قیمت خرید و فروش دانه کینوا فله مشهد

ماده غذایی کینوا

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا به صورت فله و بسته بندی در مشهد و سایر نقاط کشور ،  می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در ایران ،  در ارتباط باشید.

دانه کینوا- خاویار سبز

دانه کینوا یک شبه غله است که از هزاران سال قبل در منطقه آند در آمریکای جنوبی کشت می شود .  امروزه نیز کشورهای پرو ،  بولیوی و اکوادور که جزء این منطقه هستند ،  بزرگترین تولیدکنندگان دانه کینوا در جهان می باشد .  دانه کینوا به علت کیفیت پروتئینی بالایی که دارد ،  به عنوان یک غذای کامل مطرح شده است .  این دانه ها از گیاهی مشابه گیاه سلمه تره و به نام گیاه کینوا ،  برداشت می شوند.

دانه کینوا به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج تعلق دارد .  برگ ها گیاه کینوا به صورت تازه و پخته نیز مصرف می شوند .  اما هدف اصلی را کشت گیاه کینوا ،  تولید دانه آن می باشد.

بذر کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا

دانه کینوا که ارزش غذایی بالایی دارد ،  به خاویار سبز معروف است .  دانه کینوا ،  تنها دانه گیاهی است همه اسید آمینه های ضروری برای انسان را دارد .  این دانه ها دارای 9 اسید آمنیه ضروری برای انسان هستند. خرید فروش دانه کینوا در مشهد در حجم های مختلف انجام می شود.

دانه کینوا غنی از اسید آمینه های لیزین و متیونین است ،  که به ترتیب در غلات و حبوبات به مقدار کم وجود دارد .  همچنین دانه کینوا منبع مهمی از مواد معدنی و ویتامین‌ها محسوب می‌شود .  و همین طور ترکیباتی مانند پلی فنول ها استرولها فلاونوئیدها دارد .  وجود این مواد غذایی باعث اهمیت تغذیه دانه کینوا می شود.

دانه کینوا منبع خوبی برای تامین ویتامین های گروه B ،  از جمله؛ تیامین ،  نیاسین ،  ریبوفلاوین و فولات و ویتامین E است .  املاح معدنی مفید از جمله ،  منیزیم ،  آهن ،  فیبر ،  روی ،  مس ،  منگنز ،  کلسیم و پتاسیم در دانه کینوا نیز وجود دارند .  به همین دلیل ،  این دانه ،  به عنوان غذایی کامل برای مصرف گروه های سنی مختلف ،  پیشنهاد می شود.

ماده غذایی کینوا

فیبر موجود در دانه کینوا

فیبر دانه کینوا در پوسته خارجی دانه و غلاف موجود می باشد و مشابه دانه های غلات و حبوبات است .  دانه کینوا نسبت به غلات فیبر بیشتری دارد .  طبق تحقیقات ،  مصرف مقدار کافی فیبر می تواند به کاهش خطر ابتلا به چندین بیماری از جمله یبوست ،  کلسترول بالا ،  فشار خون بالا و دیورتیکولوز کمک کند . خرید فروش دانه کینوا در مشهد و سایر شهر های ایرانی در این مجموعه انجام می پذیرد.

همچنین این فیبر ها با تنظیم عملکرد باکتری های روده ،  کارکرد دستگاه گوارش را بهبود داده و به شدت از سرطان روده جلوگیری می کنند .  وجود فیبرهای محلول در دانه کینوا ،  باعث کاهش کلسترول ،  بهبود هضم غذا و همچنین کاهش شاخص قند خون نیز می گردد.

کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا

رژیم های غذایی سرشار از فیبر نیز ممکن است باعث کاهش وزن و رسیدن به وزن سالم شوند .  این امر به این دلیل است که غذاهای پر فیبر به افراد کمک می کنند ،  تا احساس سیری طولانی تر داشته باشند.

 در نتیجه مصرف غذاهای پر فیبر مثل دانه کینوا ،  به طور بالقوه باعث کاهش مصرف کلی غذاها می گردد .  همچنین دانه کینوا ،  غنی از پروتئین و مواد معدنی و یتامین است .  به همین دلیل جایگرین مناسبی برای پروتئین حیوانی در رژیم غذایی گیاهخواری و رژيم های لاغری می باشد.

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا فله مشهد

در سال های اخیر ،  تولید و مصرف دانه کینوا ،  به علت افزایش شناخت نسبت به ارزش تغذیه ای آن ،  در مناطق مختلف کشور ،  افزایش یافته است .   بازار خرید و فروش دانه کینوا در مشهد و سایر استان ها ،  نیز رونق یافته است .  جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا فله و بسته بندی ،  در مشهد و کلیه استان های کشور ،  می توانید با ما در ارتباط باشید.

مجموعه ما با همکاری کشاورزان عزیز در مناطق مختلف کشور ،  دانه کینوا را با کیفیت بالا تولید می نماید .  پس از جمع آوری دانه کینوا باکیفیت ،  برای اولین بار در ایران ،  با دستگاه های مخصوص ،  دانه کینوا را فرآوری می کند.

کینوا

همکاری در بهترین قیمت خرید و فروش دانه کینوا فله مشهد

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا ،  دانه آماده به طبخ کینوا و آدر آن را ،  به صورت بسته بندی و همچنین فله در تناژ بالا ،  در مشهد و سایر نقاط کشور ،  عرضه می نماید.

این مجموعه آماده همکاری با رستوران ها ،  هتل ها ،  بیمارستان ها ،  انجمن های سلیاکی و کارخانجات صنایع تبدیلی ،  در زمینه تهیه دانه و آرد کینوا می باشد .  جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا فله و بسته بندی در مشهد و هر استانی که هستید ،  و اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه ،  می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *