مرکز فروش دانه کینوا بدون ساپونین

خرید کینوا قرمز

بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا بدون ساپونین در کشور ، دانه کینوا سفید و رنگی را که به صورت صنعتی ساپونین زدایی شده ، در کلیه استانهای کشور ، به صورت بسته بندی و عمده ، با قیمت مناسب عرضه می نماید .

مواد غذایی مفید دانه کینوا

دانه کینوا دانه ای بسیار ریز ، با وزن هزار دانه بین ۲ تا ۳ گرم است که تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان را دارد دانه کینوا منبع غنی از پروتئین است . میزان پروتئین موجود در دانه کینوا به طور متوسط دو برابر برنج و به اندازه تخم مرغ باشد . فروش بهترین دانه کینوا بدون ساپونین در این مجموعه زیر نظر متخصصان انجام می گیرد.

همچنین در مقایسه با گوشت ، دانه کینوا به اندازه نصف گوشت ، پروتئین دارد . اسید آمینه‌های لیزین ، متیونین و ترئونین که در خانواده گندمیان و غلات به مقدار کم وجود دارد ، در دانه کینوا به وفور یافت می شود .

دانه کینوا

 به طور کلی؛ اسید آمینه های ضروری موجود در دانه کینوا بالاتر از میزان نیاز روزانه انسان است . در مقایسه با سایر غلات ، دانه کینوا میزان بالایی ویتامینB1  یا تیامین و ویتامینB2  یا ریبوفلاوین و همچنین ویتامین E دارد .

میزان روغن دانه کینوا ، برابر با میزان روغن ذرت و شامل اسیدهای چرب غیر اشباع (عمدتاً لینولئیک و لینولنیک اسید) می باشد . به همین دلیل غذایی بسیار مغذی خوش هضم و کم حجم و سبک برای تمام گروه های سنی محسوب می‌شود . فروش کینوا بدون ساپونین با بالاترین استاندارد ها در این مجموعه انجام می شود.

کینوا سالمندان

روش مصرف دانه کینوا بدون ساپونین

در صورتی که به دنبال غذایی سبک و خوش هضم و با پخت سریع و در عین حال دارای ارزش غذایی بالا هستید ، می توانید دانه کینوا را انتخاب نمایید .

پس از شستن دانه کینوا با اضافه کردن مقداری آب نمک و روغن و حرارت دادن به مدت ۱۰ دقیقه دانه کینوا آماده مصرف می شود .

می توانید دانه کینوا را به انواع سالاد اضافه کنید . همچنین می توانید دانه کینوا را برای تهیه انواع سوپ ، حلیم ، انواع  غذاهای آبکی ، فرنی ، انواع پاستا و مخلوط با برنج نیز استفاده نمایید . و یا مشابه برنج طبخ کنید .

البته لازم است که به نوع دانه ای که مصرف می کنید ، توجه داشته باشید . دانه کینوا پس از تولید و برداشت ، در پوسته خود ساپونین دارد . ساپونین ماده ای صابونی ، گلیکوزیدی و تلخ مزه است که باید قبل از مصرف ، جداسازی شود . خرید و فروش بهترین دانه کینوا بدون ساپونین و بدون تخلی را برای اولین بار در ایران می توانید در این مجموعه تجربه کنید.

روشهای مختلفی برای جداسازی ساپونین از پوسته دانه کینوا وجود دارد . بهترین روش برای تولید دانه کینوا بدون ساپونین ، فرآوری آن به صورت صنعتی است . زیرا کیفیت دانه کمتر در دسترس قرار می‌گیرد . دانه کینوا بدون ساپونین را می توانید برای تهیه غذاهای متنوع ، با ارزش غذایی بالا استفاده نمایید .

کارخونه کینوا

مرکز فروش دانه کینوا بدون ساپونین

بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا بدون ساپونین را در کلیه استان ها عرضه می نماید . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز عرضه و توزیع دانه کینوا ، برای اولین بار در کشور فرآیند فرآوری این دانه را به صورت صنعتی انجام می دهد .

این مجموعه دانه کینوا سفید و رنگی را بدون ساپونین ، به صورت عمده در تناژ بالا و در بسته بندی های مختلف ، در سراسر کشور عرضه می کند .

همکاری با مرکز فروش دانه کینوا بدون ساپونین

مجموعه ما آماده همکاری با هتل ها ، بیمارستان ها ، رستوران ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه تامین دانه کینوا بدون ساپونین و در تناژ بالا می باشد .

جهت ارتباط با بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا و تهیه دانه کینوا سفید و رنگی بدون ساپونین و با قیمت مناسب ، می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *