بازار دانه کینوا بسته بندی

کینوا زنجان

آیا بازار دانه کینوا بسته بندی وضعیت خوبی دارد؟ کدام مرکز دانه کینوا را به صورت بسته بندی عرضه می نماید؟ از کدام مرکز می توان دانه کینوا، تولید شده در داخل کشور و باکیفیت مناسب، تهیه نمود؟

دانه کینوا- دارای شاخص گلیسمی پایین

دانه کینوا به علت ارزش غذایی بالا، به خاویار گیاهی معروف است. دانه کینوا به علت داشتن ترکیب کامل اسیدآمینه های ضروری برای انسان، یک پروتئین کامل محسوب می شود.

همچنین دانه کینوا،  دارای شاخص قند خون پایینی نیز می باشد، که از این نظر برای کنترل قند خون مفید است.

دانه کینوا

شاخص گلیسمی چیست؟

شاخص گلیسمی معیاری برای سنجش میزان قند خون بعد از مصرف غذا می باشد. اگرچه شاخص گلیسمی فقط یک عدد است، اما توسط آن می توان فهمید که کربوهیدرات داخل غذا با چه سرعتی به گلوکز تبدیل می گردد.

دو نوع غذا با میزان کربوهیدرات یکسان، می‌‌توانند شاخص گلیسمی متفاوتی داشته باشند. هر چه عدد این شاخص کم‌تر باشد، تاثیر آن غذا بر روی قند خون نیز کم‌تر خواهد بود. غذاهای با شاخص گلیسمی 55 یا کمتر، سالم هستند. اما وقتی عدد شاخص گلیسمی70 یا  بیشتر از آن باشد، در خوردن آن غذا باید دقت شود.

کینوا

شاخص گلیسمی دانه کینوا

دانه کینوا از نظر شاخص گلیسمی (GI) نسبتاً پایین (53) است، به این معنی که مصرف آن باعث افزایش سریع قند خون نمی شود. بنابراین غذایی بسیار مناسب، جهت کنترل قند خون می باشد.

خوردن غذاهایی که دارای شاخص قند خون بالایی هستند، می توانند گرسنگی را تحریک کرده و باعث چاقی شوند. این غذاها، همچنین باعث ابتلا به بیماری های شایع و مزمنی مانند دیابت نوع 2 و بیماری های قلبی می شوند.

دانه کینوا، دارای شاخص گلیسمی 53 است که کم ارزیابی می شود و بسیار مناسب برای کنترل دیابت نوع 2 می باشد.

کینوا

بازار دانه کینوا بسته بندی

در سال های اخیر با افزایش شناخت نسبت به خواص دانه کینوا، تقاضا برای مصرف این دانه افزایش یافته است. کشورهای مختلفی در جهان، مصرف دانه کینوا را در سبد غذایی خود قرار داده اند.

به همین دلیل، بازار دانه کینوا رونق یافته است و پیش بینی می شود، این روند به صورت افزایشی ادامه یابد. البته جهت بررسی بازار دانه کینوا، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

همکاری با بازار دانه کینوا بسته بندی

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز عرضه و توزیع دانه کینوا در کشور، فعالیت می نماید. مجموعه ما دانه کینوا مرغوب را که در داخل کشور تولید می شود، جمع آوری و فرآوری می نماید. به علت وجود ساپونین در پوسته دانه کینوا، این دانه قبل از مصرف نیاز به فرآوری دارد.

این مجموعه برای اولین بار در کشور، فرآوری دانه کینوا را به صورت صنعتی انجام می دهد. دانه کینوا آماده به طبخ به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا، در کلیه استان ها عرضه می شود. مجموعه ما دانه کینوا سفید و رنگی را در بسته بندی های مختلف و فله توزیع می نماید.

جهت اطلاع از وضعیت بازار دانه کینوا، تهیه دانه کینوا به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا و استفاده زا کلیه خدمات این مجموعه، می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *