مرکز خرید و فروش دانه کینوا و آرد

آرد کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا و آرد آن ، دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا را به صورت صنعتی تولید و با قیمت مناسب در کلیه استان ها عرضه می نماید .

مرکز خرید و فروش دانه کینوا و آرد باکیفیت

این شرکت بهترین دانه‌ کینوا تولیدی در سراسر ایران را خریداری کرده و در کارخانه صنعتی کینوا آن را فرآوری می‌کند . بهترین دانه کینوا تولید شده در کشور را این مجموعه ارائه می دهد . زیرا رنگ بسیار روشن ، اندازه استاندارد و درشت دارد و مهم‌ترین نکته این‌که فاقد هرگونه مواد زاید ریز می باشد .

بسیاری از دانه های کینوا تولید شده در سطح کشور ، دارای سنگ‌ریزه های بسیار ریز و مقادیری آشغال و دانه های علف هرز می‌باشد . که این موضوع از کیفیت دانه بسیار می‌کاهد و به همین دلیل است که قیمت دانه های ایرانی داخلی به‌شدت در بعضی موارد پایین  است .

 مصرف‌کنندگان عزیز برای مصرف و خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت باید دقت کنند . این موضوع بسیار می‌تواند بر سلامتی آن‌ها تاثیر بگذارد . دانه کینوا باکیفیت ، دیگر نیازی به شستشو نداشته و می‌توانید با خیال راحت آن را برای مصرف کودکان خود استفاده نمایید .

گیاه کینوا

مرکز عرضه آرد کینوا

این مرکز بهترین دانه کینوا باکیفیت و تولید شده در داخل کشور را ، فرآوری نموده و در بسته‌بندی‌های مختلف و به صورت فله در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد . خرید فروش دانه کینوا و آرد به صورت بسته بندی و فله با خدمات ویژه ی کشوری در این مجموعه انجام می شود.

یکی از محصولات دیگر این مجموعه ، آرد کینوا است که در کیفیت‌های بسیار بالا و در حجم‌ و تناژ مختلف و یا بسته‌بندی‌های مصرف خانگی قابلیت خریداری دارد . آرد کینوا را می‌توانید با بهترین کیفیت برای مصارف مختلف شیرینی‌پزی ، تولید نان ، فرنی و محصولات دیگر مورد استفاده قرار دهید .

تمامی انجمن‌های دیابت و سلیاک ، هتل‌ها ، رستوران‌ها و کارخانجات صنایع تبدیلی می‌توانند برای سفارش دانه کینوا و آرد آن ، با این مجموعه ارتباط بگیرند و از خدمات ویژه و محصولات بسیار خاص آن استفاده نمایند .

کینوا

خرید فروش دانه کینوا و آرد آن فاقد گلوتن

دانه کینوا که جزو گروه شبه غلات دسته بندی می شود ، به علت ارزش غذایی بالایی که دارد ، مورد توجه قرار گرفته است . دانه کینوا برای برای مصارف غذایی و صنعتی و تولید آرد استفاده می‌شود .

دانه کینوا دارای ارزش غذایی بالایی است که این مواد در آرد کینوا نیز وجود دارد . دانه کینوا و آرد آن سرشار از فیبر ، پروتئین ، و املاح معدنی مفید مانند منیزیم ، آهن ، منگنز ، روی و مس می باشد .

همچنین دانه کینوا و آرد آن ، فاقد گلوتن هستند .گلوتن نوعی پروتئین موجود در غلات است که مصرف آن برای بیماران مبتلا به سلیاک ، ممنوع می باشد . زیرا دستگاه گوارش این افراد توانایی هضم گلوتن را ندارند .

بنابراین دانه کینوا ، آرد و فراورده های آردی حاصل از آن ، جایگزین بسیار مناسبی برای غلات گلوتن دار در رژیم غذایی افراد مبتلا به سلیاک می باشد .

همچنین شاخص گلیسمی دانه و آرد کینوا بسیار پایین است و برای افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ نیز غذای بسیار مطلوب می باشد . دانه کینوا دارای خواص آنتی اکسیدانی ، امگا ۳ و حاوی تمام اسید آمینه های ضروری برای بدن انسان می باشد . خرید فروش دانه کینوا و آرد باکیفیت آن می توانید در سراسر کشور بهترین محصول با استاندارد را انجام دهید.

از آرد کینوا برای بهبود ارزش غذایی آرد سایر غلات و تولید انواع نان ، بیسکویت ، غلات صبحانه ، کیک ، فرنی و فراورده های آردی استفاده می شود . با قرار دادن دانه کینوا و فرآورده‌های آردی آن ، در رژیم غذایی روزانه خود می‌توانید از مواد مغذی موجود در این ماده غذایی استفاده نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *