خرید و فروش دانه کینوا رنگی

دانه کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا رنگی در کشور ، دانه کینوا رنگی به رنگ های قرمز و سیاه و دانه کینوا سفید را در کلیه استان ها ، عرضه می نماید.

تفاوت دانه کینوا رنگی و سفید

 دانه کینوا دارای رنگ های متنوعی است که به طور کلیه در سه دسته سفید، قرمز و سیاه دسته بندی می شود . در واقع همه انواع دانه کینوا رنگی و سفید ، دانه های یکسانی هستند . تفاوت دانه کینوا سفید و رنگی ( قرمز و سیاه) از نظر مواد مغذی اندک است .  و تفاوت اصلی آن ها در طعم ، بافت و زمان پخت می باشد .

صرف نظر از رنگ ، دانه  های کینوا سفید و رنگی ، منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها می باشند . آنتی اکسیدان ها موادی هستند که باعث محافظت سلول های بدن ، در اثر رادیکال های آزاد می شوند . خرید فروش کینوا رنگی در حجم های مختلف در این مجموعه انجام می پذیرد.

دانه کینوا سفید در واقع کمی متمایل به رنگ زرد می باشد  ، بنابراین گاهی اوقات به آن دانه کینوا برنزه ، عاج ، طلایی و زرد و استخوانی نیز می گویند . به علت بازار پسنید بیشترف مصرف دانه کینوا سفید ، رواج بیشتری دارد . از بین تمام دانه های کینوا رنگی ، دانه کینوا سفید لطیف ترین و سبکترین بافت را دارد و طعم ملایم تری نیز دارد .

کینوا

دانه کینوا قرمز- سرشار از آنتی اکسیدان

در مقایسه با سایر دانه های کینوا سفید و سیاه ، دانه کینوا قرمز تقریباً به همان تعداد کالری و مقدار چربی ، پروتئین ، کربوهیدرات و ریز مغذی دارد . چیزی که باعث تفاوت آن می شود ، غلظت ترکیبات گیاهی آن است .

به طور خاص ، دانه کینوا قرمز حاوی بتالین ها است ، که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی هستند و وظیفه ارائه رنگ دانه را برعهده دارند . دانه کینوا به رنگ قرمز ، سرشار از آنتی اکسیدان است .

تحقیقات انجام شده در رابطه با مقایسه خواص آنتی اکسیدانی دانه های کینوا رنگی و سفید نشان داده است که ، اثرات آنتی اکسیدانی دانه کینوا قرمز بیشتر از سایرین می باشد . خرید فروش کینوا رنگی با کیفیت های متنوع در این مجموعه انجام می شود.

دانه کینوا قرمز که بعد از پخت بیشتر به قهوه ای روشن تبدیل می شود .  بافت دانه کینوا قرمز نسبت به نوع سفید آن ، هنگام جویدن بیشتر حس می شود . به علت رنگ زیبایی که دارد ، دانه کینوا قرمز ، بیشتر برای تهیه سالاد استفاده می شود .

کینوا

خرید و فروش دانه کینوا رنگی

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا رنگی و سفید ، در کشور فعالیت می کند . این مجموعه مرغوب ترین دانه های کینوا تولید شده در داخل را ، از استان های مختلف تهیه نموده و پس از فرآوری عرضه می کند .

مجموعه ما در زمینه کشت بذر کینوا و تولید دانه کینوا رنگی و سفید باکیفیت مناسب نیز ، با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید . و در زمینه تولید دانه کینوا رنگی و سفید ، به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان می دهد .

کینوا

همکاری در خرید فروش کینوا رنگی

همچنین برای اولین بار در ایران دانه کینوا برداشت شده را پس از بوجاری ، به صورت صنعتی فرآوری و ساپونین زدائی می کند . این مجموعه دانه کینوا رنگی و سفید را به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه عرضه دانه کینوا رنگی در تناژ بالا می باشد . جهت ارتباط با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا رنگی و سفید و استفاده از کلیه خدمات این مجموعه ، می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *