خرید و فروش بذر کینوا در خمین

خرید غله کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در خمین ، در کنار عرضه بذر کینوا شناسنامه دار، با قوه نامیه و درصد خلوص بالا، در زمینه کشت بذر کینوا در کشور ، مشاوره رایگان به کشاورزان عزیز ارائه می نماید .

مزیت کشت بذر کینوا

بذر کینوا، بذری نسبتاً جدید است که در سال‌های اخیر، کشت آن مورد توجه کشورهای مختلف، از جمله ایران قرار گرفته است .  بذر کینوا، با هدف تولید دانه کینوا کشت می شود .  

دانه کینوا حاوی مواد غذایی مفید و به عنوان یک پروتئین کامل شناخته می شود .  این دانه به خاویار گیاهی معروف است و به همین دلیل تقاضا برای مصرف آن در بازارهای جهانی و در داخل رو به افزایش است .  همچنین دانه کینوا فاقد گلوتن می باشد و جایگزین مناسبی برای غلات گلوتن دار محسوب می گردد .  

دانه کینوا به خشکی و شوری مقاوم است و نیاز آبی کمی نسبت به اغلب محصولات کشاورزی دارد .  به همین دلیل جایگزین مناسبی برای محصولات آب بر محسوب می‌شود .  همچنین دوره رشد آن کوتاه مدت و حدود ۱۰۰ روز می‌باشد . فروش بذر کینوا در خمین و سایر شهر های استان مرکزی در این مجموعه انجام می گیرد.

 در مناطق مستعد امکان کشت آن، در دو نوبت از سال نیز وجود دارد .  سودآوری حاصل از کشت بذر کینوا دو برابر گندم محاسبه شده است .  به همین دلیل کشت بذر کینوا در خمین و نقاط مختلف کشور، مورد توجه قرار گرفته است .

بذر کینوا

کشت بذر کینوا در خمین

با توجه به سود آوری مطلوب حاصل از کشت بذر کینوا، کشت این بذر، در استان مرکزی و منطقه خمین، نیز مورد توجه قرار گرفته است .  بذر کینوا در خمین، در دو نوبت بهاره یا پاییزه کشت می‌شود .  برای کشت بذر کینوا می توان به صورت دست باش یا مکانیزه عمل نمود .

همچنین از انواع روش های آبیاری غرقابی، قطره ای، بارانی و نوار تیپ، برای آبیاری این گیاه در خمین، می‌توان استفاده کرد .  تاریخ کشت بذر کینوا، در خمین اهمیت زیادی دارد .  و باید طوری انتخاب شود که به گرمای اواخر بهار و اوایل تابستان برخورد نکند . برای فروش بذر کینوا در خمین می توانید برای اخذ نمایندگی با این مجموعه همکاری نمایید.

زیرا گرمای بالا باعث ریز شدن دانه ، بد رنگ شدن و کاهش عملکرد محصول کینوا در خمین می‌گردد .  همچنین به علت شنی بودن خاک ها، عمق کاشت نیز باید رعایت گردد . کشاورزان عزیز با رعایت تاریخ کاشت مناسب، استفاده از بذر کینوا شناسنامه دار، کنترل علف های هرز و اعمال مدیریت زراعی مناسب، می‌توانند محصولی با کیفیت و با عملکرد بالا تولید نماید .  

جهت تولید محصولی با عملکرد بالا و رعایت نکات مذکور، می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما، استفاده نمایید .  کارشناسان مجموعه ما، تجربه کشت بذر کینوا را در خمین و مناطق مختلف استان مرکزی دارند .  و به صورت رایگان کشاورزان عزیز را پشتیبانی می‌نماید .  

بذر کینوا

خرید و فروش بذر کینوا در خمین

 بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور، بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را در خمین و سایر مناطق کشور عرضه می نماید .  این مجموعه با هدف افزایش عملکرد و تولید دانه های با کیفیت، بذر کینوا شناسنامه‌دار و عاری از بذور علف هرز و بیماری، با قوه نامیه و درصد خلوص بالا را توزیع می کند .

همکاری در خرید فروش بذر کینوا در خمین

همچنین در زمینه کشت بذر کینوا در خمین و سایر مناطق کشور، به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان ارائه می دهد .  مجموعه ما در زمینه فروش بذر کینوا و فروش محصول کینوا، توسعه بازار دانه و بذر کینوا و صادرات دانه کینوا، با کشاورزان عزیز مشارکت می کند .  

جهت  تهیه بذر کینوا در خمین و استفاده از کلیه خدمات بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور، می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *