خرید و فروش دانه کینوا ساپونین زدایی شده

کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، پس از خرید دانه کینوا از بهترین مزارع تولید دانه کینوا در استان‌های مختلف ، دانه کینوا را به صورت صنعتی فرآوری کرده و دانه کینوا ساپونین زدایی شده را در کلیه استانها در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

جامع ترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا ساپونین زدایی شده

دانه کینوا در مناطق مختلف کشور ، در سال‌های اخیر مورد کشت و کار قرار گرفته و تولید می‌شود . با توجه به افزایش شناخت نسبت به دانه کینوا ، خرید و فروش این محصول نیز مورد توجه قرار گرفته است .

کاربردهای مختلفی از جمله ، مصارف صنعتی ، غذایی و تولید آرد برای دانه کینوا وجود دارد . اگرچه خرید و فروش دانه کینوا ساپونین زدایی شده با هدف های مختلف انجام می‌شود . اما آنچه اهمیت دارد کیفیت دانه عرضه شده در بازار می باشد .

متاسفانه در موارد زیادی دانه کینوا عرضه شده حاوی مواد زائد ، ساپونین و بذور علف هرز می باشد . با توجه به ریز بودن دانه کینوا ، و مشکل بودن تشخیص این موارد ، در صورت مصرف بذرو علف هرز و یا ساپونین ، امکان مسمومیت در فرد وجود دارد .

کینوا

عرضه و خرید دانه کینوا ساپونین زدایی شده

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، با کیفیت ترین دانه کینوا تولید داخل را خریداری می نمایید . سپس در کارخانه فرآوری دانه کینوا ، آنها را فرآوری نموده و ساپونین آن را حذف می‌کند .

در این مرکز ، دانه کینوا ساپونین زدایی شده ، باکیفیت ، یکدست و دارای دانه های درشت به صورت بسته‌بندی و عمده عرضه می‌شود . جهت خرید و فروش دانه کینوا ساپونین زدایی شده و با کیفیت بالا ، می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید .

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، آماده همکاری با هتل ها ، بیمارستان ها ، رستوران ها ، انجمن های سلیاک و دیابت ، مراکز عرضه محصولات غذایی و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تامین دانه کینوا در تناژ بالا است .

کارخونه کینوا

 اما چرا ساپونین زدایی دانه کینوا اهمیت دارد؟

ساپونین نوعی ماده صابونی و گلیکوزیدی و محلول در آب است که در پوسته دانه کینوا وجود دارد . نقش ساپونین برای گیاه کینوا اهمیت زیادی دارد . زیرا این گیاه را در مقابل ،  آسیب آفات ، پرندگان و حشرات مختلف محافظت می‌کند .

ساپونین مزه تلخی دارد ، به همین دلیل مانع حمله آفات پرندگان به گیاه کینوا می گردد . اما این ماده در مقدار زیاد برای انسان سمی است . حتی مقدار کم آن نیز به علت طعم تلخ ، باعث کاهش بازارپسندی دانه کینوا می گردد .

بنابراین لازم است که قبل از مصرف دانه کینوا ، ساپونین از پوسته این دانه حذف شود . روش‌های مختلفی برای ساپونین زدایی دانه کینوا ، وجود دارد . اما یکی از بهترین روش ها برای حذف ساپونین دانه کینوا ، روش صنعتی آن است .

در این روش کیفیت دانه ، کمتر تحت تأثیر قرار می گیرد . پس از فرآوری دانه کینوا به صورت صنعتی و حذف ساپونین ، این دانه آماده طبخ می باشد . می توانید دانه کینوا ساپونین زدایی شده را در انواع غذاها استفاده کرده و بهترین دانه کینوا را در این مجموعه خرید نمایید . همچنین این دانه را می توانید به صورت کته و آبکش و یا مخلوط با برنج و پاستا تهیه  کرده و ارزش غذایی آن استفاده نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *