قیمت روز بذر کینوا برای کاشت

فروش دانه آرد کینوا

از کدام مرکز می توان قیمت روز بذر کینوا برای کاشت بذر کینوا تهیه نمود؟ چه مرکزی برای کاشت بذر کینوا در استان های مختلف ،  به کشاورزان عزیز ،  مشاوره رایگان می دهد؟ از کدام مرکز می توان قیمت روز بذر کینوا را استعلام نمود؟

تاریخ کاشت بذر کینوا

بذر کینوا در دو نوبت بهاره و پاییزه و حتی به صورت دیم نیز کاشت می شود .  انتخاب تاریخ صحیح برای کاشت بذر کینوا ،  در استان مختلف ،  بر اساس اقلیم منطقه ،  ضروری است .  تاریخ کاشت بذر کینوا باید به گونه ایانتخاب شود تا مرحله پرشدن دانه ،  با گرما یا سرمای شدید همراه نباشد . قیمت کینوا برای کاشت در سراسر کشور را می توانید از کارشناسان این مجموعه دریافت نمایید.

زیرا کیفیت دانه کینوا در این مرحله ،  تحت تاثیر دما قرار می گیرد .  جهت اطلاع از تاریخ دقیق کاشت بذر کینوا ،  در منطقه زراعی خود ،  می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده نمایید .  

بذر کینوا

آبیاری

کاشت بذر کینوا به صورت دست پاش یا مکانیزه انجام می شود .  روش کاشت جوی و پشته برای این گیاه ،  مناسب است .  طول دوره رشد بذر کینوا ،  حدود 100 روز می باشد .  در این مدت ،  بذر کینوا به 5 تا 7 نوبت نیاز دارد .  فاصله بین نوبت های بذر کینوا ،  10 تا 15 روز می باشد .

 انواع روش های آبیاری غرقابی و تحت فشار ،  مشابه آبیاری بارانی ،  قطره ای ،  نوارتیپ و .  .  .  می تواند برای آبیاری بذر و گیاه کینوا ،  استفاده می شود .  در مناطقی که از نعمت باران های پاییزه و بهاره برخوردار است ،  تعداد دفعات آبیاری کاهش می یابد .

بذر کینوا

عملکرد

بذر کینوا حداقل 2 و حداکثر 5/5 تن در هکتار ،  در مناطق مختلف کشور ،  عملکرد دارد .  با توجه به اینکه محصول اصلی کاشت بذر کینوا ،  دانه کینوا می باشد ،  تولید دانه کینوا باکیفیت و عملکرد زراعی بالا ،  باعث افزایش سودآوری کاشت این محصول می گردد .

قیمت کینوا برای کاشت را می توانید از این مجموعه در کشور استعلام نمایید.

جهت تولید حداکثر عملکرد ،  لازم است که در ابتدا بذر کینوا شناسنامه دار و گواهی شده ،  برای کاشت ،  استفاده شود .  این بذور با داشت قوه نامیه و درصد خلوص فیزیکی و ژنتیکی بالا و عاری بودن از علف های هرز ،  باعث افزایش درصد سبز و افزایش عملکرد می گردد .

همچنین لازم است در مرحله داشت ،  علف های هرز کنترل شود و در صورت وجود بیماری و آفت ،  مبارزه انجام شود .  استفاده از کود و به طور کلی ،  مدیریت صحیح زراعی ،  باعث تولید دانه باکیفیت ،  افزایش عملکرد و افزایش سودآوری محصول کینوا می گردد .

بذر کینوا

قیمت روز بذر کینوا برای کاشت

در سال های اخیر ،  با افزایش کشت بذر کینوا در کشور ،  بازار خرید و فروش بذر کینوا ،  رونق یافته است .  در مواردی نیز مشاهده شده ،  بذر کینوا غیر مرغوب با قوه نامیه پایین و اختلاط ژنتیکی عرضه می شود .  مصرف این بذرها نه تنها سودآوری نداشته بلکه باعث می شود ،  کشاورز متضرر گردد .

به همین دلیل تهیه بذر کینوا برای کاشت ،  باید از مراکز معتبر انجام شود .  مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز بذر کینوا در کشور ،  بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را با قیمت مناسب ،  عرضه می کند .  جهت اطلاع از قیمت روز بذر کینوا ،  می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید .

استعلام قیمت روز بذر کینوا برای کاشت

مجموعه ما در زمینه کاشت بذر کینوا در استان های مختلف ،  به کشاورزان عزیز ،  مشاوره رایگان می دهد .  این مجموعه برای تولید محصولی با عملکرد بالا و کاشت صحیح بذر کینوا ، کشاورزان عزیز را پشتیبانی می نماید .

همچنین در زمینه فروش محصول کینوا ،  توسعه بازار دانه و بذر کینوا و صادرات بذر کینوا ،  با زارعین محترم ،  مشارکت می نماید .  جهت اطلاع از قیمت روز بذر کینوا و دریافت مشاوره رایگان برای کاشت بذر کینوا ،  می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

2 دیدگاه

  1. خلیل

    سلام من بازنشسته اداری در شیراز هستم بدلیل کمک مالی به خانواده قصد دارم وارد عرصه دانه کینوا بشوم نه زمین دارم و نه اطلاعات کشارزی و فنی و بازاریابی این دانه اما پتانسیل اجاره زمین کشاورزی دارم نمی دانم چند هکتار به چه مبلغ نیازه ؟
    ممکنه راهنماییم کنید که از کجا شروع کنم و چجوری وارد این عرصه بشم
    کلاس اموزشی هم باشه می تونم شرکت کنم
    لطفا راهنمایم کنید ۰۹۱۷۷۰۰۵۶۱۸ تلفنم هست

  2. پیروی

    سلام من بازنشسته اداری در شیراز هستم بدلیل کمک مالی به خانواده قصد دارم وارد عرصه دانه کینوا بشوم نه زمین دارم و نه اطلاعات کشارزی و فنی و بازاریابی این دانه اما پتانسیل اجاره زمین کشاورزی دارم نمی دانم چند هکتار به چه مبلغ نیازه ؟
    ممکنه راهنماییم کنید که از کجا شروع کنم و چجوری وارد این عرصه بشم
    کلاس اموزشی هم باشه می تونم شرکت کنم
    لطفا راهنمایم کنید ۰۹۱۷۷۰۰۵۶۱۸ تلفنم هست

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *