قیمت خرید دانه کینوا طلایی

کینوا

قیمت خرید دانه کینوا طلایی را از کدام مرکز می توان استعلام نمود؟ دانه کینوا طلائی چه مواد غذایی دارد؟ انواع دانه کینوا ، شامل چه رنگ هایی می باشد؟

انواع رنگ دانه کینوا

دانه کینوا دانه ای با ارزش غذایی بالا است که از نظر شکل و رنگ دارای تنوع زیادی می باشد . دانه کینوا به رنگ سیاه ، قرمز ، سیاه ، صورتی ، نارنجی ، زرد ، سفید و طلایی وجود دارد . دانه کینوا طلایی ، از جمله رایج ترین نوع دانه کینوا برای مصارف غذایی می باشد .

از دانه کینوا طلایی برای تهیه انواع سوپ ، سالاد ، حلیم و آش استفاده می شود . همچنین دانه کینوا طلایی ، به صورت کته و آبکش و مشابه برنج آبکش می شود .

کینوا

میزان اسیدآمینه دانه کینوا طلایی

تعادل اسید آمینه ای موجود در دانه کینوا طلایی بسیار مناسب است . دانه کینوا طلایی در مقایسه با غلات و حبوبات دارای طیف گسترده‌تری از اسیدهای آمینه ها از جمله لیزین و متیونین می باشد .

میزان اسید آمینه هیستیدین موجود در دانه کینوا طلایی ، از پروتئین‌های جو ، سویا و گندم بیشتر است .  از نظر اسید آمینه سیستئین و متیونین ، دانه کینوا طلایی ، مشابه جو و سویا است . البته مقدار این اسید آمینه در دانه کینوا طلایی ، نسبت به گندم کمتر است .

کینوا

اهمیت اسیدآمینه تریپتوفان در دانه کینوا طلایی

ارزش غذایی مواد خوراکی ، براساس کیفیت پروتئین ، میزان اسید های آمینه ،  قابلیت هضم و تاثیر عوامل ضد تغذیه ای و نسبت تریپتوفان به مجموع اسید آمینه های غیر قطبی بستگی تعیین می شود . قیمت خرید دانه کینوا طلایی در این مجموعه قابل استعلام است و در بسته بندی های شکیل قابل ارائه به کلیه استان ها ی کشور است.

اهمیت بخش غیر پروتئینی اسید آمینه تریپتوفان به دلیل این است که ، به تنهایی می‌تواند وارد مغز شده و به راحتی جذب شود . میزان اسید آمینه تریپتوفان موجود در دانه کینوا طلایی ، مشابه دانه گندم می باشد . اما مقدار این اسیدآمینه رد دانه کینوا طلایی ، از سایر غلات بیشتراست .

تریپتوفان آزاد موجود در دانه کینوا طلایی و آرد آن در مقایسه با مقدار این ماده در گندم و جو دوسر یکسان ، اما از برنج ، ذرت و چاودار بیشتر است . البته در مقایسه با ارزن و جو ، کمتر می باشد .

کینوا

قیمت خرید دانه کینوا طلایی

جهت اطلاع از قیمت خرید دانه کینوا طلایی ، می توانید با ارتباط باشید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز عرضه دانه کینوا طلایی با قیمت مناسب ، در کلیه استان های کشور فعالیت می نماید . مجموعه ما برای اولین بار در ایران ، دانه کینوا طلایی ، سفید و رنگی را به صورت صنعتی فراوری نموده و دانه آماده به طبخ آن را عرضه می نماید .

کینوا

استعلام قیمت خرید دانه کینوا طلایی

این مجموعه دانه کینوا طلایی  ، سفید و رنگی را در کلیه استان ها به صورت بسته بندی و عمده ، با قیمت مناسب ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد . مجموعه ما آماده همکاری با هتل ها ، رستوران ها ، بیمارستان ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه تامین دانه کینوا در تناژ بالا می باشد .

جهت اطلاع از قیمت خرید دانه کینوا طلایی ، تهیه دانه کینوا با کیفیت مناسب تولید داخل ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *