مرکز فروش دانه کینوا ساپونین زدایی شده

کینوا

کدام مرکز ، دانه کینوا ساپونین زدایی شده را در کلیه استان ها به فروش می رساند؟ چرا دانه کینوا نیاز به ساپونین زدایی دارد؟ در بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا ، چه محصولاتی عرضه می شود؟

مرکز فروش دانه کینوا ساپونین زدایی شده

جهت تهیه دانه کینوا ساپونین زدایی شده و آماده به طبخ می توانید با کارشناسان مرکز ما در ارتباط باشید . مجموعه ما بهترین دانه تولید شده در استان‌های مختلف کشور را خریداری کرده و سپس در کارخانه فرآوری ، این دانه را ساپونین زدایی می کند .

در این کارخانه ، ساپونین موجود در پوسته دانه کینوا ، به صورت صنعتی جداسازی شده و دانه کینوا به صورت آماده به طبخ ، در کلیه استان‌ها به فروش می رسد .

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا در کشور ، انواع دانه کینوا سفید رنگی و آرد کینوا را در کلیه استان ها در اختیار متقاضیان عزیز قرار می‌دهد . علاوه بر این دانه کینوا ساپونین زدایی شده ، توسط این مجموعه در بسته بندی های بسیار مناسب ، برای مصارف خانگی هایپر مارکت و فروشگاه های مختلف و . . . نیز به فروش می‌رسد .

این مجموعه آماده همکاری با هتل ها ، بیمارستان ها ، انجمن های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی و مراکز عرضه دانه کینوا ، برای تامین دانه کینوا ساپونین زدایی شده ، به مقدار زیاد و در تناژ بالا می باشد .

جهت تهیه دانه کینوا ساپونین زدایی شده ، به صورت عمده و بسته بندی ، در هر استانی که هستید ، می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید .

کارخونه کینوا

ساپونین چیست؟

ساپونین از جمله مواد موجود در پوسته دانه کینوا است که پس از برداشت از مزرعه ، این ماده در پوسته دانه وجود دارد . ساپونین برای بسیاری از افراد ناشناخته است . ساپونین نوعی ماده گلیکوزیدی و صابونی است که در اثر حرکت در آب ، کف تولید می نماید . برای خرید و فروش بهترین دانه کینوا ساپونین زدایی شده می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

وجود ساپونین در پوسته دانه کینوا ، باعث مهم مقاومت این گیاه نسبت به قارچ ها و آفت ها می گردد . زیرا ساپونین مزه ای تلخی دارد ، به همین دلیل باعث دفع آفات و حشرات می شود .

کینوا

چرا دانه کینوا نیاز به فرآوری دارد؟

طعم تلخ ساپونین موجود در پوسته دانه کینوا باعث شده که مصرف آن مورد پسند انسان نباشد . همچنین مقدار زیاد ساپونین در مقدار زیاد ، می‌تواند برای انسان سمی باشد . بنابراین لازم است که قبل از مصرف دانه کینوا ، این دانه ساپونین زدایی شود .

در فرایند فرآوری دانه کینوا ، حذف ساپونین اتفاق می‌افتد و دانه کینوا برای استفاده ، آماده می‌گردد . همانطور که بیان گردید ، این مجموعه فرآوری دانه کینوا را به صورت صنعتی و در کارخانه انجام می دهد .

حذف مکانیزه ساپونین باعث می شود که کیفیت دانه کمتر تحت تاثیر قرار بگیرد . پس از فرآوری دانه کینوا ، این دانه به صورت آماده به طبخ ، در کلیه استان ها عرضه می شود .

جهت تهیه و خرید فروش دانه کینوا ساپونین زدایی شده و آماده به طبخ و تهیه آرد کینوا ، می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *