قیمت فروش دانه کینوا باکیفیت

ماده غذایی کینوا لاغری

قیمت فروش دانه کینوا باکیفیت را از کدام مرکز می توان استعلام نمود؟ از کدام مرکز می توان دانه کینوا باکیفیت تهیه کرد؟ کدام مرکز دانه کینوا سفید و رنگی را عرضه می نماید؟

دانه کینوا- خاویار سبز

دانه كينوا یک دانه خوراکی با ارزش غذايي بالا ، متعلق به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج است . این دانه بسيار خوش‌هضم است دارای آهن ، منيزيم ، فيبر ، فسفر ، کلسیم ، انواع ويتامين ها ، آنتی اکسیدان محسوب می شود .

ارزش غذایی بالای دانه کینوا ، به خاويار سبز معروف شده است . دانه کینوا یک شبه غله و منبع غنی از پروتئین ، است . این دانه دارای ترکیب کامل از اسید های آمینه های ضروری برای بدن انسان می باشد .

پروتئین کینوا از نظر کمی و کیفی بهتر از دانه غلات متداول بوده و تعادل اسیدآمینه بهتری نسبت به گندم دارد . بعلاوه درصد لیزین بالا از مشخصه های دانه کینوا است که دو برابر گندم می باشد .

کینوا

دانه کینوا- مناسب برای رژیم لاغری

دانه های کینوا به دلیل وجود مقدار کم نشاسته و همچنین وجود گرانول های نشاسته ای بسیار کوچک ، قادر به تأمین نشاسته مورد نیاز برای بدن است . به همین دلیل فاقد اثر چاق کنندگی می باشد . قیمت فروش بهترین دانه کینوا را در سراسر ایران می توانید از این مجموعه استعلام بگیرید.

وجود پروتئین موجود در دانه کینوا باعث می شود که جایگزین مناسبی برای پروتئین های حیوانی در رژیم غذایی افراد گیاهخوار باشد . وجود فیبر زیاد در دانه کینوا ، باعث سیری زودرس می شود .

دانه های ارزشمند کینوا با دارا بودن مواد پروتئینی و نشاسته ای و انواع املاح معدنی مورد نیاز بدن ، نه تنها نیازهای غذایی این گروه سنی را پاسخ خواهد داد بلکه باعث سیری زودرس نیز خواهد شد . به همین دلیل غذایی بسیار مناسب برای رژیم لاغری است .

ماده غذایی کینوا

قیمت فروش دانه کینوا باکیفیت

جهت اطلاع از قیمت فروش  دانه کینوا باکیفیت ، در بسته بندی های مختلف و به صورت عمده ، می توانید با ما در ارتباط باشید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز توزیع دانه کینوا ، دانه کینوا باکیفیت که در داخل کشور تولید شده را در کلیه استان ها عرضه می نماید .

مجموعه ما دانه کینوا پس از جمع آوری دانه کینوا از استان های مختلف ، بریا اولین بار در ایران ، دانه کینوا را به صورت صنعتی فرآوری می نماید . این مجموعه دانه کینوا باکیفیت و فرآوری شده را به صورت آماده طبخ در مناطق مختلف کشور  ، عرضه می‌نماید .

استعلام قیمت فروش دانه کینوا باکیفیت

این مجموعه دانه کینوا سفید و رنگی را به صورت بسته بندی و در تناژ بالا عرضه می کند  . مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها  ، هتل ها  ، بیمارستان ها  ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی ، در زمینه تامین دانه ی کینوا باکیفیت در تناژ بالا می باشد .

جهت اطلاع از قیمت فروش دانه کینوا باکیفیت و تهیه دانه کینوا به صورت بسته بندی و عمده ، می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *