قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی بیرجند

کینوا زنجان

قیمت خرید و فروش دانه کینوا به صورت بسته بندی در بیرجند را از کدام مرکز می توان استعلام نمود؟ کدام مجموعه در بیرجند دانه کینوا را عرضه می کند؟ چرا به دانه کینوا خاویار سبز می گویند؟

دانه کینوا- با قدمتی چند هزار ساله

دانه کینوا اگرچه در ایران ، دانه ای نسبتاً جدید است اما قرن هاست که در آمریکای جنوبی کشت و مصرف می شود . دانه کینوا در منطقه آند آمریکای جنوبی به عنوان “مادر غلات” معروف است . زیرا مردم این مناطق ، از حدود 5000 سال قبل تاکنون ، دانه کینوا را به عنوان غذای اصلی استفاده می کنند .

کینوا

دانه کینوا- خاویار سبز

ارزش غذایی بالای دانه کینوا باعث شده که به خاویار سبز معروف باشد . دانه کینوا حاوی پروتئین بیشتری نسبت به سایر دانه ها است و یک پروتئین کامل در نظر گرفته می شود . زیرا حاوی هر 9 اسید آمینه ضروری برای بدن انسان می باشد و از این نظر منحصر به فرد است .

دانه کینوا دارای چربی های اشباع نشده  بیشتر و کربوهیدرات کمتر از سایر غلات می باشد . همچنین منبع متعادلی مواد مغذی حیاتی از جمله انواع پروتئین می باشد . دانه کینوا از نظر ویتامین های گروه B و ویتامین E  ، آهن ، روی ، پتاسیم و کلسیم نیز سرشار است .

به همین دلیل غذای بسیار مناسب برای گروه های سنی مختلف از جمله کودکان ، نوجوانان و جوانان ، سالمندان ، زنان باردار و شیرده می باشد .

کینوا سالمندان

قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی بیرجند

جهت اطلاع از قیمت دانه کینوا به صورت بسته بندی و عمده در بیرجند و سایر مناطق کشور می توانید با ما در ارتباط باشید . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا ، دانه کینوا با کیفیت و تولید ایرانی را به صورت بسته بندی و فله عرضه می‌نماید .

این مجموعه دانه کینوا سفید و رنگی را در بیرجند و سایر استانهای کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد . مجموعه ما برای اولین بار در ایران دانه های تولید شده در داخل کشور ، را به صورت صنعتی فرآوری نموده و دانه کینوا آماده به طبخ ، را به صورت بسته بندی و عمده عرضه می کند .

کینوا

قیمت کینوا بسته بندی بیرجند

این مجموعه آماده همکاری با بیمارستان ها ، انجمن های سلیاک ، رستوران ها ، هتل ها و کارخانجات صنایع تبدیلی ، برای تامین دانه کینوا به صورت بسته بندی و در تناژ بالا می باشد .

جهت اطلاع از قیمت دانه کینوا در بسته بندی های مختلف و تهیه دانه کینوا با کیفیت مناسب ، در بیرجند و سایر مناطق کشور ، می توانید با ما در تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *