قیمت فروش دانه کینوا طلایی

پخش کینوا سفید

قیمت فروش دانه کینوا طلایی را از کدام مرکز می توان استعلام نمود؟ کدام مرکز دانه کینوا طلایی را به صورت عمده در تناژ بالا عرضه می نماید؟ ارزش غذایی دانه کینوا طلایی مربوط به چیست؟

ویژگی های دانه کینوا طلایی

دانه کینوا طلایی به عنوان یک ماده مغذی عالی و عدم وجود پروتئین های گلوتن (پرولامین) موجود در غلات معمولی مانند گندم  ، جو و جو دوسر شناخته شده است . دانه کینوا طلایی یک شبه غله و دانه روغنی محسوب می شود .

 دانه کینوا طلایی جزو محصولات نشاسته ای است . وسرشار از اسیدهای آمینه ضروری  ، اسیدهای چرب  ، مواد معدنی و ویتامین ها می باشد . دانه کینوا طلایی تنها دانه گیاهی شناخته شده است ، که 9 اسید آمینه ضروری باری انسان را دارد .

همچنین میزان مواد معدنی موجود در این دانه از غلات متداول بیشتر است . دانه کینوا طلایی دارای املاح معدنی همچون کلسیم ، منیزیم ، آهن ، روی ، مس ، فیبر و منیزیم و منگنز می باشد .

بعلاوه دانه کینوا طلایی دارای ویتامین های گروه B از جمله نیاسین ، تیامین  ، ریبوفلاوین و فولات می باشد . مصرف دانه کینوا برای گروه های سنی مختلف از کودکان تا سالمندان ، و زنان باردار و شیرده بسیار مناسب است .

دانه کینوا

موارد مصرف دانه کینوا طلایی

دانه کینوا طلایی پس از برداشت در پوسته خود ماده یا صابونی و تلخ مزه دارد که باید قبل از مصرف حذف گردد . مجموعه ما برای اولین بار در ایران ، دانه کینوا طلایی را به صورت صنعتی فرآوری می کند . این مجموعه دانه کینوا طلایی و آماده به طبخ را در کلیه استان ها عرضه می نماید .

دانه کینوا طلایی به صورت کته و آبکش و یا مخلوط با برنج مصرف می شود . همچنین می توان دانه کینوا طلایی را به انواع سوپ ، سالاد ، حلیم ، فرنی و انواع خوشت ها اضافه نمود .

از دانه کینوا طلایی برای تهیه انواع پیتزا ، املت ، آش میوه و سرو با ماست استفاده می شود . همچنین زا دانه کینوا طلایی ، آرد و فرآورده های آردی با رازش غذایی بالا نیز تولید می گردد .

آرد کینوا

قیمت فروش دانه کینوا طلایی

قیمت فروش دانه کینوا طلایی را می توانی از مجموعه ما استعلام نمایید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا طلایی و آرد کینوا ، در استان‌های مختلف فعالیت دارد .

مجموعه ما دانه کینوا طلایی و رنگی و آرد کینوا را به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا در ها عرضه می نماید . این مجموعه دانه کینوا طلایی تولید شده در استان های مختلف را ،  جمع آوری و فرآوری می کند .

کینوا

استعلام قیمت فروش کینوا طلایی

مجموعه ما ، برای اولین بار در ایران ، فرآوری دانه کینوا طلایی را به صورت صنعتی فرآوری انجام می دهد .  و دانه کینوا طلایی را به صورت آماده به طبخ عرضه می کند .

این مجموعه ، آماده همکاری با هتل ها ، رستوران ها ، انجمن‌های سلیاک ، بیمارستان ها و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه تامین دانه کینوا طلایی در تناژ بالا می باشد . جهت اطلاع از قیمت فروش دانه کینوا طلایی و تهیه دانه و آرد باکیفیت کینوا و با قیمت مناسب ، می توانید با ما تماس بگیرید .برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *