مرکز خرید دانه کینوا باکیفیت

کینوا

در مرکز خرید دانه کینوا باکیفیت جهت تهیه دانه کینوا باکیفیت و مرغوب که به دست کشاورزان توانمند ایرانی تولید شده است، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور در ارتباط باشید.

دانه کینوا- خاویار سبز

دانه کینوا، دانه ای دولپه، شبه غله و متعلق به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج است. دانه کینوا، پس از رشد و رسیدگی گیاه کینوا، به عنواندانه ای بسیار مغذی و پرکاربرد، برداشت می شود.اگرچه گیاه کینوا با هدف تولید دانه کشت می شود، اما برگ های جوان آن نیز به عنوان سبزی تازه و یا پخته، مشابه اسفناج مصرف می شوند.

دانه کینوا در پوسته خود ماده ای به نام ساپونین دارد که برای بدن سمی است. ساپونین موجود در پوسته، باید قبل از مصرف دانه کینوا جداسازی شود. مجموعه ما برای اولین با در ایران، طی فرآیند فرآوری ساپونین پوسته دانه کینوا را حذف می نماید. و داه کینوا آماده به طبخ را عرضه می کند.

کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا با کیفیت

دانه کینوا، تنها منبع گیاهی است که لیست کاملی از اسیدآمینه های ضروری بدن انسان را دارد. زیرا دانه کینوا حاوی 19 اسید آمینه می باشد که همه آنها برای بدن ضروری اند. دانه کینوا سرشار از پروتئین و ویتامین های گروه  B و E، املاح معدنی مفید و آنتی اکسیدان می باشد.

به علت وجود مواد غذایی فراوان و اهمیت غذایی این مواد در دانه کینوا، به این دانه خاویار سبز می گویند. سازمان فائو ارزش غذایی دانه کینوا را با شیرخشک مقایسه کرده است.

این سازمان به پیشنهاد کشورهای تولید کننده ماده غذایی کینوا، سال 2013 را به نام سال کینوا، نامگذاری نمود. و لقب مولتی ویتامین را برای دانه کینوا پیشنهاد کرد. همچنین ماده غذایی کینوا به خاویار گیاهی نیز معروف است.

کینوا

فواید دانه کینوا برای زنان باردار و شیرده

مصرف دانه کینوا هیچ محدودیتی سنی ندارد و افراد مختلف از کودکان تا سالمندان و حتی زنان باردار و شیرده نیز می توانند، آن را در برنامه غذایی خود قرار دهند. آهن موجود در دانه کینوا، می تواند آهن مورد نیاز بدن این افراد را مخصوصاً در زمان بارداری، تامین نماید. و به دنبال آن،  استفاده از قرص های شیمیایی را کاهش یابد.

 کلسیم موجود در دانه کینوا از پوکی استخوان جلوگیری می کند. همچنین انواع ویتامین ها، املاح معدنی مفید و پروتئین های موجود در دانه کینوا برای رشد جنین بسیار مفید می باشند. دانه کینوا غذایی خوش هضم و سبک است و برای این افراد بسیار مناسب می باشد.

دانه کینوا دارای مقدار کمی نشاسته است که از افت فشار و ضعف در این دوران، جلوگیری می‌کند. همچنین به علت اینکه، گرانول های نشاسته ای موجود در آن بسیار کوچک هستند، هیچ اثر چاق کننده ای ندارد.

از مشکلات شایع در دوران بارداری ابتلا به یبوست است. دانه کینوا دارای فیبر بالایی است که به صورت محلول نیز می باشد. به همین دلیل مصرف دانه کینوا، برای جلوگیری از یبوست گزینه مناسبی است.

کینوا بارداری

مرکز خرید دانه کینوا باکیفیت

در سال های اخیر کشت بذر کینوا و تولید دانه کینوا، در استان های مختلف کشور مورد توجه قرار گرفته است. بازار خرید و فروش بذر و دانه کینوا نیز رونق یافته است. در این بازار دانه های کینوا باکیفیت متفاوتی عرضه می شود. زیرا بذر مورد استفاده و شرایط کاشت و نگهداری برای تولید این دانه ها متفاوت است.

جهت تهیه دانه کینوا باکیفیت بالا و مرغوب، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوادر ایران، در ارتباط باشید. مجموعه ما، در جهت ترویج کشت و تولید دانه کینوا در مناطق مختلف کشور، با وزارت جهاد کشاوری همکاری می نماید.

دانه کینوا

همکاری با مرکز خرید دانه کینوا باکیفیت

مجموعه ما برای اولین بار در ایران، جداسازی ساپونین دانه کینوا را در داخل کشور، انجام می دهد. و به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری، خرید و فروش دانه کینوا، دانه  سفید، قرمز و سیاه کینوا باکیفیت را توزیع می نماید.

این مجموعه، آمادگی همکاری با هتل ها، رستوران ها، باشگاه ها، بیمارستان ها و انجمن های سلیاک، برای تهیه دانه کینوا باکیفیت و آرد آن را نیز دارد. دانه کینوا باکیفیت که در داخل کشور و به دست توانمند کشاورزان عزیز ایرانی تولید می شود، به صورت فله و در تناژ بالا عرضه می شود.

جهت تهیه دانه کینوا باکیفیت بالا و آرد مرغوب کینوا، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در ایران، در ارتباط باشید. و از کلیه خدمات این مجموعه استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *