قیمت فروش دانه کینوا سفید

کینوا

از کدام مرکز می‌‌توان دانه کینوا سفید و باکیفیت تهیه نمود؟ کدام مجموعه دانه کینوا سفید را با قیمت مناسب به‌صورت عمده عرضه می‌نماید؟ قیمت فروش دانه کینوا سفید را در استان‌های مختلف ، از کدام مجموعه می‌‌توان استعلام گرفت؟

تنوع رنگ در دانه کینوا

دانه کینوا ، شبه غله ای متعلق به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج است که دارای ارزش غذایی بالایی می باشد .  دانه کینوا ، بسیار ریز و با وزن هزار دانه بین ۲ تا ۳ گرم است .  طیف رنگی وسیعی برای دانه کینوا در سراسر جهان وجود دارد .  

دانه کینوا ، رنگ‌هایی از سفید تا کرم ، قهوای و سیاه و رنگ هایی مابین آن ها ، را شامل می شود .  به ‌طورکلی دانه کینوا از نظر رنگ ، به سه دسته قرمز ، سفید و سیاه دسته‌بندی می‌شود .  دانه کینوا سفید به علت طعم مطلوب‌تر و بازارپسندی ، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد . قیمت فروش کینوا سفید دارای مجوز در سراسر ایران را می توانید در این مجموعه استعلام کنید.

دانه کینوا

دانه کینوا غنی از اسید آمینه‌های ضروری

همان طور که بیان گردید ، دانه کینوا شبه غله‌ای است که رنگ سفید آن بازارپسندی بیشتری دارد .  دانه کینوا سفید به علت داشت تمام اسیدآمینه های ضروری انسان ، نیاز به اسید آمینه‌های ضروری و پروتئین را برای گروه‌های مختلف سنی از کودک تا سالمند تأمین می‌نماید .  

اسیدهای آمینه ، نقش‌های مهمی را در بدن انسان ایفا می کنند .  اسیدهای آمینه ضروری نقش مهمی در رشد کودکان دارند .  بنابراین لازم است که در برنامه غذایی این گروه سنی حتماً قرار داده شوند .

اسیدهای آمینه توسط بدن ساخته نمی‌شوند و باید از طریق یک رژیم غذایی مفید تامین شوند .  برخی از اسیدهای آمینه محرک رشد و بازسازی عضلات هستند .  برخی دیگر از اسیدهای آمینه در متابولیسم چربی و عملکرد ایمنی نقش مهمی ایفا می‌کنند .  قیمت فروش کینوا سفید با استاندارد های سلامت دارای کیفیتی بی نظیر است که در این مجموعه قابل استعلام می باشد.

کینوا

بعضی از این اسیدهای آمینه باعث حفظ تعادل نیتروژن در بدن شده و تاثیر مهمی در خواب و خلق‌وخو داشته و اشتها را تنظیم می‌کنند .  برخی از اسیدهای آمینه در سم‌زدایی بدن نقش دارند و برخی دیگر در فرایندهای حیاتی بدن مؤثر می باشند .  

کمبود اسیدهای آمینه باعث کاهش رشد و عدم کارایی مناسب سیستم های عصبی ، تولیدمثلی ، دستگاه گوارش و سیستم ایمنی بدن می شوند .

 دانه کینوا سفید با داشتن ۹ اسید آمینه ضروری به طور کامل برای انسان ، منبع بسیار مناسبی برای تامین اسیدآمینه های ضروری می باشد .  بنابراین اگر به دنبال غذایی کم‌حجم و سبک و حاوی همه نوع اسیدآمینه‌های ضروری و عدم و بدون عوارض چاقی می‌باشید ، می‌توانید دانه کینوا سفید را در برنامه روزانه خود قرار دهید  .

کینوا لاغری

قیمت فروش دانه کینوا سفید

همان‌طورکه بیان گردید ارزش غذای بالایی دانه کینوا سفید ، باعث شده تا در سال‌های اخیر مورد توجه قرار بگیرد .  در کشور ما نیز ،  دانه کینوا سفید تولید شده و با قیمت‌های مختلف و کیفیت های متفاوت به فروش می‌رسد .

مجموعه ما دانه کینوا سفید تولید شده در داخل کشور ، را به‌صورت صنعتی فرآوری می‌نماید و سپس دانه آماده به طبخ را با قیمت مناسب در کلیه استان‌ها عرضه می کند .  

کینوا

استعلام قیمت فروش دانه کینوا سفید

این مجموعه همچنین دانه کینوا سفید و رنگی را ، به‌ صورت عمده در تناژ بالا در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .  مجموعه ما آماده همکاری با هتل‌ها ، رستوران‌ها ، بیمارستان‌ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی ، برای تامین دانه کینوا سفید ، باکیفیت و قیمت مناسب به صورت عمده می‌باشد .  

جهت اطلاع از قیمت فروش دانه کینوا سفید و تهیه دانه کینوا سفید با کیفیت و قیمت مناسب در کلیه استان‌های کشور ، می‌توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *