قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید قزوین

خرید خاویار گیاهی کینوا

بزرگترین مرکز قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید در قزوین ، دانه کینوا سفید و رنگی را در قزوین و کلیه استان ها به صورت فرآوری شده و آماده به طبخ ، باقیمت مناسب عرضه می نماید .

دانه کینوا سفید- سرشار ازپروتئین

دانه کینوا شبه غله ای دولپه است که دارای نشاسته ی غلات و پروتئین حبوبات می باشد . این دانه به علت داشتن تمام اسیدآمینه های ضروری برای انسان ، یک پروتئین کامل محسوب می شود .

سرعت هیدرولیز پروتئین های موجود در دانه کینوا سفید ، توسط اسید لاکتیک باکتری های دستگاه گوارشی ، بیشتر از  هیدرولیز پروتئین های گندم است .

کینوا

 میزان اسید آمینه های لیزین و هیستیدین موجود در دانه کینوا سفید ، از  دانه غلات بیشتر است .  میزان اسید آمینه تریپتوفان موجود در دانه های کینوا سفید شبیه گندم بوده و از حبوبات بیشتر می باشد .

 دو پروتئین ذخیره ای موجود در دانه کینوا سفید ، آلبومین و گلوبولین هستند که در رشد و نمو تاثیر زیادی دارند . دانه کینوا با داشت انواع پروتئین غذایی مناسب برای تامین پروتئین در رژیم غذایی افراد گیاهخوار و تمام گروه های سنی محسوب می شود .

کینوا

دانه کینوا سفید- سرشار از فیبر

دانه کینوا سفید ، دارای فیبر محلول بالایی است که باعث جذب اسید های صفراوی و ترکیبات سمی می شود . همچنین فیبرهای موجود در دانه کینوا سفید ، باعث رشد میکروارگانیسم های مفید روده بزرگ می گردد .

بعلاوه فیبر های محلول موجود در دانه کینوا سفید ، باعث بهبود هضم غذا ، کاهش کلسترول خون و همچنین کاهش شاخص قند خون می شود .

گرانول های نشاسته ای موجود در دانه کینوا ، خیلی کوچک است . بنابراین می تواند جایگزین نشاسته اصلاح شده شیمیایی شده و علاوه بر تأمین قند خون بدن ، هیچ عارضه چاق کنندگی نداشته باشد .

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید در قزوین

جهت اطلاع از قیمت دانه کینوا سفید در  قزوین و استان‌های مختلف کشور ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا سفید و رنگی را با قیمت مناسب عرضه می نماید .

مجموعه ما با همکاری کشاورزان عزیز در استان‌های مختلف ، دانه کینوا سفید را در داخل کشور تولید می کند . پس از جمع‌آوری دانه کینوا سفید با کیفیت مناسب ، از استان های مختلف ، این مجموعه برای اولین بار در کشور به صورت صنعتی دانه کینوا را فراوری نموده است .

کینوا

استعلام قیمت خرید و فروش کینوا سفید در قزوین

دانه کینوا سفید پس از فرآوری ، به صورت آماده به طبخ و در بسته بندی های مختلف و همچنین به صورت عمده در سمنان و سایر استان ها عرضه می شود .

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی ، در زمینه تامین دانه کینوا سفید در تناژ بالا و با قیمت مناسب می باشد .

جهت اطلاع از قیمت دانه کینوا سفید و تهیه دانه کینوا سفید با قیمت مناسب ، در قزوین و کلیه استان‌های کشور ، می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *