناژ بالا و عرضه می نماید؟ از کدام مرکز می‌توان دانه کینوا سفید و قرمز و سیاه را تهیه نمود؟

تاریخچه دانه کینوا

دانه کینوا بومی آمریکای جنوبی است . این دانه در منطقه آند آمریکای جنوبی که شامل کشورهای پرو ، بولیوی ، شیلی و اکوادور است ، کشت می شود . دانه کینوا در بین مردم این مناطق ، به «مادر غلات» معروف است .

کشت دانه کینوا در این منطقه قدمتی چند هزار ساله دارد . دانه کینوا از حدود 5000 سال قبل تاکنون ، غذای اصلی مردم این مناطق بوده و به علت ارزش غذایی بالای آن ، به خاویار گیاهی معروف شده است .

در سال های اخیر با توجه به افزایش شناخت نسبت به ارزش غذایی دانه کینوا ، تولید و مصرف آن در کشورهای مختلف مورد توجه قرار گرفته است . در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان دانه کینوا را تولید کرده و مصرف آن را در برنامه غذایی روزانه خود قرار داده اند . در این سایت دانه کینوا فله با بهترین بسته بندی عرضه می شود.

کینوا

مواد مغذی دانه کینوا

دانه کینوا غنی از پروتئین  است و به عنوان یک پروتئین کامل شناخته شده است . زیرا این دانه تمام اسیدآمینه های ضروری برای انسان را به طور کامل دارد . و از این نظر در بین دانه های گیاهی ، منحصر به فرد می باشد . همچنین دانه کینوا ، دارای انواع ویتامین ها ، املاح معدنی ، آنتی اکسیدان و مواد غذایی مفید است .

به طور کلی دانه کینوا به علت داشتن تعادل استثنایی بین پروتئین و چربی ، یک شبه  دانه روغنی نیز محسوب می شود . دانه کینوا نسبت به سایر غلات ، دارای مواد معدنی ماند کلسیم ، منگنز ، منیزیم ، آهن ، پتاسیم و مس بیشتری است .

دانه کینوا از نظر میزان پروتئین و چربی ، نسبت به غلات اصلی مانند گندم ، جو ، برنج و ذرت ، غنی تر است . و میزان نشاسته این دانه از غلات مذکور کمتر می باشد . بعلاوه دانه کینوا فاقد گلوتن بوده و برای بیماران حساس به غلات گلوتن دار ، مانند بیماران سلیاکی ، غذای مناسبی محسوب می شود .

دانه کینوا جایگزین مناسبی برای غلات گلوتن در رژیم غذایی افراد مبتلا به سلیاک و غذایی مناسب برای گروه های سنی مختلف از کودکان تا سالمندان و زنان باردار و شیرده می باشد .

کینوا

سایت اینترنتی دانه کینوا فله

همان طور که بیان گردید دانه کینوا دارای خواص بالایی می باشد ، اما متاسفانه برای بسیاری از افراد هنوز ناشناخته است . مجموعه ما با هدف معرفی خواص دانه کینوا ، انواع دانه کینوا و روش های طبخ و بیان تفاوت آنها ، سایت اینترنتی دانه کینوا راه اندازی نموده است .

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز عرضه دانه کینوا ، به صورت فله در کلیه استان های کشور ، فعالیت می نماید . همچنین  برای اولین بار در ایران دانه کینوا ، را به صورت صنعتی فرآوری نموده و دانه کینوا آماده به طبخ را به به صورت فله و بسته بندی عرضه می نماید .

کینوا

همکاری با سایت اینترنتی دانه کینوا فله

این مجموعه دانه کینوا سفید و رنگی را در بسته بندی های مختلف و همچنین به صورت فله ، در کلیه استانها توزیع می نماید . مجموعه ما آماده همکاری با هتل ها ، رستوران ها ، بیمارستان ها و انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی ، در زمینه تامین دانه کینوا به صورت فله در تناژ بالا می باشد .

جهت دریافت اطلاعات مفید در رابطه با خواص دانه کینوا ، تفاوت انواع رنگ های این دانه و نحوه مصرف آن ، می توانید به سایت اینترنتی دانه کینواف مراجعه نمایید همچنین جهت تهیه دانه کینوا فرآوری شده و آماده به طبخ به صورت فله و بسته بندی در هر استانی که هستید ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *