بازار دانه کینوا ساپونین زدایی شده

کینوا

وضعیت بازار دانه کینوا در ایران چگونه است؟ کدام مرکز دانه کینوا ساپونین زدایی شده را عرضه می نماید؟ از کدام مرکز می توان دانه کینوا ساپونین زدایی شده ، را به صورت عمده تهیه نمود؟

اهمیت خرید کینوا ساپونین زدایی شده در بازار

دانه کینوا ساپونین زدایی شده یکی از بهترین دانه‌های تولیدشده در کشور می‌باشدِ اما باتوجه به این‌که مراکز عرضه‌کننده دانه‌ای کینوا ساپونین زدایی شده بسیار محدود است و شرکت‌های کمی مجوز و استانداردهای لازم را دارند.

مردم به اشتباه بر اساس قیمت دانه کینوا را انتخاب می‌کنند که دارای قیمت بسیار پایین‌تری است و متأسفانه این دانه کینوا بخوبی ساپونین زدایی نشده و تنها صرف قیمت پایینی که دارد مورد توجه مردم قرار می گیرد. دانه کینوا ساپونین زدایی نشده مسموم بوده و باتوجه به این‌که ساپونین یک ماده صابونی است می‌تواند مسمومیت‌های کم تا زیادی ایجاد بکند .

لذا از علاقمندانی که علاقه دارند روی محصولات سوپر فود کار بکنند و یا محصولات سوپر فود را خرید کنند حتماً پیشنهاد می‌کنیم از مراجع قانونی کینوا ساپونین زدایی شده را خریداری نمایند این کینوا در بازار دارای ویژگی‌های خاصی است.

  • گرد بسیار کمتری دارد
  • رنگ روشنی دارد
  • تلخی بسیار کمی دارد
  • نیاز به شستشوی زیادی ندارد
    با توجه به موارد گفته شده مصرف‌کنندگان می‌توانند این دانه را در بازار به راحتی خریداری کنند.

وضعیت بازار دانه کینوا ساپونین زدایی شده

دانه کینوا که دارای ارزش غذایی بالایی است ، در سال ‌های اخیر مصرف آن مورد توجه بیشتری قرار گرفته است . در حال حاضر ، دانه کینوا به رنگ های مختلف ، در بازار ایران به فروش می‌رسد .

دانه کینوا سفید سطح زیر کشت زیادی در ایران دارد و با توجه به اینکه تولید و فرآوری آن راحت‌تر است ، ۹۰ درصد بازار ایران را به خود اختصاص داده است .

توجه به ارزش غذایی بالای دانه کینوا و کاربردهای مختلف این دانه ، باعث شده تا بازار دانه کینوا رونق خوبی در کشور داشته باشد . پیش بینی می شود که در سالهای آینده  ،روند رونق بازار دانه کینوا ساپونین زدایی ، به صورت صعودی ادامه یابد .

کینوا

عرضه دانه کینوا ساپونین زدایی شده

دانه کینوا در پوسته خود ماده‌ای صابونی و گلیکوزیدی به نام ساپونین دارد که مزه آن تلخ است . به همین دلیل لازم است قبل از مصرف دانه کینوا این ماده از پوسته حذف شود .

مجموعه ما برای اولین بار در بازار ایران ، ساپونین زدایی دانه کینوا را به صورت صنعتی انجام می‌دهد . این مجموعه بهترین دانه کینوا ای تولید شده در داخل کشور را  خریداری کرده و سپس در کارخانه فرآوری دانه کینوا ، این دانه را فرآوری و ساپونین زدایی می کند .

دانه کینوا ساپونین زدایی شده ، به صورت بسته بندی و عمده در کلیه استان ها و با قیمت مناسب ، توسط این مجموعه عرضه می شود .

جهت تهیه دانه کینوا ساپونین زدایی شده ، در هر استانی که هستید ، می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید . و این دانه را با قیمتی بسیار مناسب ، نسبت به دانه های عرضه شده در بازار و با کیفیتی بالاتر تهیه نمایید .

برنج کینوا

کاربرد دانه کینوا

دانه کینوا کاربردهای زیادی اعم از مصارف غذایی ، مصارف صنعتی ، تولید آرد و فراورده های آردی در بازار دارد . مصرف غذایی دانه کینوا ساپونین زدایی شده مشابه برنج ، به صورت کته یا آبکش و یا مخلوط با برنج انجام می‌شود .

همچینی دانه کینوا را می‌توان ، به انواع سالاد انواع ، سوپ ،آش و انواع غذاهای آبکی مانند فرنی ، پاستا ، پیتزا ، کتلت و  . . . اضافه نمود .

بعلاوه از دانه کینوا ، آرد کینوا نیز تولید می‌شود . این مجموعه آرد کینوا رانیز تولید و عرضه می نماید .  آرد کینوا برای تولید انواع نان ، بیسکویت ، غلات صبحانه ، و انواع فراورده های آردی به کار می‌رود .

همچنین از دانه کینوا برای برای تولید نوشیدنی های مالتی ، قارچ کش ها ، آنتی بیوتیک ها و . . . در صنعت استفاده می گردد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *