خرید و فروش دانه کینوا ایرانی

کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش مرکز دانه کینوا ایرانی ، دانه کینوا تولید داخل را باکیفیت و قیمت مناسب ، در کلیه استان ها توزیع می نماید .

تولید دانه کینوا در ایران

دانه کینوا بومی آمریکای جنوبی است و از حدود 5000 سال قبل تاکنون غذای اصلی مردم این مناطق را تامین می نماید . دانه کینوا به علت ارزش غذایی بالا ، به خاویار گیاهی معروف است . به همین دلیل تولید دانه کینوا در کشورهای مختلف از جمله ایران ، مورد توجه قرار گرفته است .

در سال های اخیر دانه کینوا در استان های مختلف مورد کشت قرار گرفته است . دانه کینوا ایرانی ، از کیفیت بسیارمناسبی دارد که حتی برای صادرات نیز مناسب می باشد . همچنین دانه کینوا ایرانی قیمت کتری نسبت به نوع وارداتی دارد .

مجموعه ما با همکاری کشاورزان عزیز در مناطق مختلف کشور ، دانه کینوا ایرانی تولید می نماید . این مجموعه پس از برداشت دانه کینوا ، برای اولین بار در ایران ، به صورت صنعتی دانه کینوا را فرآوری می نماید . دانه کینوا در پوسته خود ساپونین دارد ، و قبل از مصرف باید حذف گردد .

طی فرآیند فرآوری ساپونین حذف می شود و دانه کینوا به صورت آماده به طبخ در کلیه استان های ایران ، عرضه می شود . خرید و فروش انواع دانه کینوا ایرانی با بهترین کیفیت در بسته بندی های مختلف عرضه می شود.

کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا

دانه کینوا به خاویار گیاهی معروف است زیرا دارای ارزش غذایی بالایی دارد . میزان پروتئین موجود در دانه کینوا از سایر غلات بیشتر است . دانه کینوا حاوی 9 اسیدآمینه ضروری برای انسان است . و از نظر اسیدآمینه لیزین که در غلات به صورت محدود وجود دارد ، غنی می باشد .

همچنین نسبت به حبوبات دارای اسیدآمینه تریپتوفان بیشتری است . سرعت هیدرولیز پروتئین های دانه کینوا توسط دستگاه گوارش ، نسبت به هیدرولیز پروتئین های گندم بیشتر است .

همچنین دانه کینوا ، دامنه آمینواسیدی گسترده تری نسبت به دانه های غلات و حبوبات دارند . دانه کینوا سرشار از ویتامین های E و B و ترکیبات معدنی شامل آهن ، فیبر ، منیزیم ، پتاسیم ، منگنز و روی می باشد .

دانه کینوا سطح آنتی اکسیدان بالاتری از برنج ، گندم سیاه و سایر غلات دارد . و غذایی بسیار مناسب برای تمام گروه های سنی می باشد .

دانه کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا ایرانی

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا ایرانی ،  می توانید با ما در ارتباط باشید . مجموعه ما دانه کینوا ایرانی را در بسته بندی های مختلف و به صورت عمده عرضه می کند . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا ایرانی ، در مناطق مختلف کشور فعالیت می نماید .

کینوا

مجموعه ما دانه کینوا تولید شده در داخل ایران ، را برای اولین بار در کشور ، فرآوری نموده و به صورت آماده طبخ ، عرضه می‌نماید  . این مجموعه دانه کینوا ایرانی ، سفید و رنگی را به صورت بسته بندی و در تناژ بالا عرضه می کند .

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی ، در زمینه تامین دانه ی کینوا به صورت عمده و در تناژ بالا می باشد . جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا ایرانی ، تهیه دانه کینوا ایرانی باکیفیت و قیمت مناسب ، می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *