قیمت خرید و فروش دانه کینوا درجه یک زنجان

کینوا

از کدام مرکز می توان قیمت خرید و فروش دانه کینوا را در زنجان استعلام نمود؟ کدام مرکز دانه کینوا درجه یک و تولید داخل را در زنجان و مناطق مختلف کشور عرضه می‌کند؟ آیا دانه کینوا در زنجان نیز تولید می شود؟

ارزش پروتئینی دانه کینوا

دانه کینوا به عنوان پروتئین گیاهی است که میزان پروتئین آن دو برابر و مواد معدنی آن سه برابر گندم است . مصرف دانه کینوا ، علاوه بر کمک به رشد طبیعی بدن ، گرما و انرژی بدن را حفظ می کند .

همچنین دانه کینوا ، یک رژیم غذایی کامل و متعادل برای گروه های سنی مختلف و مخصوصاً برای افراد گیاه خوار محسوب می شود . دانه کینوا ، تنها دانه گیاهی است که تمام اسید آمینه های ضروی برای انسان را دارد . به همین دلیل یک دانه پروتئینی کامل محسوب می شود .

و جایگزین مناسبی برای پروتئین های حیوانی در رژیم غذایی افراد گیاهخوار و سالمندان و کسانی که ممنوعیت مصرف گوشت دارند ، می باشد .

دانه کینوا سالمندان

تولید دانه کینوا درجه یک در زنجان

دانه کینوا دارای ارزش غذایی بالا یی بوده و به در خاویار گیاهی معروف می باشد . این دانه بومی کشورهای پرو ، بولیوی ، اکوادور و شیلی در آمریکای جنوبی است . و در سال‌های اخیر ، تولید آن در سایر کشورها مورد توجه قرار گرفته است .

در حال حاضر بیش از ۱۰۰ کشور جهان از جمله استان‌های مختلف در ایران ، دانه کینوا را تولید می‌کنند . زنجان نیز از جمله مناطقی است که در آن دانه کینوا درجه یک و با کیفیت مناسب تولید می گردد..  

مجموعه ما با همکاری کشاورزان عزیز در زنجان و سایر استان ها ، دانه کینوا درجه یک را در داخل کشور ، تولید می نماید . این مجموعه دانه های تولید شده در استان های مختلف را جمع آوری و فرآوری می کند . و سپس دانه کینوا درجه یک و آماده به طبخ را در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا درجه یک در زنجان

جهت اطلاع از قیمت دانه کینوا درجه یک ، به صورت بسته بندی و عمده در زنجان و سایر شهرهای کشور ، می توانید با ما در ارتباط باشید . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا درجه یک و تولید داخل را با قیمت مناسب ، عرضه می نماید .

این مجموعه برای اولین بار در کشور ، فرآوری دانه کینوا را به صورت صنعتی انجام داده و دانه کینوا درجه یک ، سفید و رنگی را در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد . مجموعه ما دانه کینوا فراوری شده و آماده به طبخ را در زنجان و سایر مناطق کشور ، عرضه می نماید .

کینوا

همکاری در قیمت خرید فروش کینوا زنجان

این مجموعه آماده همکاری با بیمارستان ها ، رستوران ها ، هتل ها ، انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تامین دانه کینوا درجه یک ، به صورت عمده و در تناژ بالا ، با قیمت مناسب می باشد .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا در زنجان و سایر استان ها ، و تهیه دانه کینوا درجه یک به صورت بسته بندی و فله و استفاده از خدمات این مجموعه ، می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *