فروشگاه دانه کینوا و آرد

آرد کینوا

جهت تهیه دانه کینوا و آرد از این فروشگاه که از کیفیت بالایی برخوردار است و در داخل کشور تولید می‌شود، می‌توانید با بزرگترین فروشگاه دانه کینوا و آرد کینوا در ایران، در ارتباط باشید.

معرفی دانه کینوا

دانه کینوا از گیاهی به همین نام و متعلق به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج برداشت می‌شود. گیاه کینوا که به منظور تولید دانه کشت می‌شود، دارای ظاهری مشابه علف هرز سلمه تره می‌باشد. البته از برگ‌های سبز جوان گیاه کینوا، به عنوان سبزی پخته و تازه نیز استفاده می‌شود.

دانه کینوا بومی منطقه آند در آمریکای جنوبی است که از حدود هزاران سال قبل تاکنون، غذای اصلی مردم این منطقه را تشکیل می‌دهد. دانه کینوا برای مصرف غذایی و صنعتی تولید می‌شود.

دانه کینوا دارای ارزش غذایی بالایی می‌باشد، به گونه‌ای که به آن خاویار سبز یا خاویار گیاهی می‌گویند. در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان از جمله ایران، دانه کینوا را مورد کشت قرار داده‌اند. بسیاری از کشورها نیز، دانه کینوا را در سبد غذایی خانوارهای خود قرار داده و از موادمغذی موجود در آن استفاده می‌نمایند. فروشگاه دانه آرد کینوا درصدد است تولید محصول با کیفیت را در اقشار مختلف جامعه بر عهده دارد.

کینوا

ارزش غذایی دانه و آرد کینوا

اهمیت غذایی دانه کینوا مربوط به ترکیب کامل اسیدآمینه‌های مورد نیاز بدن انسان، کلسیم، فسفر، آهن، منیزیم، فیبر، مس، روی و آنتی اکسیدان می‌باشد. همچنین پروتئین موجود در دانه کینوا از نظر کمی و کیفی از دانه غلات متداول بهتر بوده و تعادل اسیدآمینه‌ای مطلوب‌تری برای تغذیه انسان و دام، نسبت به دانه‌های گندم دارد. فروشگاه دانه و آرد کینوا بهترین محصول را دراختیار مردم قرار می‌دهد.

اسید آمینه لیزین موجود در دانه کینوا دوبرابر گندم است که از مشخصه‌های دانه کینوا می‌باشد. همچنین میزان پروتئین موجود در دانه کینوا، دوبرابر گندم و برنج و به اندازه پروتئین تخم مرغ است.

کینوا

کاربرد دانه کینوا و آرد آن

دانه کینوا طعمی مشابه گندم و ذرت دارد و اضافه کردن آن در انواع غذاها، طعم اصلی آن غذا را تغییر نمی‌دهد. دانه کینوا به صورت تازه خوری، پخته، آبکش، کته و سرخ کرده استفاده می شود. همچنین به صورت مخلوط با برنج نیز طبخ می گردد. فروشگاه دانه آرد کینوا به مصرف کنندگان این محصول مشاوره‌های تخصصی ویژه‌ای عرضه می‌کند.

دانه کینوا در انواع غذاها مانند انواع سوپ، سالاد، آش، آبگوشت، حلیم و انواع خورشت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دانه کینوا برای تهیه آرد کینوا نیز استفاده می‌شود.

کینوا

تنوع محصولات آرد کینوا

آرد کینوا برای تهیه انواع نان غنی شده، کیک، بیسکویت و غلات صبحانه به کار ‌می‌رود. همچنین می‌توان برای تهیه فرنی که ارزش غذایی آن افزایش یابد، از آرد کینوا استفاده نمود.

مصرف بی‌رویه از گندم بدون سبوس و آرد سفید در محصولات غذایی، در کنار فقیر بودن گندم و آرد آن از نظر برخی ریزمغذی‌ها و آنتی اکسیدان‌ها و مشکلاتی را برای سلامت انسان به همراه داشته است. فروشگاه دانه و آرد کینوا در تلاش است بهترین ماده اولیه کینوا را در اختیار صنایع تبدیلی قرار می‌دهد.

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش کمیت و کیفیت آرد گندم و مغذی‌تر نمودن محصولات نانوایی اضافه نمودن دانه یا آرد شبه غله‌ای به نام کینوا است. آرد کینوا، به عنوان یک حجم دهنده خوب برای آرد تصفیه شده گندم به میزان نصف نصف استفاده می‌شود.

 آرد کینوا نسبت به آرد گندم چربی بیشتری دارد و کیک و نان تولید شده با آن، خوشمزه و نرم می‌گردد. نشاسته کش دار موجود در آرد کینوا، به صورت ترکیب با آرد گندم و ذرت برای تولید نان و بیسکویت کاربرد دارد.

کینوا

فروشگاه دانه آرد کینوا

مجموعه ما به عنوان بزرگترین فروشگاه دانه کینوا و آرد کینوا، در کشور فعالیت می‌نماید. همچنین این مجموعه بذرهای مرغوب کینوا را نیز توزیع می‌کند. و در زمینه ترویج کشت بذر کینوا و تولید دانه کینوا با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می‌نماید.

این مجموعه دانه کینوا باکیفیت و مرغوب که توسط کشاورزان ایرانی تولید می‌شود، را جمع آوری و سپس فرآوری می‌کند. پوسته دانه کینوا حاوی ماده‌ای به نام ساپونین است که باید قبل از مصرف دانه، از آن جدا شود.

کینوا

همکاری با فروشگاه دانه و آرد کینوا

مجموعه ما برای اولین بار در ایران دانه کینوا را فرآوری نموده و دانه آماده به طبخ کینوا را به صورت عمده در تناژ بالا و همچنین در بسته بندی‌های مختلف  عرضه می‌نماید. این مجموعه به عنوان بزرگترین فروشگاه دانه کینوا و آرد آن، آماده همکاری با هتل‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها و انجمن های سلیاکی می‌باشد.

مجموعه ما دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا را  در تمام استان‌های کشور، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می‌دهد. همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه‌مند به تولید محصولات رژیمی با استفاده از دانه و آرد کینوا هستند، می توانند با مجموعه ما تماس بگیرند. و با تهیه دانه کینوا و آرد آن، در زمینه تولید این محصولات پیش قدم باشند. جهت ارتباط با بزرگترین فروشگاه دانه کینوا، آرد کینوا و بذر کینوا در هر استانی که هستید، می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *