قیمت خرید و فروش دانه کینوا بدون ساپونین تبریز

قیمت فروش دانه کینوا ایلام

کدام مرکز در تبریز قیمت خرید و فروش دانه کینوا بدون ساپونین را عرضه می کند؟ قیمت خرید و فروش دانه کینوا را از کدام مرکز می توان استعلام نمود؟ چراباید ساپونین از دانه کینوا حذف شود؟

مقایسه دانه کینوا با غلات و حبوبات

دانه کینوا ، شبه غله ای دو لپه ای است که به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج تعلق دارد . این دانه با قدمتی چند هزار ساله در آمریکای جنوبی کشت شده و مصرف می شود . دانه کینوا از حدود 5000 سال قبل تا کنون ، غذای اصلی مردم منطقه آند در آمریکای جنوبی می باشد .

دانه کینوا ، شبه غله ای با ارزش غذایی بالا است . میزان مواد معدنی موجود در دانه کینوا از غلاتی مانند جودوسر و جو به خصوص از نظر پتاسیم ، منیزیم و کلسیم بیشتر است .

دانه کینوا از نظر مقدار اسیدآمینه های ضروری مانند لیزین ، متیونین و سیستئین غنی است . به نحوی كه این دانه ، نسبت به غلات (از نظر اسیدآمینه لیزین) و حبوبات (از نظر اسیدآمینه های متیونین و سیستئین) برتری دارد .

کینوا

اهمیت حذف ساپونین دانه کینوا

در پوسته دانه کینوا ، ماده ای صابونی به نام ساپونین دارد . وجود ساپونین در پوسته این دانه ، باعث می شود که طعمی تلخ مزه داشته باشد . همچنین مصرف ساپونین باعث همولیز گلبول های قرمز می شود . به همین دلیل لازم است که ساپونین دانه کینوا حذف گردد . خرید فروش کینوا بدون ساپونین در تبریز و سایر شهر های در این مجموعه با خدمات ویژه انجام می گیرد.

دانه کینوا بدون ساپونین به صورت کته و پخته و مشابه برنج طبخ می شود . همچنین دانه کینوا بدون ساپونین برای تهیه انواع سالاد و غنی سازی انواع سوپ ، حلیم ، آش و فرنی استفاده می شود .

دانه کینوا بدون ساپونین ، عــلاوه بــر مصــرف مســتقیم ، آرد می شــود . در کشورهای مختلف جهان ، آرد کینــوا 60 درصــد برای تولیــد نــان و ماکارونــی ، 40 درصــد برای تولیــد بیســکویت و کیک مورد اســتفاده قرار می گیــرد .

همچنیــن  از آرد کینوا برای تولیــد نان هــای حجیــم شــده ، پاستا و غنی سازی سایر آرد سایر دانه ها مانند آرد سفید گندم ، به کار می رود .

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا بدون ساپونین تبریز

جهت اطلاع از قیمت دانه کینوا بدون ساپونین در تبریز ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا بدون ساپونین ، سفید و رنگی را در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

کارخونه کینوا

مجموعه ما برای اولین بار در ایران ، دانه کینوا را فراوری نموده و دانه کینوا بدون ساپونین و آماده به طبخ را در تبریز و سایر استان ها ، عرضه می کند . این مجموعه آماده همکاری با رستوران ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تامین دانه کینوا بدون ساپونبن در تناژ بالا می باشد .

جهت اطلاع از قیمت دانه کینوا بدون ساپونین و تهیه دانه کینوا در تبریز و سایر مناطق کشور ، می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *