آموزش کشت بذر کینوا فله

بذر کینوا

کدام مرکز بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را به صورت فله عرضه می کند؟ آموزش کشت بذر کینوا را ،  از کدام مرکز ،  می توان به صورت رایگان دریافت کرد؟ آیا کشت بذر کینوا مقرون به صرفه است؟

تاریخ و روش کشت بذر کینوا فله

بذر کینوا در دو نوبت بهاره و پاییزه  می شود .  در برخی از مناطق مستعد امکان کشت دو نوبت در سال ،  برای بذر کینوا وجود دارد .  همچنین بذر کینوا را می‌توان به صورت دیم ،  در استان‌های مستعد کشت نمود .

البته انتخاب تاریخ کاشت برای بذر کینوا اهمیت زیادی دارد .  تاریخ کشت بذر کینوا باید به‌گونه‌ای انتخاب شود ،  که دوره پر شدن دانه کینوا ،  با گرمای بالا و یا سرمای شدید همراه نباشد .  زیرا عملکرد آن به شدت کاهش می یابد .  جهت اطلاع از تاریخ دقیق کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور ،  می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده نمایید  .

 بذر کینوا به صورت دست پاش و یا مکانیزه کشت و برداشت می شود .  برای کشت بذر کینوا ،  دستگاه پنوماتیک غلات و برای برداشت آن ،  کمباین برداشت کلزا به کار می رود .  در صورت استفاده از کمباین ،  لازم است که هدِ برداشت تنظیم گردد . کشت بذر کینوا فله در شهر های مختلف در حال توسعه است و کشاورزان می توانند با تولید این محصول درامد بالایی برای خود رقم بزنند.

کینوا

 آبیاری

از مهمترین عملیات مربوط به داشت گیاه کینوا ،  آبیاری این گیاه است ،  که بلافاصله پس از کشت باید انجام شود .  به طور کلی ۵ تا ۷ نوبت آبیاری به فاصله ۱۰ تا ۱۵ روز ،  در طول دوره رشد بذر و گیاه کینوا ،  لازم است .

انواع روش های آبیاری غرقابی ،  بارانی ،  قطره ای و نوار تیپ و .  .  .  جهت آبیاری این گیاه استفاده می‌شود .  با توجه به نیاز آبی کم بذر کینوا ،  این گیاه جایگزین مناسبی برای محصولات آب بر محسوب می شود .

بذر کینوا

کنترل علف های هرز

 از موارد مهمی که در زمان داشت بذر کینوا ،  باید رعایت شود ،   بحث کنترل علف های هرز است .  زیرا وجود بذور علف هرز در دانه کینوای برداشت شده ،  قیمت آن را به شدت کاهش می دهد .  

برای کنترل علف های هرز ،  بهتر است چندماه قبل از کشت بذر کینوا ،  زمین زراعی موردنظر آبیاری شود .  پس از رشد علفهای هرز ،  با استفاده از سم ترفلان می توان این علف ها را حذف نمود .  

در صورتی که ۲ ماه تا کشت بذر کینوا زمان باقی است .  پس از آبیاری و رشد علف های هرز ،  با اجرای عملیات شخم ،  می توان باعث دفن علف های هرز در زمین گردید .  پس از رشد گیاه کینوا ،  در صورت مشاهده علف های هرز پهن برگ ،  اجرای عملیات وجین ،  به صورت دستی یا مکانیزه پیشنهاد می شود .  و در صورت مشاهده علف های هرز باریک برگ ،  علف کش گالانت سوپرگزینه مناسبی است .

بذر کینوا

 عملکرد

 بذر کینوا حداقل دو تن و حداکثر پنج و نیم تن در هکتار ،  در مناطق مختلف کشور عملکرد دارد .  استفاده از بذر کینوا اصل و شناسنامه دار ،  کنترل آفات و بیماری ها ،  مبارزه با علف های هرز ،  تاریخ کشت صحیح و استفاده از کود ،  باعث تولید محصولی با بالاترین عملکرد می گردد .

تهیه بذر کینوا فله برای کشت

جهت تهیه بذر کینوا به صورت فله ،  می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید .  این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور ،  بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد .

بذر کینوا شناسنامه‌دار ،  عاری از بذور علف هرز و بیماری سفیدک و با قوه نامیه بالا می باشد .  مصرف این بذر ها باعث تولید محصول کینوا ،  با عملکرد بالا می گردد .  همچنین کارشناسان این مجموعه ،  در زمینه آموزش کشت بذر کینواف در مناطق مختلف ،  به صورت رایگان مشاوره می دهند .

مجموعه ما در زمینه فروش محصول ،  توسعه بازار بذر و دانه و صادرات دانه کینوا با کشاورزان عزیز مشارکت می نماید .  جهت دریافت آموزش رایگان کشت بذر کینوا ،  تهیه بذر کینوا شناسنامه‌دار به صورت فله و استفاده از سایر خدمات این مجموعه ،  می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *