قیمت خرید و فروش دانه کینوا و آرد سمنان

آرد کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا و آرد کینوا در کشور ، دانه و آرد کینوا با کیفیت و قیمت مناسب را در سمنان و کلیه استان های کشور ، به صورت بسته بندی و عمده فروشی ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد.

ارزش غذایی دانه کینوا و آرد آن

9 اسید آمینه برای انسان بسیار ضروری است: فنیل آلانین  ، ایزولوسین  ، لوسین  ، تریپتوفان  ، لیزین  ، ترئونین  ، والین   ، متیونین  و هیستیدین (در کودکی ضروری است) . تمام این 9 اسید آمینه در دانه کینوا وجود دارند  .

همانطور که اطلاع دارید  ، اسید های آمینه واحدهای سازنده پروتئین ها می باشند  . همچنین نقش مهمی در رشد کودکان دارند  .  ارزش پروتئینی دانه کینوا  ، مشابه پروتئین شیر (کازئین) می باشد  .

تحقیقات نشان داده است که ، دانه کینوا نه تنها پروتئین بالایی دارد علاوه بر این  ، تعادل آمینو اسیدی مناسبتری نسبت به غلات دارد  .  اسید آمینه لیزین که در در غلات به مقدار کم وجود دارد  ، در دانه کینوا به وفور یافت می شود  .

همچنین دانه کینوا دارای ویتامین E و ویتامین B1  ،  B2 ، B3  ، B6 و B9 می باشد . بعلاوه املاح معدنی مفیدی همچون فیبر  ، آهن  ، کلسیم  ، پتاسیم  ، منگنز  ، روی و مس می باشد  . از دانه کینوا  ، آرد کینوا تهیه می گردد که مشابه دانه کینوا دارای ارزش غذایی بالایی است  .

دانه کینوا

روش مصرف دانه کینوا و آرد کینوا

علاوه بر ارزش غذایی بالا  ،  دانه و آرد کینوا فاقد گلوتن می باشند  . و از این نظر برای بیماران مبتلا به سلیاک  ، غذایی بسیار مناسب محسوب می شود  . دانه کینوا به صورت کته و آبکش و یا به صورت مخلوط با پاستا و برنج مصرف می شود  .

همچنین جهت افزایش ارزش غذایی غذاهای مختلف ، از جمله سوپ  ، حلیم  ، آش  ، فرنی  ، انواع سالاد  ، کتلت و انواع غذاهای آبکی و پیتزا  ، به آن ها اضافه می گردد  . دانه کینوا را می توان به صورت تازه خوری  ، سرخ کرده و مشابه آجیل  ، مصرف نمود  . خرید فروش آرد کینوا درجه یک در این مجموعه زیر نظر کارشناسان خبره انجام می شود.

آرد کینوا نیز برای افزایش مواد مفید به آرد تصفیه شده گندم و  . . . اضافه می گردد  . همچنین از آرد کینوا برای تولید نوشیدنی های مالتی نیز استفاده می گردد  . به علاوه از آرد کینوا انواع فرآورده های آردی مانند انواع نان  ، بیسکویت  ، کیک  ، غلات صبحانه  ، فرنی و  .  .  . تهیه می شود  .

مصرف دانه کینوا در برنامه غذایی روزانه نه تنها تامین کننده مواد معدنی  ، ویتامین و پروتئین برای تمام سنین است . بلکه فاقد اثرات چاق کنندگی نیز می باشد  .

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا و آرد سمنان

قیمت خرید و فروش دانه کینوا و آرد کینوا را در سمنان و دیگر مناطق کشور  ، کی توانید از این مرکز استعلام نمایید  . این مجموعه به عنوان اولین مرکز فرآوری دانه کینوا در کشور  ، پس از تولید دانه کینوا در مناطق مختلف کشور  ، دانه کینوا را فرآوری می کند  .

دانه کینوا در پوسته خود ماده ای گلیکوزیدی  ، صابونی و تلخ مزه دارد  ، که باید قبل از مصرف جداسازی شود  .  این مجموعه پس از حذف ساپونین با دستگاه های ویژه  ، دانه کینوا آماده به طبخ و همچنین آرد کینوا را  ، به صورت بسته بندی عمده  ، در سمنان و دیگر استان ها  ، عرضه می نماید  .  

آرد کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا و آرد سمنان

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا  ، آماده همکاری با رستوران ها  ، بیمارستان ها  ، باشگاه ها  ، هتل ها و انجمن های سلیاک در زمنیه تامین دانه و آرد کینوا است  . دانه کینوا باکیفیت و مرغوب و  آرد کینوا به صورت عمده و در تناژ بالا و با قیمت مناسب  ، در سمنان و کلیه استان ها  ، در اختیار متقاضیان عزیز  ، قرار می گیرد .

از محصولات عرضه شده توسط بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا  ، می توان به دانه کینوا سفید  ، دانه کینوا قرمز  ، دانه کینوا سیاه  ، دانه کینوا سه رنگ و آرد کینوا  ، اشاره کرد  . قیمت این محصولات به علت تولید در داخل کشور  ، ارزان تر از نوع وارداتی و کیفیت آن بسیار مطلوب است  .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا و آرد آن در سمنان و سایر استان ها و جهت تهیه این محصولات با کیفیت و قیمت مناسب ، می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *