مرکز فروش دانه کینوا عمده

برنج کینوا خاویار گیاهی

بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا عمده در کشور ، دانه کینوا سفید و رنگی را با قیمت مناسب ، به صورت عمده در تناژ بالا و بسته بندی ، عرضه می شود .

دانه کینوا- منبع کامل پروتئین

دانه کینوا تنها منبع گیاهی است که همه اسیدآمینه های ضروری برای انسان را دارد . دانه کینوا دارای میزان پروتئین بیشتر از غلات می باشد . مقدار پروتئین موجود در دانه کینوا دو برابر گندم و مواد معدنی آن سه برابر گندم می باشد .

همانطور که بیان گردید ، دانه کینوا حاوی 9 اسید آمینه ضروری است . و نسبت به غلات و حبوبات دارای دامنه آمینواسیدی گسترده تری می باشد . دانه کینوا نسبت به غلات دارای لیزین بیشتر و نسبت به حبوبات دارای تریپتوفان بیشتری است .

دانه کینوا دارای هیستیدین بالاتری از جو ، سویا و گندم می باشد .  دو نوع پروتئین ذخیره ای آلبومین و گلوبولین ، در دانه کینوا وجود دارد که در رشد و نمو مؤثر است .

همچنین پپتید های موجود در دانه کینوا کاهنده رادیکال های آزاد و ضد فشار خون می باشند . بعلاوه پروتئین های  دانه کینوا ، نسبت به پروتئین های موجود در دانه گندم ، توسط دستگاه گوارشی با سرعت بالاتری هیدرولیز و هضم می شود . برای خرید و فروش دانه کینوا عمده و بسته بندی می توانید با کارشناسان مجرب ما ارتباط بگیرید.

دانه کینوا

روغن موجود در دانه کینوا

همچنین دانه کینوا به عنوان دانه ای روغنی شناخته می شود . دانه کینوا دارای میزان روغن بالاتری نسبت به ذرت است . پروفایل اسید های چرب دانه کینوا مشابه دانه های سویا می باشد .

 فراوان ترین اسید چرب موجود در دانه کینوا ، اسید لینولئیک است . این اسید چرب نقش مثبتی بر بهبود بیماری های قلبی و عروقی داشته و باعث بهبود حساسیت به انسولین می شود .

دانه کینوا و دیابت

بعلاوه دانه کینوا دارای فیتواسترول و بتافیتواسترول بیشتری نسبت به دانه های کدو ، جو و ذرت  و دارای میزان آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به برنج و گندم سیاه است . وجود این مواد مغذی مفید در دانه کینوا باعث شده که غذایی بسیار مناسب ، برای کودکان ، نوجوانان ، جوانان ، سالمندان و زنان باردار و شیرده می باشد .

کینوا بارداری

مرکز فروش دانه کینوا عمده

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا ، دانه کینوا تولید داخل را به صورت عمده و قیمت مناسب ، در کلیه استان ها ، عرضه می نماید .

این مجموعه دانه کینوا تولید شده در داخل را برای اولین بار در کشور  ، فرآوری نموده و به صورت آماده طبخ در مناطق مختلف کشور ، عرضه می کند .

کینوا

مجموعه ما دانه کینوا سفید و رنگی را به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا در اختیار متقاضیان عزیز ، قرار می دهد . و آماده همکاری با رستوران ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی ، در زمینه تامین دانه ی کینوا به صورت عمده و در تناژ بالا می باشد .

جهت ارتباط با بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا و تهیه دانه کینوا به صورت عمده و بسته بندی ، در کلیه استان های کشور ، می توانید با ما در ارتباط باشید  .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *