قیمت خرید بذر کینوا در لارستان فارس

بذر کینوا

از چه مرکزی می‌توان قیمت خرید بذر کینوا در لارستان فارس را استعلام نمود؟ آیا کشت بذر کینوا در لارستان فارس به صرفه است؟ کدام مرکز در زمینه کشت بذر کینوا در لارستان فارس ،  به کشاورز ،  مشاوره رایگان می دهد؟

مزیت کشت بذر کینوا

بذر کینوا بومی آمریکای جنوبی است که در سال های جدید اخیر کشت آن در مناطق مختلف کشور از جمله لارستان فارس مورد توجه قرار گرفته است .  هدف اصلی از کشت بذر کینوا ،  تولید دانه کینوا است .  زیرا با توجه به ارزش غذایی و مصارف صنعتی و غذایی مختلف ،  تقاضای زیادی برای مصرف آن در جهان وجود دارد .

همچنین بذر کینوا به خشکی و شوری مقاوم است و نیاز آبی کمی دارد .  بعلاوه دوره رشد آن حدود 4 ماه می باشد ،  که امکان کشت دوبار در سال آن را ،  رد مناطق مستعد ،  فراهم کرده است .  

هزینه‌های پایین کشت کینوا و قیمت به نسبت بالای  دانه آن از یکسو و نیاز به آب کم و سازگاری با شرایط دشوار آب ‌و هوایی از سوی دیگر ،  باعث شده تا کشت این محصول به لحاظ اقتصادی بسیار به‌صرفه باشد .

بذر کینوا

روش کشت بذر کینوا

بذر کینوا بسیار ریز است و مشابه گیاهان بذر ریزی همچون کلزا و شبدر کشت می‌شود .  بذر کینوا را می توان ،  به انواع روش های مختلف به جز روش کرتی کشت کرد .  با توجه به منشعب بودن و داشتن شاخ و برگ زیاد ،  به هیچ عنوان گیاه کینوا نباید به صورت کرتی کشت شود .

بذر کینوا ،  به صورت دستی یا مکانیزه با ردیف کار غلات کشت می شود .  و برداشت آن نیز به صورت دستی یا مکانیزه با کمباین برداشت کلزا ،  انجام می پذیرد .  انواع روش های آبیاری غرقابی و تحت فشار برای آبیاری این گیاه استفاده می گردد .

استفاده از بذر شناسنامه دار ،  تاریخ کشت صحیح ،  کنترل علف های هرز و بیماری ها ،  و اعمال مدیریت زراعی ،  باعث تولید محصول کینوا با عملکرد بالا می گردد .  در صورت کشت صحیح ،  کشت بذر کینوا ،  تا دو برابر گندم سودآور است .  برای این منظور می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده نمایید .

بذر کینوا

قیمت خرید بذر کینوا در لارستان فارس

جهت اطلاع از قیمت بذر کینوا در لارستان فارس ،  می توانید با ما تماس بگیرید .  مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور ،  فعالیت می نماید .  

این مجموعه با هدف تولید محصول باکیفیت و سودآور ،  بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را با قیمت مناسب ،  در لارستان فارس عرضه می کند .  همچنین در زمینه کشت بذر کینوا در لارستان فارس ،  به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان ارائه می دهد .  

بذر کینوا

همکاری در خرید بذر کینوا فارس

بعلاوه مجموعه ما ،  در زمینه فروش محصول ،  توسعه بازار دانه و بذر کینوا و صادرات دانه کینوا ،  با کشاورزان عزیز مشارکت می نماید .  جهت اطلاع از قیمت خرید بذر کینوا در لارستان فارس ،  تهیه بذر کینوا شناسنامه دار و استفاده از سایر خدمات این مجموعه می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *