قیمت فروش دانه کینوا برای کودک

کینوا

قیمت فروش دانه کینوا برای کودک را از کدام مرکز می‌‌توان استعلام نمود؟ کدام مرکز دانه کینوا سفید و رنگی را در کلیه استان‌ها عرضه می‌نماید؟ فواید مصرف دانه کینوا برای گروه سنی کودک چیست؟

دانه کینوا غنی از مواد غذایی

دانه کینوا شبه غله‌ای با وزن هزار دانه بین ۲ تا ۳ گرم می باشد که به به رنگ‌های سفید ، کرم تا قهوه‌ای و سیاه در مناطق مختلف جهان تولید می گردد . دانه کینوا سفید به علت طعم مطلوب‌تر و پخت سریع تر ، بیشتر مورد توجه و مصرف قرار گرفته است .

ارزش غذایی بالای دانه کینوا باعث شده که به خاویار سبز یا خاویار گیاهی معروف باشد . دانه کینوا دانه گیاهی است که همه اسیدآمینه‌های ضروری مورد نیاز انسان را دارد . و به‌‌عنوان یک پروتئین کامل شناخته می شود .

دانه کینوا املاح معدنی مفیدی مانند کلسیم ، منیزیم ، آهن ، روی ، مس ، فیبر و منگنز دارد . همچنین بعلت داشتن موادی مانند فلاونوئیدها ، خاصیت آنتی‌اکسیدانی بالایی دارد . فروش بهترین کینوا ایرانی بدون تخی و دارای مجوز برای کودک در این مرکز انجام می گیرد.

کینوا

فواید مصرف دانه کینوا برای کودک

دانه کینوا با داشتن ۹ اسید آمینه ضروری برای انسان ، می تواند نیازهای کودکان به اسید آمینه های آمینه ضروری را به‌طور کامل برطرف نماید . همچنین به‌‌عنوان یک پروتئین کامل ، منبع خوبی برای تامین پروتئین های لازم در برنامه غذایی کودک می باشد .

همچنین دانه کینوا ، دارای ویتامین‌های گروه B نیز می باشد . ریبوفلاوین ، تیامین و فولات موجود در دانه کینوا از جو و جوی دو سر ، بیشتر است و می‌تواند نیاز روزانه گروه سنی کودک را برطرف نماید . همچنین وجود املاح معدنی مفید مانند فیبر در دانه کینوا ، از ابتلا به یبوست در کودکان جلوگیری می‌نماید .

طبخ دانه کینوا ، بسیار سریع است و از این رو می‌توان آن را ، برای تهیه فرنی ، انواع غذاهای کودک و برای تهیه انواع سوپ ، آش و مخلوط با برنج استفاده نمود . همچنین می‌‌توان دانه کینوا را مشابه برنج به‌صورت کته و پخته تهیه کرد و در اختیار کودک قرار داد .

بنابراین اگر به دنبال غذایی مناسب با ارزش غذایی بالا ، برای کودک عزیزتان هستید ، می توانید دانه کینوا را با اطمینان انتخاب نمایید .

کینوا کودک

قیمت فروش دانه کینوا برای کودک

جهت اطلاع از قیمت فروش دانه کینوا ، می‌توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . این مجموعه به‌‌ عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا باکیفیت و تولیدشده در داخل کشور را با قیمت بسیار مناسب در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

این مجموعه دانه کینوا سفید و رنگی را در کلیه استان‌ها عرضه میکند . مجموعه ما برای اولین بار در کشور پس از جمع‌آوری دانه‌های باکیفیت و مرغوب کینوا از استان‌های مختلف ، به صورت صنعتی این دانه‌ها را فرآوری نموده و به صورت آماده به طبخ و توزیع می‌کند .

کینوا

همکاری برای فروش کینوا و غذای کودک

این مجموعه دانه کینوا مرغوب و باکیفیت مناسب را به‌صورت بسته‌بندی و همچنین عمده در تناژ بالا ، در کلیه استان‌های کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد . مجموعه ما آماده همکاری با رستوران‌ها ، هتل‌ها ، بیمارستان‌ها و انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تامین دانه کینوا در تناژ بالا می باشد .

جهت اطلاع از قیمت فروش دانه کینوا و تهیه دانه کینوا باکیفیت در هر استانی که هستید ، می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *