خرید عمده برنج کینوا مرغوب ایرانی

کینوا

برای خرید عمده برنج کینوا مرغوب ایرانی به کیفیت و آنالیز های ارزش غذایی باید توجه ویژه ای داشت. این مجموعه با کادر مشاوره ی حرفه ای بهترین خدمات را در اختیار خریداران قرار می دهد.

کینوا چیست ؟


کینوا شبه غله ای از خانواده تاج خروس و سلمه است که بومی آمریکای جنوبی بوده و توانسته است با خواص تغذیه ای بالایی که دارد جامعه کشاورزی و تغذیه جهان را به خود جلب سازند. نام های دیگر کینوا خاویار گیاهی، برنج اینکا می باشد که قدمتی 5000 ساله دارد. دانه های کینوا به رنگ های سفید، قرمز و سیاه دیده می شود.

کینوا

ارزش کینوا در چیست ؟


کینوا جزو معدود گیاهانی است فائو بر ارزش‌های غذایی آن به شدت تاکید کرده و برای هر کشوری لازم است که برای امنیت غذایی خود کشت گیاه کینوا را در برنامه توسعه و کشت های جایگزین خود قرار دهد در واقع کینوا یک سوپر فود است و نشاسته غلات و پروتئین حبوبات را توام باهم دارد. مجموعه ی کاملی از ویتامین‌ها و املاح معدنی در برنج کینوا وجود دارد.


برنج کینوا ایرانی محدودیت سنی ندارد و همه افراد می توانند به راحتی و با هر ذائقه و سلیقه ای کینوا را در انواع مواد غذایی خود استفاده نمایند. کینوا در تمامی سوپ ها سالادها ، دسرها به برنج ها خورشت ها و کیک ها و حتی نوشیدنی ها قابلیت استفاده را دارد.


در واقع کینوا هم غذاست هم دسر غذا و هم پیش غذا در خارج از کشور و در کشورهای آمریکای جنوبی و اروپایی از کینوا به عنوان جایگزین برنج استفاده می شود و مضرات چاق کنندگی برنج را نیز ندارد به این دلیل که گرانول های نشاسته کینوا بسیار ریز بوده و نه تنها هضم را راحت تر می کند بلکه از چاقی نیز جلوگیری می نماید.

کینوا

همکاری در فروش برنج کینوا ایرانی

فروشگاه های محصولات سالم و ارگانیک و همچنین رستوران های سطح کشور برای خرید عمده برنج کینوا می توانند با این مجموعه همکاری کرده و از خدمات ویژه ی ما بهره ببرند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09157121998
ایمیل:
quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *