سایت اینترنتی دانه کینوا لاغری

چگونه جو دوسر بپزیم

سایت اینترنتی دانه کینوا لاغری ، اطلاعات مفیدی در رابطه با ارزش غذایی دانه کینوا و دلایل اهمیت آن برای مصرف در رژیم لاغری بیان می کند.

سایت معرفی دانه کینوا لاغری

دانه کینوا شبه غله ای سرشار از پروتئین است، که مصرف آن برای همه گروه های سنی توصیه می شود. ارزش غذایی بالای دانه کینوا آن را به غذایی پرطرفدار در جهان تبدیل کرده است. پروتئین دانه کینوا ، از غلات بیشتر و از حبوبات کمتر است.

همچنین دانه همچنین سرعت هیدرولیز پروتئین های دانه کینوا ، توسط اسید لاکتیک باکتری ها نسبت به هیدرولیز پروتئین های گندم بالاتر می باشد. در این سایت انواع دانه کینوا برای لاغری و دیابت در حجم های مختلف عرضه می شود.

کینوا

دانه کینوا مواد مغذی بیشتری را نسبت به سایر دانه ها ذخیره می کند و از نظر پروتئین با کیفیت نسبتاً بالایی است. همچنین سرشار از ویتامین ها ، مواد معدنی و ترکیبات گیاهی و همچنین آنتی اکسیدان ها است. دانه کینوا برای لاغری در سنین مختلف بسیار مناسب روده و پر کاربرد ترین غله در جهان می باشد. در این سایت می توانید دانه کینوا را سفارش دهید.

دانه کینوا فاقد گلوتن است که جایگزین مناسبی برای غلات گلوتن دار در رژیم غذایی افراد مبتلا به سلیاک می باشد. دانه کینوا گزینه مناسبی برای افزایش مواد مغذی رژیم غذایی، به عنوان جایگزین سایر دانه ها مانند برنج یا گندم می باشد.

کینوا دیابت

تاثیر دانه کینوا بر لاغری

دانه کینوا خواص زیادی دارد که آن را به عنوان غذایی مناسب برای کاهش وزن تبدیل کرده است. دانه کینوا دارای پروتئین زیادی نسبت به غلات مشابه می باشد. و نسبت به غذاهای مشابه مانند برنج ، ذرت و گندم، کامل از نظر پروتئین غنی تر است. در این سایت انواع دستور پخت های دانه کینوا برای لاغری عرضه می شود.

پروتئین به عنوان یک عامل اصلی، برای کاهش وزن در نظر گرفته می شود. زیرا باعث تقویت سوخت و ساز بدن و احساس سیر بودن می شود. مصرف دانه کینوا غنی زا پروتئین، می تواند به جلوگیری از چاقی و بیماریهای مرتبط کمک کند .

کینوا لاغری

فیبرها از مواد مغذی دیگری هستند که در رژیم لاغری و برای کاهش وزن نیز حائز اهمیت هستند. و با افزایش احساس سیر بودن و بهبود سلامت روده باعث کاهش کالری می شوند. دانه کینوا نسبت به بسیاری از غذاهای غلات از نظر فیبر غنی تر است.

دانه کینوا دارای مقدار GI  یا شاخص گلیسمی نسبتاً کم می باشد. مصرف غذاهای با شاخص گلیسمی پایین، باعث کاهش پرخوری شده  و از گرسنگی زودرس جلوگیری می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *