بازار خرید بذر کینوا جیرفت

فروش دانه آرد کینوا

از کدام مجموعه می‌‌توان وضعیت بازار خرید بذر کینوا  را مورد بررسی قرار داد؟ کدام مجموعه بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار را در جیرفت توزیع می‌نماید؟ کدام مجموعه در زمینه کشت بذر کینوا در جیرفت به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان ارائه می نماید؟ 

مزیت کشت بذر کینوا در جیرفت

بذر کینوا بذر با هدف تولید دانه کینوا با کیفیت و عملکرد زراعی مناسب ، کشت می شود . زیرا در بازارهای جهانی تقاضای زیادی برای مصرف دانه کینوا وجود دارد .

دانه کینوا به علت ارزش غذایی زیاد به خاویار گیاهی معروف است . دانه کینوا برای انواع مصارف صنعتی ، غذایی و تولید آرد و فرآورده‌های آردی استفاده می شود .

بنابراین کشت بذر کینوا به‌ صورت صحیح و تولید دانه‌های با کیفیت ، امکان صادرات این محصول را نیز فراهم می آورد . و در نتیجه فروش دانه کینوا در بازارهای جهانی ، باعث ارزآوری نیز خواهد گردید . همچنین سودآوری حاصل از کشت بذر کینوا دو برابر کشت گندم می باشد .

بذر کینوا

بذر کینوا دارای نیاز آبی کم و زود رس

بذر کینوا نیاز آبی کمی داشته و ۵ تا ۷ نوبت آبیاری نیاز آبی آن را برطرف می کند . همچنین دوره رشد بذر کینوا بسیار کوتاه می باشد . بذر کینوا به خشکی و شوری مقاوم است و مقاومت آن از گندم و جو نیز بیشتر است .

 از ابتدای کاشت تا زمان برداشت آن حدود ۱۰۰ روز زمان می‌برد . بنابراین گیاه کینوا ، گیاهی بسیار زودرس محسوب می‌شود . به همین دلیل امکان کشت بذر کینوا در دو نوبت از سال ، در مناطق مستعد وجود دارد . خرید و کاشت بذر کینوا در جیرفت می تواند سود اوری بسیار عالی برای کشاورزان منطقه داشته باشد.

امکان کشت ساده بذر کینوا

بذر کینوا  را می‌‌توان به انواع روش‌های در دسترس ازجمله ، انواع روش های نواری ردیفی و جوی و پشته کشت نمود . البته کشت کرتی برای بذر کینوا مناسب نیست زیرا گیاه کینوا دارای انشعاب‌های زیاد و شاخ و برگ فراوانی می باشد . بذر کینوا به صورت دست پاش و مکانیزه کشت می شود .

هزینه کشت پایین ، طول دوره رشد کوتاه مدت ، نیاز آبی کم ، سود آوری مناسب و امکان صادرات از جمله عواملی است که باعث شده تا کشت بذر کینوا در جیرفت و مناطق مختلف مورد توجه قرار بگیرد .

بازار خرید بذر کینوا در جیرفت

در سال‌های اخیر کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور ، ازجمله استان کرمان و جیرفت مورد توجه قرار گرفته است . به دنبال افزایش کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور ، بازار خرید بذر کینوا  ونیز رونق خوبی داشته است .

پیش‌بینی می‌شود که در سال‌های آینده این رونق به این روند به‌صورت افزایشی ادامه داشته باشد . البته جهت بررسی وضعیت بازار خرید بذر کینوا می‌توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید .

بذر کینوا

همکاری در خرید بذر کینوا جیرفت

این مجموعه به‌‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور ، بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می‌دهد . همچنین با هدف تولید دانه کینوا با کیفیت و عملکرد زراعی مطلوب به کشاورزان عزیز در زمینه کشت بذر کینوا در جیرفت مشاوره رایگان ارائه می‌نماید .

مجموعه ما در زمینه فروش محصول کینوا ، توسعه بازار دانه و بذر کینوا و صادرات دانه کینوا با کشاورزان عزیز مشارکت می کند . جهت بررسی وضعیت بازار خرید بذر کینوا ، تهیه دانه بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار و دریافت مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا در جیرفت ، می‌توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *