قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی شهرکرد

برنج کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا به صورت بسته بندی و عمده در شهر کرد را از کدام مرکز ، می توان استعلام نمود؟ از کدام مرکز می توان دانه کینوا باکیفیت در شهرکرد ، تهیه کرد؟ مواد غذایی دانه کینوا چیست؟

دانه کینوا- تنها دانه دارای 9 اسیدآمینه ضروری

دانه کینوا بومی آمریکای جنوبی است که از حدود 5000 سال قبل تاکنون ، غذای اصلی مردم منطقه آند را تشکیل می دهد . این دانه به علت ارزش غذایی بالایی که دارد ، به خاویار سبز معروف می باشد .

9 اسید آمینه برای انسان بسیار ضروری است: فنیل آلانین ، ایزولوسین ، لوسین ، لیزین ، متیونین ، ترئونین ، تریپتوفان ، والین و هیستیدین . دانه کینوا ، تنها دانه گیاهی است که همه اسیدآمینه های ضروری برای انسان را دارد .

به همین دلیل ، دانه کینوا به عنوان یک پروتئین کامل شناخته شده است . ارزش پروتئینی دانه کینوا ، مشابه کازئین شیر  می باشد .  به همین دلیل دانه کینوا ،  غذایی مناسب برای تمام گروه های سنی از کودکان تا سالمندان است .

کینوا

کاربرد دانه کینوا

دانه کینوا برای انواع مصارف غذایی ، صنعتی ، تولید آرد و فرآورده های آردی و خوراک دام به کار می رود . دانه کینوا به عنوان یک دانه کامل ، برای تولید محصولات غذایی از قبیل غلات صبحانه ، کیک ، بیسکویت ، انواع سوپ وسالاد استفاده می شود .

دانه کینوا برای تولید انواع نوشیدنی های مالتی استفاده می شود . اضافه کردن دانه کینوا به غذاهای مختلف از جمله پاستا ، برنج ، انواع خورشت ، سالاد و انواع سوپ باعث افزایش ارزش غذایی آن می گردد .

بعلاوه  از دانه کینوا برای تهیه چیپس ، غلات پف کرده ، آجیل و تولید ماکارونی استفاده می شود . همچنین از دانه کینوا ، آرد تهیه می گردد . آردی کینوا برای تولید انواع نان ماکارونی ، کراکر ها یا کلوچه های کوچک ، بیسکویت های شیری ، رشته فرنگی ، ماکارونی و نان فاقد گلوتن ، مکمل های پروتئینی برای بهبود تعادل اسید آمینه و تولید نشاسته استفاده می شود .

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی شهرکرد

جهت اطلاع از قیمت دانه کینوا در بسته بندی های مختلف و به صورت عمده در شهرکرد ، می توانید با ما در ارتباط باشید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز توزیع دانه کینوا با کیفیت بالا ، در شهرکرد و سایر مناطق کشور فعالیت می کند .

دانه کینوا

استعلام قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی شهرکرد

مجموعه ما دانه کینوا تولید شده در داخل را برای اولین بار در کشور ، فرآوری نموده و به صورت آماده طبخ در شهرکرد و مناطق مختلف کشور ، عرضه می‌نماید . این مجموعه دانه کینوا سفید و رنگی را به صورت بسته بندی و در تناژ بالا عرضه می کند .

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی ، در زمینه تامین دانه ی کینوا در تناژ بالا می باشد . جهت اطلاع از قیمت دانه کینوا به صورت بسته بندی و عمده و تهیه دانه کینوا در شهرکرد و سایر استان‌های کشور ، می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *