قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید رشت

کینوا

بزرگترین مرکز قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید در رشت دانه کینوا سفید و رنگی را که تولید داخل است ، در رشت و مناطق مختلف کشور ، با قیمت مناسب ، عرضه می نماید .

انواع دانه کینوا

دانه کینوا دارای تنوع ژنتیکی بالا و طیف رنگی وسیعی است . به طور کلی دانه کینوا از نظر رنگ ، در سه دسته سفید ، قرمز و سیاه دسته بندی می شود . ارزش غذایی همه رنگ های دانه کینوا ، تقریباً مشابه هم است . و تفاوت اصلی بین آن ها ، از نظر رنگ ، بافت ، طعم و زمان پخت می باشد .

دانه کینوا سفید

 دانه کینوا سفید به دلیل بافت کرکی و طعم ملایم آن ، جایگزین مناسبی برای برنج می باشد . طعم دانه کینوا سفید مشابه غلاتی همچون ذرت و گندم است و بیشتر مورد پسند می باشد

دانه کینوا بافتی نرم  داشته و دارای پختی سریع می باشد . رنگ بازارپسند ، طعم مطبوع و بافت نرم باعث شده تا مصرف دانه کینوا سفید بیشتر مورد توجه باشد . فروش کینوا سفید در رشت و سایر شهر های ایران با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت در این مجموعه انجام می گیرد.

کینوا

دانه کینوا قرمز

 دانه کینوا قرمز که هنگام پختن رنگ قهوه ای به خود می گیرد ، از طعم تند تری نسبت به نوع سفید دارد . دانه کینوا قرمز خاصیت آنتی اکسیدانی بیشتری نیز نسبت به دانه کینوا سفید داشته و مغذی تر است .

همچنین دانه کینوا قرمز ، بافت ضخیم تری دارد . به علت حفظ شکل پس از پخت و رنگ زیبا ، دانه کینوا قرمز بیشتر برای تهیه انواع سالاد استفاده می شود .

کینوا

دانه کینوا سیاه

دانه کینوا سیاه که دارای طعمی تند تر از دو نوع مذکور است ، برای تهیه نوشیدنی های مالتی استفاده می شود . همچنین بافت ضخیم این دانه ، باعث شده تا پس از پخت ، شکل خود را حفظ نماید .

قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید رشت

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید در رشت و سایر مناطق کشور ، می توانید با ما در ارتباط باشید . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا سفید ، فعالیت می نماید .

این مجموعه با همکاری کشاورزان عزیز ، دانه کینوا سفید را در داخل کشور تولید می نماید . مجموعه ما بهترین دانه های تولید شده در داخل کشور ، را جمع آوری و برای اولین بار در ایران ، به صورت صنعتی فرآوری می کند .

کینوا

استعلام قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید رشت

دانه کینوا سفید پس از فرآوری ، به صورت آماده به طبخ و بسته بندی و همچنین به صورت عمده در تناژ بالا در رشت و سایر مناطق ، عرضه می‌شود . قیمت دانه کینوا سفید تولید داخل ، بسیار مناسب تر از نوع وارداتی آن است . همچنین کیفیت دانه کینوا سفید تولید شده در داخل کشور بسیار مطلوب و حتی مناسب صادرات می‌باشد .

مجموعه ما آمادگی همکاری با بیمارستان ها ، هتل ها ، رستوران ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تامین دانه کینوا سفید در تناژ بالا و با قیمت مناسب است .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا در رشت و سایر استانها و تهیه دانه کینوا سفید تولید شده در داخل کشور با قیمت مناسب ، می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *