مرکز فروش دانه کینوا باکیفیت

فروش عمده دانه کینوا

بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا باکیفیت در کشور ، دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا را ، باکیفیت و قیمت مناسب ، در کلیه استان ها عرضه می نماید .

دانه کینوا- غنی از پروتئین

دانه کینوا دانه ای بسیار ریز و نشاسته ای است که در گروه شبه غلات دسته بندی می شود . دانه کینوا دارای ترکیب پروتئینی بسیار مناسبی است . این دانه ۹ اسید آمینه ضروری و مورد نیاز برای انسان را به طور کامل دارد . فروش دانه کینوا بدون ساپونین و تلخی با بهترین کیفیت دارای آنالیز های استاندارد دقیق در این مجموعه عرضه می شود.

اسید آمینه های ضروری در بدن ساخته نمی شوند و باید از طریق مواد غذایی جذب تامین شوند .  این اسیدهای آمینه های سازنده پروتئین های مورد نیاز بدن می باشند و در واکنش های مهمی شرکت دارند .

دانه کینوا با داشتن ترکیب کاملی از اسید آمینه های ضروری انسان ، یک پروتئین کامل محسوب می‌شود . ارزش پروتئینی دانه کینوا ، مشابه پروتئین شیر است . دانه کینوا دو برابر برنج ، نصف گوشت و به اندازه تخم مرغ پروتئین دارد .

همچنین دانه کینوا به علت داشتن تعادل استثنایی بین پروتئین و چربی ، به عنوان یک شبه دانه روغنی نیز شناخته می شود . کیفیت و ارزش پروتئین بالای دانه کینوا باعث شده که مورد توجه قرار بگیرد .

دانه کینوا

دانه کینوا حاوی مواد معدنی مفید

مینرال ها و مواد معدنی بخشی از مواد مورد نیاز بدن هستند که از طریق مواد غذایی جذب می شوند . دانه کینوا نسبت به غلات ، دارای میزان بیشتری از مواد معدنی مانند کلسیم ، آهن ، منگنز ، مس ، پتاسیم و منیزیم است .

این دانه سرشار از آهن و منیزیم است . همچنین دانه کینوا فیبر ، منگنز ، رویف پتاسیم و برخی از ویتامین های گروهی B و ویتامین E را نیز تامین می کند .پتاسیم ، فسفر و منیزیم مواد معدنی اصلی دانه کینوا می‌باشند .

منیزیم ، مس ، آهن و منگنز موجود در ۱۰۰ گرم دانه کینوا ، نیاز روزانه نوزاد کودکان و بزرگسالان را تامین می کند . مقدرا فسفر و روی موجود در این دانه ، حدود ۴۰ تا ۶۰ درصد نیاز روزانه بزرگسالان را نیز تامین می نماید .

پتاسیم موجود در دانه کینوا بین ۱۸ و ۲۲ درصد از نیاز روزانه کودکان و بزرگسالان را تامین می‌کند . و مقدار کلسیم آن ۱۰ درصد از نیاز روزانه گروه‌های سنی مختلف را برطرف می نماید . مقدار ماده معدنی دانه کینوا از غلاتی مانند جوی دوسر (به جز فسفر) و جو به خصوص از پتاسیم ، منیزیم و کلسیم بیشتر است .

کینوا بدون ساپونین

مرکز فروش دانه کینوا باکیفیت

همانطور که بیان گردید ، ارزش غذایی بالای دانه کینوا باعث شده تا مصرف آن مورد توجه قرار بگیرد . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا باکیفیت را در کلیه استان ها عرضه می نماید .

این مجموعه دانه کینوا باکیفیت و تولید داخل را به صورت صنعتی فرآوری کرده و سپس دانه کینوا آماده به طبخ را در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد . مجموعه ما دانه کینوا باکیفیت ، سفید و رنگی و آرد کینوا را در مناطق مختلف کشور ، با قیمت مناسب به فروش می رساند .

همکاری با مرکز فروش دانه کینوا

این مجموعه آماده همکاری با هتل ها ، بیمارستان ها ، رستوران ها ، و انجمن های سلیاک برای تامین دانه کینوا باکیفیت به صورت عمده و در تناژ بالا می باشد . جهت تهیه دانه کینوا باکیفیت و آرد کینوا با قیمت مناسب در کلیه استان ها ، می توانید با بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا در کشور ، در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *