قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت مشهد

کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت در مشهد ، چه محصولاتی عرضه می نماید؟ قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت را از کدام مرکز می توان استعلام نمود؟ کدام مرکز دانه کینوا سفید و رنگی در مشهد عرضه می کند؟

دانه کینوا- دارای خواص آنتی اکسیدانی

دانه کینوا که جزو شبه غلات دسته بندی می شود ، غنی از پروتئین و اسید آمینه هیا ضروری برای انسان است . این دانه دارای ویتامینهای گروه B و ویتامین E و همچنین املاح معدنی مفید از جمله؛ کلسیم ، منیزیم ، آهن ، پتاسیم ، فیبر و . . . می باشد .

البته ارزش غذایی دانه کینوا به اینجا ختم نمی شود ، این دانه دارای خواص آنتی اکسیدانی نیز است . برخی از مواد خاصیت آنتی اکسیدانی دارند فنول ها و فلاونوئیدها از جمله این مواد می باشد . وجود مواد دارای خاصیت آنتی اکسیدانی در گیاهان مختلف ، باعث می شود که به ماده ضد سرطان تبدیل شوند .

دانه کینوا نیز با داشتن ترکیباتی مانند فلاونوئیدها و فن آن ها دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی می باشد . حدود ۲۳ ترکیب با خاصیت آنتی اکسیدانی در دانه کینوا کشف شده است .

کینوا

دانه کینوا قرمز- دارای بیشترین خاصیت آنتی اکسیدانی

همانطور که می دانید ، دانه کینوا دارای رنگ های مختلفی وجود است که در سه دسته سفید ، قرمز و سیاه دسته بندی می شوند . از این بین این سه رنگ ، دانه کینوا قرمز  ،بیشترین خاصیت آنتی اکسیدانی را دارد .

 کوئرستین ، یکی از ترکیبات موجود در دانه کینوا قرمز می باشد . این آنتی اکسیدان بدن را در بسیاری از شرایط از جمله بیماری پارکینسون ، پوکی استخوان ، بیماری های قلبی و انواع خاصی از سرطان ها محافظت می نماید .

نوع  دیگری از آنتی اکسیدان های موجود در دانه کینوا قرمز ، کامپفرول است که بیشترین میزان آنتی اکسیدان های دانه کینوا ، از این نوع می باشد . این آنتی اکسیدان خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن؛ از جمله بیماری‌های قلبی و برخی از سرطان ها را کاهش می دهد .

همچنین رنگدانه های گیاهی با خاصیت آنتی اکسیدانی از جمله بتاکسانتین ها و بتاسیانین ها نیز در دانه کینوا وجود دارد . این نوع آنتی اکسیدان ها ، اثرات قدرتمندی در محافظت DNA ، در برابر آسیب اکسیداتیو و فراهم آوردن خواص ضد سرطانی ایجاد می کنند .

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت مشهد

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا با کیفیت و دارای ارزش غذایی بالا ، را در مشهد و سایر استان های کشور عرضه می نماید . این مجموعه دانه کینوا تولید شده در داخل کشور را ، جمع آوری و سپس به صورت صنعتی فرآوری می نماید .

مجموعه ما دانه کینوا با کیفیت و فرآوری شده را با قیمت مناسب ، در مشهد و سایر استان ها توزیع می نماید . قیمت خرید و فروش دانه کینوا با کیفیت در مشهد و مناطق مختلف کشور را ، می توانید از این مرکز استعلام نمایید .

کینوا

استعلام قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت مشهد

همچنین مجموعه ما ، آرد کینوا نیز تولید می کند . این مجموعه دانه کینوا سفید ، قرمز ، سیاه و آرد کینوا با کیفیت را به صورت بسته بندی و عمده ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

مجموعه ما با هتل ها ، رستوران ها ، بیمارستان ها ، انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی ، در زمینه تامین دانه کینوا باکیفیت ، در تناژ بالا و با قیمت مناسب همکاری می نماید .

جهت ارتباط با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا ، تهیه دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا ، با قیمت مناسب در مشهد و کلیه استان ها می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *