مرکز فروش دانه کینوا رنگی

دانه کینوا

کدام مرکز دانه کینوا رنگی و سفید را به فروش می رساند؟ از کدام مرکز می توان دانه کینوا را به صورت عمده و در تناژ بالا تهیه نمود؟ خواص آنتی اکسیدانی دانه کینوا ، به علت وجود چه موادی است؟

خواص آنتی اکسیدانی دانه کینوا رنگی

دانه کینوا با رنگ های سفید ، قرمز ، سیاه ، بنفش ، نارنجی و . . . دارای تنوع ژنتیکی زیادی است . ب طور کلی دانه کینوا را در سه رنگ قرمز ، سفید و سیاه دسته بندی می شوند . دانه کینوا سفید و رنگی با قدمت چند هزار ساله در جنوب آمریکا کشت و مصرف می گردند .

دانه کینوا رنگی و سفید به دلیل داشتن خواص غذایی بالا به خاویار گیاهی معروفند . دانه کینوا رنگی و سفید ، دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند .

تحقیقات انجام شده نشان داده است که دانه کینوا رنگی ، دارای خواص آنتی اکسیدانی بیشتری نسبت به نوع سفید می باشد . دانه کینوا رنگی حاوی مقادیر قابل توجهی مواد فیتوشیمیایی ، از جمله ساپونین ها  ، فلاونوئیدها  ، فیتواسترول ها  ، اسیدهای فنولیک  ، می باشد . وجود این مواد باعث خواص آنتی اکسیدانی قوی در دانه کینوا رنگی می گردد .

همچنین انواع دانه کینوا ، دارای ویتامین های محلول در چربی  ، اسیدهای چرب  ، عناصر کمیاب و مواد معدنی است که اثرات بیوشیمیایی بسیار مطلوبی دارند . فروش دانه کینوا رنگی در اناع حجم های مختلف در این مجموعه انجام می گیرد.

کینوا

انواع آنتی اکسیدن های دانه کینوا قرمز

مطالعات انجام شده نشان می دهد که دانه کینوا قرمز دارای خواص آنتی اکسیدانی زیادی است . فلاونوئیدهای موجود در دانه کینوا قرمز ، دارای خاصیت آنتی اکسیدانی ، ضد التهابی و ضد سرطان می باشد . دانه کینوا قرمز دو نوع فلاونوئید ، به مقدار زیاد دارد .

1- کامپفرول: بیشترین میزان پلی فنول های دانه کینوا قرمز از این نوع  می باشند . مصرف دانه کینوا قرمز ، حاوی این آنتی اکسیدان می تواند ، خطر ابتلا به بیماری های مزمن ، از جمله بیماری های قلبی و برخی از سرطان ها را کاهش دهد .

2- کوئرستین:  نوع دیگری از آنتی اکسیدان که در دانه کینوا قرمز وجود دارد ، کوئرستین است . مصرف این آنتی اکسیدان ، بدن را در برابر بسیاری از بیماری ها ، از جمله پارکینسون ، بیماری های قلبی ، پوکی استخوان و انواع خاصی از سرطان ها محافظت می نماید .

کینوا

مرکز فروش دانه کینوا رنگی

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا رنگی و سفید و آرد کینوا را به صورت بسته بندی و عمده عرضه می نماید . این مجموعه با همکاری کشاورزان عزیز در مناطق مختلف کشور دانه کینوا را تولید می نماید .

مجموعه ما پس از جمع آوری دانه کینوا تولید شده در داخل کشور و باکیفیت مناسب ، به روش صنعتی این دانه ها را فراوری می نماید . سپس دانه کینوا فراوری شده و آماده به طبخ ، در کلیه استان ها عرضه می شود .

مجموعه ما دانه کینوا رنگی و سفید را به صورت عمده در تناژ بالا و رد بسته بندی های مختلف ، در اختیار متقاضیان در کلیه استان ها ، عزیز قرار می دهد . این مجموعه آماده همکاری در زمینه تامین دانه کینوا به صورت عمده ، برای رستوران ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی می باشد .

جهت ارتباط با بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا رنگی و سفید و تهیه دانه و آرد کینوا به صورت بسته بندی و عمده ، می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *