مرکز فروش دانه کینوا سفید

پخش کینوا سفید

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا سفید در کشور ، دانه کینوا سفید و رنگی که با کیفیت بالا در داخل کشور تولید می شود ، را پس از فرآوری ، به صورت آماده به طبخ در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

دانه کینوا سفید- خاویار گیاهی

در سال های اخیر ، با معرفی دانه کینوا توسط سازمان فائو و با افزایش شناخت خواص دانه کینوا سفید ، مصرف دانه کینوا در برنامه غذایی افراد زیادی در جهان قرار گرفته است . علت اصلی آن ، سرشار بودن این دانه از مواد غذایی مورد نیاز برای انسان می باشد .

زیرا دانه کینوا سفید دارای ارزش غذایی بالایی بوده و به همین دلیل به آن خاویار گیاهی می گویند . دانه کینوا سفید یک منبع غنی از پروتئین ، فسفر ، فیبر ، آهن ، منیزیم ، مس ، روی و ویتامین های گروه B ، و ویتامین E است.

بذر کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا سفید

دانه کینوا سفید مقدار کمی سدیم دارد ، و گرانول های نشاسته ای آن نیز بسیار کوچک می باشند . به همین دلیل به عنوان غذای سالم برای گروه های سنی مختلف ، توصیه می شود .

درصد لیزین بالا از مشخصه های دانه کینوا سفید است که دوبرابر گندم می باشد . بعلاوه دانه کینوا سفید ، تنها دانه گیاهی است که ترکیب کاملی از اسید های آمینه ضروری برای بدن انسان را دارد .

خواص آنتی اکسیدانی زیادی نیز برای دانه کینوا سفید بیان شده است ، که در پیشگیری از بیماری های مربوط به استرس اکسیداتیو مانند سرطان ، دیابت نوع 2 و.. . موثر است .

ماده غذایی کینوا

کاربرد دانه کینوا سفید

دانه کینوا سفید برای مصارف غذایی و صنعتی مختلف تولید شده و مرود استفاده قرار می گیرد . از دانه کینوا سفید آرد کینوا نیز تولید شده ، که خواصی مشابه دانه کینوا و کاربردهای زیادی دارد . فروش دانه کینوا سفید در سراسر کشور در یان مجموعه انجام می گیرد.

دانه کینوا برای تهیه انواع غذاها مانند سالاد ، سوپ ، تهیه انواع شامی و کتلت استفاده می شود . همچنین از دانه کینوا ، پاستا و سس های مخصوص پاستا نیز تهیه می گردد . بعلاوه با اضافه کردن دانه کینوا به اغلب غذاها از جمله حلیم ، آبگوشت و انواع سوپ و سالاد می توان ارزش غذایی آن ها را بهبود بخشید .

غله کینوا

تنوع محصولات دانه کینوا سفید

دانه کینوا با برنج ترکیب شده و یا به تنهایی ، به صورت کته و آبکش مصرف می شود . دانه کینوا در تهیه مرغ شکم پر ، مخلوط با انواع سبزیجات و لوبیاها ، و همراه با انواع خورشت ها ، استفاده شده و باعث افزایش ارزش غذایی آن ها می گردد .

آرد کینوا که از دانه کینوا به دست می آید ، برای تهیه انواع نان ، غلات صبحانه ، کیک ، بیسکویت و شیرینی مورد استفاده قرار گیرد . همچنین به صورت مخلوط با آرد گندم و آرد سیار غلات ، با هدف غنی سازی فرآورده هیا حاصل از آن ها ،  نیز به کار می رود .

کینوا

مرکز فروش دانه کینوا سفید

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز تولید ، خرید و فروش دانه کینوا سفید در کشور ، بذر و دانه کینوا را در استان های مختلف عرضه می نماید . مجموعه ما با توزیع بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا ، و دادن مشاوره رایگان به کشاورزان عزیز ، به دنبال تولید محصولی با کیفیت در داخل کشور ، می باشد .

کینوا

همکاری با مرکز فروش دانه کینوا سفید

این مجموعه ، به عنوان اولین و بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا فرآوری شده و آماده به طبخ ، را تولید و عرضه می نماید . این مرکز دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا را به صورت بسته بندی با سایز های مختلف  و همچنین در تناژ بالا در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

همچنین آماده همکاری با رستوران ها ، بیمارستان ها ، باشگاه ها و انجمن های سلیاک در زمینه تهیه دانه کینوا سفید و آرد آن ، در استان های مختلف کشور ، می باشد . جهت ارتباط با بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا سفید در کشور و اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه ، می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *