خرید و فروش دانه کینوا طلایی

قیمت انواع کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا طلایی چه محصولاتی را عرضه می نماید؟ دانه کینوا طلایی را از کدام مرکز می توان تهیه نمود؟ دانه کینوا طلایی حاوی چه مواد مغذیی می باشد؟

محصولات عرضه شده در مرکز خرید و فروش دانه کینوا طلایی

دانه کینوا دانه های با ارزش غذایی بالا است ، اما که بسیاری از کاربردهای زیادی دارد . البته برای بسیاری از افراد دانه کینوا و محصولات جانبی آن نیز ناشناخته می باشد .

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، انواع دانه کینوا را در اختیار متقاضیان قرار می دهد . این مجموعه دانه کینوا طلایی ( سفید) ، قرمز ، سیاه و آرد کینوا را در کلیه استان ها عرضه می‌نماید .

دانه کینوا طلایی یکی از محصولات پرطرفدار برای مصرف در انواع غذاها می باشد که توسط این مجموعه به صورت بسته بندی و عمده در سراسر کشور عرضه می شود . همچنین مجموعه ما دانه کینوا طلایی را نیز تولید کرده و در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

گیاه کینوا

از کجا دانه کینوا طلایی با کیفیت تهیه نمایم؟

جهت تهیه محصولات مختلف از جمله دانه کینوا ، ، علاوه بر قیمت ، کیفیت آن محصول نیز بسیار مهم است که مورد که هنگام خرید مد نظر قرار بگیرد .

دانه کینوا نیز مشابه سایر محصولات عرضه شده در بازار ، دارای کیفیت های مختلفی است . و با توجه به خوراکی بودن این ماده و تاثیر قرار گرفتن سلامت انسان در اثر مصرف آن ، لازم است که کیفیت آن مورد توجه قرار بگیرد .

مصرف دانه کینوا طلایی ، بیش از انواع دیگر دانه کینوا می باشد . دانه کینوا طلایی ( سفید) در پوسته خود ، ماده‌ای به نام ساپونین دارد که قبل از باید جداسازی شود . همچنین بذر علف های هرز که از نظر اندازه ، وزن و رنگ بسیار مشابه دانه کینوا طلایی هستند ،  در صورت مخلوط شدن با دنیای کینوا و مصرف آن ها ، احتمال مسمومیت وجود دارد . برای خرید و فروش بهترین دانه کینوا طلایی و رنگی ، آرد کینوا می توانید از کارشنایسان این مجموعه کمک بگیرید.

بنابراین دانه کینوا طلایی با کیفیت ، باید فاقد بذر علف های هرز و همچنین فاقد شن ریزه ، و کاه و کلش گیاه کینوا باشد . مجموعه ما دانه کینوای طلایی را در کارخانه فرآوری ، به صورت صنعتی فرآوری می‌نماید و دانه کینوا طلایی را باکیفیت مناسب ، وزن هزار دانه بالا و عاری از علف هرز و ساپونین عرضه می نماید .

این مجموعه دانه کینوا طلایی را به صورت عمده و در بسته بندی های مختلف ، در کلیه استان ها در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

کینوا

مواد مغذی موجود در دانه کینوا طلایی چیست؟

ارزش غذایی دانه کینوا طلایی به علت وجود مواد مغذی است که در آن وجود دارد . ویتامین E و ویتامین های گروه B از جمله ویتامین B1 ، B2 ، B3 ، B6 و B9 می باشد .

همچنین دانه کینوا طلایی تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان را دارد ، به همین دلیل یک پروتئین کامل محسوب می شود . مقدار پروتئین موجود در دانه کینوا به اندازه تخم مرغ می باشد . و ترکیب پروتئینی موجود در این دانه مشابه پروتئین شیر است . خرید فروش دانه کینوا طلایی بسیار مرغوب با قیمتی بسیار مناسب و خدماتی ویژه در سراسر کشور در این مجموعه انجام می گیرد.

همچنین دانه کینوا ، دارای خواص آنتی اکسیدانی و دارای امگا ۳ و املاح معدنی مفید از جمله فیبر ، آهن ، منیزیم ، کلسیم ، منگنز ، روی و مس است .

فیبر بالای موجود در دانه کینوا باعث شده که غذایی بسیار خوش هضم و سبک  باشد . همچنین گرانول های نشاسته  ی دانه کینوا نه تنها تامین کننده قند خون مورد نیاز بدن می باشند ، بلکه فاقد اثرات چاق کنندگی هستند زیرا هضم  بسیار سریعی دارد .

بنابراین اگر به دنبال غذایی با ارزش غذایی بالا و فاقد اثرات چاق کنندگی و بسیار هضم و سبک هستید ، می توانید دانه کینوا را در برنامه غذایی روزانه خود قرار بدهید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *