قیمت خرید و فروش دانه کینوا سه رنگ مشهد

ماده غذایی کینوا لاغری

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا سه رنگ مختلف در مشهد و کلیه استان های کشور ، می توانید با بزرگ ترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور در ارتباط باشید.

دانه کینوا- خاویار سبز

دانه کینوا که به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج تعلق دارد ، از حدود پنج هزار سال قبل تا به امروز در منطقه آند در آمریکای جنوبی مورد کشت کار قرار گرفته است.

دانه کینوا از گیاهی با ظاهری مشابه گیاه سلمه تره برداشت می‌شود و برای مصارف غذایی و صنعتی استفاده می گردد . ارزش غذایی بالای دانه کینوا باعث شده که به خاویار گیاهی معروف شود .

کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا سه رنگ

دانه کینوا سرشار از پروتئین می باشد . این دانه به عنوان تنها دانه گیاهی است که همه اسید آمینه های ضروری برای انسان را دارد . اسید آمینه لیزین نیز به فراوانی در این دانه یافت می شود . به همین دلیل دانه کینوا به عنوان یک پروتئین کامل شناخته شده است.

 همچنین املاح معدنی مفیدی مانند کلسیم ، منیزیم ، فیبر ، آهن ، روی ، مس و منگنز در دانه کینوا نیز وجود دارد . ویتامین های گروه B از جمله تیامین نیاسین ریبوفلاوین و فولات و ویتامین ،E جزوه مینرال های موجود در دانه کینوا میباشد . دانه کینوا برای تهیه انواع غذاها و مصارف صنعتی استفاده می شود.

سه رنگ دانه کینوا

دانه کینوا دارای طیف رنگی وسیعی می باشد . رنگ دانه کینوا ، از سفید و کرم تا قهوه ای روشن و سیاه در کشورهای مختلف جهان مشاهده می شود . اما به طور کلی دانه کینوا ، در سه رنگ اصلی دسته بندی می‌شود.

 سه رنگ قرمز ، سفید و سیاه رنگ های اصلی برای دانه کینوا می‌باشند . ارزش غذایی موجود در هر سه رنگ دانه کینوا ، تقریباً مشابه هم است و مصرف هر کدام از این دانه ها ، فواید بسیار زیادی برای بدن دارد .

تفاوت اصلی سه رنگ دانه کینوا ، علاوه بر نوع رنگف در طعم ، سختی پوسته و زمان پخت آنها می باشد . دانه کینوا سفید که که بازارپسندی بیشتری دارد و بیشترین میزان مصرف را دارد ، دارای زمان پخت کمتری است.

دانه کینوا

تفاوت و قیمت طعم دانه های سه رنگ کینوا

 همچنین طعم اصلی این دانه مشابه غلات بوده و استفاده از آن در غذاهای مختلف تاثیری بر طعم اصلی غذا ایجاد نمیکند . دانه کینوا سفید علاوه بر پخت سریع تر ، از دو نوع رنگی ، نرم تر می باشد.

 دانه کینوا های قرمز ، طعم تند تری نسبت به دانه های سفید دارد . و پوسته آن ضخیم تر می باشد . بنابراین پس از پخت شکل دانه حفظ می شود . رنگ زیبای دانه های قرمز ، باعث مصرف زیاد آن برای تولید سالاد های خوش طعم و مغذی شده است. برای استعلام قیمت کینوا سه رنگ می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

 دانه کینوا سیاه که پوسته سخت تری نسبت به دو نوع قبلی دارد ، دارای طعم تندتری می باشد . و بیشتر برای تولید نوشیدنی های مالتی در صنعت به کار می رود.

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا سه رنگ  مشهد

همانطور که بیان گردید ، تفاوت زیادی در رابطه با ارزش غذایی بین سه رنگ دانه کینوا ، وجود ندارد . و افراد بر اساس سلیقه خود می توانند ، هر یک از این دانه ها را استفاده نموده و از مواد غذایی سرشار از آن بهره‌مند شود .

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، سه رنگ دانه کینوا و آرد کینوا را در مشهد و استانهای مختلف عرضه می نماید . جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا در مشهد و استانهای دیگر  ، می توانید با ما در ارتباط باشید.

همکاری در قیمت خرید و فروش دانه کینوا سه رنگ مشهد

 مجموعه ما دانه کینوا سه رنگ را به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد . همچنین آرد با کیفیت کینوا که از دانه های مرغوب تولید شده در داخل کشور به دست می آید ، را در مشهد و در سراسر کشور عرضه می کند.

 این مجموعه آماده همکاری با رستوران ها ، هتل ها ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، بیمارستانها و انجمن های سلیاک در زمینه عرضه دانه کینوا با سه رنگ متفاوت و آرد آن می باشد.

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا در مشهد و کلیه استان های کشور ، می توانید با ما تماس بگیریر . و از خدمات مختلف این مجموعه نیز استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *