بازار دانه کینوا ایرانی

برنج کینوا

وضعیت بازار دانه کینوا ایرانی چگونه است؟ از کدام مرکز می توان دانه کینوا ایرانی تهیه نمود؟ دانه کینوا ایرانی در کدام استان ها تولید می شود؟

تولید دانه کینوا ایرانی

گیاه کینوا که مشابه سلمه تره است ، بومی آمریکای جنوبی می باشد . در سال های اخیر کشت بذر و گیاه کینوا در بیش از 100 کشور جهان از جمله ایران انجام گرفته است . اغلب استان های کشور از جمله فارس ، گلستان ، خراسان های جنوبی ، رضوی و شمالی ، کردستان ، لرستان ، آذربایجان های غربی و شرقی ، یزذ ، کرمان و . . . با کشت گیاه کینوا ، دانه کینوا را برداشت می نمایند .

دانه کینوا برداشت شده پس از انجام بوجاری ، طی فرآیند فرآوری آماده به مصرف می شود . در پوسته دانه کینوا ماده ای به نام ساپونین وجود دارد ، که قبل از مصرف باید حذف شود . مجموعه ما برای اولین بار در ایران ، فرآیند ساپونین گیری و فرآوری دانه کینوا را به صورت صنعتی انجام می دهد .

در حال حاضر دانه کینوا ایرانی با کیفیت مناسب و ارزش غذایی بالا ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

کینوا

پروتئین دانه کینوا

دانه کینوا به علت ارزش غذایی بالا و داشتن پروتئین ، ویتامین های گروه B و ویتامین E ، املاح معدنی و . . . به خاویار سبز معروف است . دانه کینوا با داشتن میزان 12 تا 14 درصد ، سرشار از پروتئين است . این دانه ، به عنوان تنها دانه گیاهی که  حاوي تمامي 9 آمينواسيد ضروري بدن انسان مي باشد ، معرفی شده است .

ميزان آمينواسيدهاي مزبور در دانه کینوا ایرانی نسبتاً متعادل هستند . به همین دلیل براي تغذيه اشخاص گياهخوار ، جهت برآورده سازي نيازهاي غذايي از جمله پروتئین به صورت جایگزین گوشت ، بسيار مناسب است . دانه کینوا غذایی بسیار مناسب برای گروه های سنی مختلف از کودکان تا سالمندان می باشد .

دانه کینوا

بازار دانه کینوا ایرانی

در سال های اخیر با معرفی دانه کینوا و خواص و ارزش غذایی آن ، تقاضا برای مصرف دانه کینوا در کشورهای مختلف و ایران ، روند افزایشی داشته است . به دنبال آن بازار دانه کینوا ایرانی ، در داخل کشور نیز رونق یافته است .

لازم به ذکر است ، دانه کینوا ایرانی تولید شده در برخی از استان ها با عملکرد بالا ، وزن هزار دانه بالا ، رنگ روشن و باکیفیتی مناسب برای صادرات می باشد . جهت بررسی وضعیت بازار دانه کینوا  ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید .

مجموعه ما با همکاری کشاورزان عزیز در استان های مختلف، دانه کینوا را تولید می نماید. مجموعه ما پس از جمع آوری دانه کینوا ایرانی و مرغوب ، این دانه ها را فرآوری می نماید . دانه کینوا ایرانی و فرآوری شده ، به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا ، عرضه می شود .

کینوا

بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا ، دانه کینوا سفید و رنگی را به صورت آماده به طبخ ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد . این مجموعه آماده همکاری با رستوران ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، انجمن های سلیاک و . . . در زمینه عرضه دانه کینوا ایرانی در تناژ بالا ، می باشد .

جهت بررسی وضعیت بازار دانه کینوا ، تهیه دانه کینوا ایرانی باکیفیت بالا و اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه ، می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *