قیمت خرید دانه کینوا برای دیابت

کینوا دیابت

قیمت خرید دانه کینوا را از کدام مرکز می توان استعلام نمود؟ آیا مصرف دانه کینوا برای دیابت موثر است؟ کدام مرکز دانه کینوا سفید و رنگی باکیفیت و قیمت مناسب عرضه می کند؟

ارزش غذایی دانه کینوا برای افراد مبتلا به دیابت

دیابت یا قند ، یک اختلال سوخت و سازی (متابولیک) در بدن است . در بیماری دیابت توانایی تولید انسولین در بدن از بین می رود یا بدن در برابر انسولین مقاوم می شود . به همین دلیل ، انسولین نمی تواند عملکردی طبیعی داشته باشد .

رژیم غذایی در بیماران مبتلا به دیابت اهمیت زیادی دارد . از آنجا که دیابت عامل اصلی مرگ و میر و عاملی در بروز بیماری های اپیدمی است ، تحقیقات مستمر در مورد تولید غذاهایی با فعالیت ضد دیابتی انجام می شود .

آرد کینوا

دانه کینوا با شاخص گلیسمی پایین

بسیاری از مطالعات نشان داده اند که از طریق کنترل دقیق گلیسمی ، می تواند بروز عوارض جدی دیابتی کاهش یابد . رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین یکی از ابزارهای بهبود مقاومت به انسولین و بهبود کنترل قند خون در دیابت نوع 2 است . قیمت خرید دانه کینوا برای افراد مبتلا به دیابت و سلیاک در این مجموعه دارای یارانه می باشد.

دانه کینوا با داشتن شاخص گلیسمی پایین (52) ، به عنوان غذای مفید در رژیم غذایی افراد مبتلا به دیابت مطرح می شود . شاخص گلیسمی پایین دانه کینوا باعث می شودکه سطح قند خون به آرامی و به تدریج افزایش یابد . بنابراین برای کنترل قند خون بسیار موثر است .

در حالی كه برنج سفید خیلی سریع به قندهای ساده در خون تبدیل می شود و قند خون را به میزان قابل توجهی بالا می برد ، فیبر موجود در دانه كینوا باعث جلوگیری از بالا رفتن سریع قند خون می شود . دانه كینوا میتواند جایگزین مناسب برنج برای افراد مبتلا به دیابت و یک مکمل بسیار مغذی برای افراد مشکوک به این بیماری باشد .

دانه کینوا و دیابت

دانه کینوا غنی از پروتئین و مواد مغذی

البته پایین بودن شاخص گلیسمی ، نمی تواند به تنهایی مفید بودن یک ماده خوراکی را تعیین نماید . بلکه لازم است آن ماده غذایی دارای ویتامین و املاح معدنی مفید برای انسان نیز باشد .

دانه کینوا غنی از پروتئین ، امگا 3 ، انواع ویتامین های گروه B و E  ، آنتی اکسیدان و املاح معدنی مفید می باشد . همچنین به عنوان تنها دانه گیاهی که همه اسید آمینه های مورد نیاز انسان را دارد ، معرفی شده است . مصرف دانه کینوا اثرات مثبتی بر تامین مواد غذایی مورد نیاز بدن در افراد مبتلا به دیابت دارد .

اگر به دنبال غذایی با ارزش غذایی بالا برای تامین پروتئین ، و املاح معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن خود هستید . و در عین حال ، به کنترل قند خون خود نیز اهمیت می دهید ، می توانید دانه کینوا را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید .

کینوا دیابت

قیمت خرید دانه کینوا برای دیابت

جهت اطلاع از  قیمت خرید دانه کینوا ، در هر استانی که هستید می توانید با ما تماس بگیرید . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز عرضه و توزیع دانه کینوا در کشور ، فعالیت می کند .

این مجموعه دانه کینوا تولید شده در داخل کشور را به صورت صنعتی فرآوری نموده و دانه کینوا آماده به طبخ را عرضه می نماید . مجموعه ما دانه کینوا سفید و رنگی را به صورت بسته بندی و عمده با کیفیت و قیمت مناسب در کلیه استان ها عرضه می کند .

استعلام قیمت کینوا برای افراد مبتلا به دیابت

این مجموعه آماده همکاری با رستوران ها ، بیمارستان ها ، انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تامین دانه کینوا با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب می باشد .

جهت اطلاع از قیمت خرید دانه کینوا و تهیه دانه کینوا با کیفیت مناسب و تولید داخل ، در هر استانی که هستید ، می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *