مرکز خرید دانه کینوا فله

کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا فله در کشور ،  دانه کینوا سفید و رنگی را پس از فرآوری ،  به صورت آماده به طبخ و فله در تناژ بالا در کلیه استان های کشور ،  عرضه می نماید.

معرفی دانه کینوا

از حدود 5000 سال قبل مردم کشورهای پرو ،  بولیوی ،  شیلی و اکوادور در منطقه آند آمریکای جنوبی ،  گیاه کینوا را کشت می کند . گیاه کینوا که از نظر ظاهری مشابه علف هرز سلمه تره و داارای گل آذین مشابه تاج خروس می باشد ،  با هدف تولید دانه کشت می‌شود.

دانه های برداشت شده از گیاه کینوا غذای اصلی مردم این مناطق را تشکیل می دهد . گیاه کینوا نسبت به تنش های شوری و خشکی مقاومت بالایی داشته و گیاهی زودرس نیز محسوب می شود . علاوه بر دوره رشد کوتاه مدت  ،  گیاه کینوا نیاز آبی کمی نیز دارد. بهترین مرکز خرید فروش دانه کینوا فله پیش روی شماست !

کینوا

با توجه به این ویژگی های ذکر شده و تولید دانه هایی با ارزش اقتصادی و غذایی بالا ،  سال ۲۰۱۳ به نام سال کینوا نامگذاری شده است . سازمان فائو ارزش تغذیه دانه کینوا را با شیرخشک مقایسه کرده و لقب مولتی ویتامین را به آن داده است.

این سازمان هدف از تولید سراسری دانه کینوا را تأمین امنیت غذایی مردم جهان عنوان نموده است . در حال حاضر بیش از ۱۰۰ کشور جهان ،  از جمله استان‌های مختلف ایران ،  دانه کینوا را تولید و مصرف می نماید . ارزش غذایی بالای دانه کینوا باعث شده که به خاویار گیاهی یا خاویار سبز معروف باشد. در این مرکز خرید دانه کینوا فله و بسته بندی در این مجموعه انجام می پذیرد.

ارزش غذایی دانه کینوا

دانه کینوا ،  دانه ای  نشاسته ای است که از مقدار زیادی کربوهیدرات ،  عمدتاً نشاسته و درصد کمی از قندها ،  تشکیل شده است . این دانه همچنین حاوی فیبر ،  کمپلکس ویتامین B ،  ویتامین های E و مواد معدنی مانند کلسیم ،  پتاسیم ،  منگنز ،  منیزیم ،  آهن ،  روی و مس می باشد. خرید دانه کینوا فله و بسته بندی به همراه دستور پخت در این مرکز ارائه می شود.

به علت وجود مقدار زیادی روغن در دانه کینوا ،  این دانه به عنوان یک دانه روغنی شناخته می شود . میزان روغن دانه کینوا از ذرت بیشتر است . و کیفیت روغن غیر اشباع آن مشابه روغن سویا می باشد .

دانه کینوا سرشار از پروتئین باکیفیت می باشد . ارزش پروتئینی دانه کینوا مشابه کازئین شیر  می باشد . همچنین دارای مقداری روغن با ساختار مناسب نیز می‌باشد .

کینوا

اهمیت مصرف کینوا

9 اسید آمینه برای انسان بسیار ضروری است: فنیل آلانین ،  ایزولوسین ،  لوسین ،  لیزین ،  متیونین ،  ترئونین ،  تریپتوفان ،  والین و هیستیدین . این اسید های آمینه به طور کامل در دانه کینوا وجود دارند . همچنین دانه کینوا حاوی املاح معدنی شامل کلسیم ،  منیزیم ،  آهن ،  منگنز ،  فیبر ،  روی و مس می باشد.

از دیگر ویژگی های مهم دانه کینوا این است که ،  فاقد گلوتن می باشد . متاسفانه در جهان بیمارانی وجود دارند که از مصرف غلات گلوتن دار مانند گندم و محصولات حاوی آن ،  منع شده اند . سلیاک نام بیماری است که این افراد به آن دچار شده اند و دستگاه گوارش آنها توانایی هضم گلوتن را ندارد . در این مرکز برای افرادی که بیماری های خاص دارند خرید دانه کینوا فله و بسیته بندی تخفیف و یارانه ویژه ای دارد.

دانه کینوا به علت نداشتن گلوتن ،  غذایی بسیار خوش هضم و مناسب برای این بیماران است . آرد کینوا نیز از فرآورده های دانه کینوا است که می تواند در تهیه نان ،  بیسکویت ،  کیک و.. . برای مصرف این عزیزان استفاده شود.

کینوا

مرکز خرید دانه کینوا فله

در سال های اخیر و با آشنایی بیشتر جوامع مختلف با خواص دانه کینوا ،  مصرف آن در سبد غذایی خانوارها نیز افزایش یافته است . به دنبال آن کشاورزان عزیز به کشت بذر کینوا و تولید دانه کینوا پرداخته اند . در استان های مختلف ایران نیز ،  در سال های اخیر کشت بذر ،  تولید دانه و مصرف آن مرود توجه قرار گرفته است.

مجموعه ما با هدف ترویج کشت بذر کینوا و بومی سازی تولید دانه کینوا در ایران راه اندازی شده است . در سال های اخیر و با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و کشاورزان عزیز ،  در مناطق مختلف کشور ،  دانه های کینوا باکیفیت را تولید می نماید. در این مرکز خرید و فروش دانه کینوا فله و بسته بندی با کیفیت های مختلف انجام می شود.

دانه کینوا

همکاری در مرکز خرید دانه کینوا فله

این مجموعه ،  پس از جمع آوری دانه های مرغوب کینوا ،  برای اولین بار در کشور ،  اقدام به فرآوری دانه کینوا کرده است . در پوسته دانه کینوا ماده ای صابونی به نام ساپونین وجود دارد ،  که قبل از مصرف لازم است جداسازی شود . این عمل طی فرآیند فرآوری انجام می پذیرد.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید دانه کینوا رد کشور ،  دانه فرآوری شده و آماده به طبخ کینوا در کلیه استان ها عرضه می نماید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فرآوری دانه کینوا در ایران ،  آماده همکاری با کلیه مراکز متقاضی خرید دانه کینوا می باشد .

دانه مرغوب و باکیفیت کینوا در تناژ بالا و به صورت فله ،  در اختیار هتل ها ،  رستوران ها ،  باشگاه ها ،  بیمارستان ها و انجمن های سلیاکی قرار می گیرد . همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که تمایل به تولید محصولات حاوی دانه کینوا دارند ،  می توانند از خدمات این مجموعه استفاده نمایند.

این مرکز دانه کینوا رنگی و سفید و آرد کینوا را به صورت فله و بسته بندی در سراسر ایران ،  عرضه می نماید . جهت ارتباط با بزرگترین مرکز خرید دانه کینوا در کشور و اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه ،  می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *