سایت اینترنتی دانه کینوا و آرد

آرد کینوا

سایت اینترنتی دانه و آرد کینوا ، اطلاعات کاملی در رابطه با ارزش غذایی دانه کینوا و آرد آن و موارد مصرف دانه کینوا و آرد کینوا ارائه می دهد.

دانه کینوا

دانه کینوا که از گیاهی به همین نام و از نظر ظاهری مشابه سلمه تره ، برداشت می شود ، خاویار گیاهی نام دارد . دانه کینوا در مقایســه بــا ســایر غــلات ، میــزان بالاتری ریبوفلاویــن ، تیامیــن ، ویتامین E  دارد و میــزان اســید فولیــک آن 10 برابر ســایر غــلات است .

دانه کینــوا دارای میــزان بالایــی از کلســیم ، روی ، آهــن ، مــس و منیزیــم اســت . پتاسیم ، فسفر و منیزیم ، مواد معدنی اصلی دانه کینوا می باشند . میزان مواد معدنی دانه کینوا ، از غلاتی مانند جو دوسر و جو ، به خصوص از نظر پتاسیم ، منیزیم و کلسیم بالاتر است.

عــلاوه برایــن دانــه کینــوا عــاری از گلوتــن اســت و بــرای افــراد دارای بیمــاری ســلیاك  ، غــذای مناســبی محسوب می شود . همچنین دانه کینوا ، غــذای مناســبی بــرای تأمیــن نیــاز غذایــی اطفــال ، افراد مبتلا به دیابتــ نوع 2 و افــراد بــا فشــار خــون بالا می باشد. در سایت دانه و آرد کینوا می توانید بهترین محصولات کینوا را تهیه نمایید.

کینوا

آرد کینوا

از دانه کینوا برای تولید آرد کینوا استفاده می شود . آرد کینوا به عنوان یک افزایش دهنده حجم مناسب ، برای آرد تصفیه شده گندم به میزان نصف نصف به کار می رود.

همچنین آرد کینوا نسبت به آرد گندم چربی بیشتری دارد و کیک و نان خوشمزه و نرم می گردد . نشاسته کش دار موجود در آرد کینوا ، به صورت ترکیب با آرد گندم و ذرت در تولید نان و بیسکویت کاربرد دارد .

آرد گندم به عنوان یک منبع اصلی تولید انرژی برای انسان مصرف می شود . اما از نظر اسید آمینه هایی مانند لیزین فقیر است . فعالیت آنتی اکسیدانی مغز دانه گندم زیاد است ، اما دانه های کامل آن دارای حداقل فعالیت آنتی اکسیدانی می باشند . ضمن اینکه سبوس گندم نیز فعالیت آنتی اکسیدانی کمی دارد.

آرد کینوا

ارزش غذایی آرد و دانه کینوا

 شاخص گلیسمی گندم خالص یا سفید و محصولات آنها به مراتب بیشتر از دانه‌های کامل جوی دوسر ، برنج ، ذرت و آرد آن ها می‌باشد که این نیز برای سلامتی انسان خطر ساز است . همچنین مصرف طولانی مدت آرد سفید گندم ، باعث چسبندگی روده و یبوست می گردد.

آرد کینوا که از دانه های مغذی کینوا به دست می آید ، مواد مغذی زیادی دارد و جایگزین مناسبی برای آرد تصفیه شده گندم می شود . همچنین اضافه شدن آرد کینوا به آرد گندم و سایر غلات ، باعث غنی سازی آن ها از نظر مواد غذایی مفید برای انسان ، می گردد.

کینوا

سایت اینترنتی دانه و آرد کینوا

در سال های اخیر با افزایش شناخت نسبت به ارزش غذایی دانه کینوا و آرد آن ، تقاضا برای مصرف آن در کشورهای مختلف روند افزایشی داشته است . در کشور ایران نیز ، در سالهای اخیر ، کشت بذر ، تولید و مصرف دانه کینوا سیر صعودی داشته است.

اما هنوز برای افراد زیادی  ، دانه کینوا و نحوه مصرف آن ناشناخته است . مجموعه ما با راه اندازی سایت اینترنتی دانه کینوا ، به معرفی خواص و روش های مصرف دانه کینوا و آرد آن ، پرداخته است.

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا و آرد آن در کشور ، فعالیت می نماید . مجموعه ما برای اولین بار در ایران ، دانه کینوا را با استفاده از دستگاه مخصوص فرآوری می نماید . این مجموعه آرد کینوا را نیز تولید می نماید و دانه و آرد کینوا را ؛ در کلیه استان ها عرضه می نماید .

آرد کینوا

همکاری در سایت اینترنتی دانه و آرد کینوا

مجموعه ما دانه های سفید و رنگی کینوا ، به همراه آرد کینوا را به صورت بسته بندی و عمده رد تناژ بالا رد اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد . و آماده همکاری با کلیه رستوران ها ، هتل ها ، بیمارستان ها و انجمن های سلیاک در سراسر کشور می باشد .

جهت دریافت اطلاعات جامع و مفید ، درباره دانه کینوا و آرد آن ، می توانید به سابت اینترنتی دانه کینوا مراجعه نماید ، یا با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *