بازار دانه کینوا عمده

دانه کینوا

آیا بازار دانه کینوا در ایران ، آینده خوبی دارد؟ دانه کینوا باکیفیت و تولید داخل را از کدام مرکز به صورت عمده و در تناژ بالا یم توان تهیه نمود؟ کدام مرکز دانه کینوا و آرد کینوا را در کلیه استان ها عرضه می نماید؟

بررسی وضعیت بازار دانه کینوا عمده در ایران

دانه کینوا که جز غلات و دو لپه ای ها دسته بندی می شود ، ارزش غذایی بسیار بالایی دارد . و همین ارزش غذایی بالا باعث شده تا مصرف آن در مناطق مختلف از جمله کشور ایران مورد توجه قرار بگیرد .

در سالهای اخیر ، نیز بازار دانه کینوا در ایران بسیار رونق یافته است . و پیش بینی می‌شود در سال‌های آینده نیز این روند به صورت صعودی ، افزایش یابد . علاقه‌مندان به مصرف محصولات فراسودمند و با ارزش غذایی بالا به دنبال استفاده از دانه کینوا می باشند .

همانطور که بیان شد ، افزایش مصرف دانه کینوا ، باعث رونق بازار دانه کینوا در ایران گردیده است . در این بازار انواع دانه کینوا ، با کیفیت های مختلف و همچنین با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شود .

دانه‌های کینوای عرضه شده در بازار دانه کینوا از نوع وارداتی و یا تولید داخل می باشند . قیمت نوع وارداتی بالاتر از نوع داخل است . در حالی که دانه کنوا تولید شده در داخل نیز ، دارای کیفیت مناسب و مشابه نوع خارجی آن می باشد .

لازم است که به هنگام تهیه دانه کینوا ، مشتریان عزیز علاوه بر قیمت محصول ، کیفیت آن را نیز مورد توجه قرار دهند .

کینوا ایران

تهیه دانه کینوا به صورت عمده و در تناژ بالا در بازار ایران

همانطور که بیان گردید ، در بازار دانه کینوا انواع دانه کینوا با قیمتهای مختلف عرضه می شود . متاسفانه برخی از دانه های عرضه شده در بازار دانه کینوا کیفیت بسیار پایینی دارند .

همچنین این دانه ها حاوی بذرهای علف هرز و مقداری ساپونین است که برای بدن انسان سمی می باشد . بنابراین لازم است که دانه کینوا ، با کیفیت مناسب تهیه شود .

ساپونین نوعی ماده سمی و صابونی است که در پوسته دانه کینوا قرار دارد ، و لازم است که قبل از مصرف جداسازی شود . مجموعه ما به صورت صنعتی و در کارخانه فرآوری دانه کینوا ، ساپونین را جدا سازی کرده و دانه کینوا فرآوری شده را به صورت عمده عرضه می نماید .

این مجموعه دانه کینوا فرآوری شده ، فاقد ساپونین ، فاقد بذر علف هرز ، با رنگ روشن و وزن هزار دانه بالا را به صورت عمده عرضه می نماید . دانه کینوا با کیفیت ، علاوه بر رنگ روشن ، باید درشت بوده و وزن هزاردانه بالایی نیز داشته باشد .

کینوا

این مجموعه ، آماده همکاری با هتل ها ، بیمارستان ها ، رستوران‌ها ، انجمن‌های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی و مراکز بسته بندی محصولات غذایی جهت تأمین دانه کینوا به صورت عمده می باشد .

دانه کینوا عرضه شده توسط این مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبی نسبت به نوع وارداتی آن است . این دانه در داخل کشور تولید شده و به صورت صنعتی فرآوری و سپس به صورت بسته بندی و عمده در کلیه استان‌ها در اختیار متقاضیان عزیز قرار می‌گیرد .

جهت تهیه دانه کینوا به صورت عمده و بسته بندی ، باقیمت و کیفیت مناسب ، در هر استانی که هستید ، می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید .

کینوا

دانه کینوا- غذایی خوش هضم و سرشار از مواد مغذی

 دانه کینوا دارای ارزش غذایی بالایی است . اما ارزش غذایی بالای دانه کینوا ، به علت وجود چه موادی می باشد؟ دانه کینوا جزء دانه های بسیار محدودی است که تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان را در بر دارد .

همانطور که می دانید اسیدهای آمینه ضروری در بدن ساخته نمی‌شوند و باید از طریق مواد غذایی تامین شوند . اسیدهای آمینه برای تامین پروتئین ، در بدن مصرف شده و برای انجام بسیاری از واکنش های شیمیایی نیز ضروری هستند . در بازار ایران دانه کینوا را می توانید به صورت عمده و بسته بندی با بهترین کیفیت در این مجموعه خریداری نمایید.

به علاوه دانه کینوا به عنوان یک پروتئین کامل ، حاوی ویتامین E ، ویتامین B1 ، B2 ، B3 ، B6 و B9 می باشد . همچنین املاح معدنی مفیدی از جمله کلسیم ، منیزیم ، منگنز ، آهن ، پتاسیم ، روی و فیبر در دانه کینوا نیز وجود دارد .

 دانه کینوا غذایی خوش هضم و سبک و فاقد اثرات چاق کنندگی می باشد . این دانه غذایی بسیار مناسب برای رژیم غذایی کودکان ، نوجوانان ، جوانان ، سالمندان و زنان باردار و شیرده محسوب می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *