قیمت خرید دانه کینوا فله

کینوا

جهت اطلاع از قیمت خرید دانه کینوا فله و تهیه دانه و آرد کینوا به صورت فله، می توانید با بزرگترین مرکز فرآوری و خرید و فروش دانه کینوا در کشور، در ارتباط باشید.

معرفی دانه کینوا

دانه کینوا، دانه ای گرد و بسیار ریز است که وزن هزاردانه آن بین 2 تا 3 گرم می باشد. دانه کینوا از گیاهی به همین نام برداشت می شود. گیاه کینوا ظاهری مشابه گیاه سلمه تره دارد، اما به صورت زراعی کشت می شود. دانه کینوا در اصل بومی کشورهای پرو، بولیوی، اکوادور و شیلی در آمریکای جنوبی است.

اما در سال های اخیر و به توصیه سازمان فائو ، در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان از جمله ایران، دانه کینوا را تولید و مصرف می نمایند. سازمان فائو سال 2013 را به نام کینوا، نام نهاد و هدف از تولید دانه کینوا در سراسر جهان را مبارزه با فقر و گرسنگی عنوان کرد.

بذر کینوا

اهمیت مصرف دانه کینوا

از این زمان تاکنون، دانه کینوا مورد توجه کشورهار زیادی قرار گرفته است. مصرف دانه کینوا به عنوان غذایی سرشار از مواد غذایی، برای تمام سنین توصیه می شود. میزان ویتامین B موجود در دانه کینوا مانند برنج است و املاح معدنی آن نیز بسیار کامل می باشد. قیمت خرید دانه کینوا در ایران در مقایسه با برنج برابری می کند.

دانه کینوا حاوی مقادیر بالایی عناصر آهن، روی، مس، منگنز، منیزیم، فیبر و کلسیم می باشد، که هر کدام از این ها تاثیر مهمی در سلامتی بدن دارند. همچنین دانه کینوا سرشار از پروتئین و حاوی همه اسید آمینه های مورد نیاز بدن می باشد. به علت ارزش غذایی بالا، به دانه کینوا، خاویار گیاهی می گویند.

کینوا

فواید مصرف دانه کینوا

همانطور که بیان شد، دانه کینوا، حاوی ترکیبات مغذی بسیار است و یک غذای کامل و سبک برای افراد مختلف، مخصوصاً افراد دارای اضافه وزن می باشد. درصد فیبر بالای موجود در دانه کینوا، سریع تر حجم معده را پر می کند و سیری زودرس ایجاد می کند. بنابریان جلوی اشتهای فرد را می گیرد. قیمت خرید دانه کینوا در ایران برای علاقه مندان و بیماران خاص دارای تخفیفات ویژه و یارانه می باشد.

فیبر موجود در دانه کینوا به شدت برای سرطان های دستگاه گوارش مفید است و باعث تقویت رشد باکتری های مفید دستگاه گوارش می شود. مصرف دانه کینوا در برنامه غذایی افرادی که شیمی درمانی می شوند، حتی در مقدار کم، می تواند املاح معدنی، ویتامین و پروتئین مورد نیاز بدن آن ها را تأمین نماید.

کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا

یکی از تفاوت های دانه کینوا با برنج، اندازه ی گرانول های نشاسته ای آن می باشد. گرانول های نشاسته ای موجود در دانه کینوا بسیار ریز است و می توانند به راحتی هضم شوند.

مزیت این گرانول های ریز در این است که نه تنها به راحتی هضم می شوند.  بلکه اثرات چاق کنندگی ندارد و در فرد احساس سنگینی بعد از صرف غذا را نیز ایجاد نمی کند.

دانه کینوا دانه ای فاقد گلوتن است که برای بیماران سلیاک بسیار مفید است. دانه کینوا به عنوان غذایی مفید، جایگزین غلات گلوتن دار در برنامه غذایی این افراد و بیماران دیابتی نیز می شود. دانه کینوا غذایی خوش هضم و سبک و سرشار از مواد مغذی برای گروه های سنی مختلف است.

کینوا

قیمت خرید دانه کینوا فله

جهت اطلاع از قیمت خرید دانه کینوا فله و بسته بندی، می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید. مجموعه ما در جهت ترویج کشت بذر و تولید دانه کینوا در مناطق مختلف کشور، مشاوره رایگان ارائه می نماید. این مجموعه بذرهای اصل .و شناسنامه دار کینوا را در بین کشاورزان عزیز، توزیع می نماید.

پس از تولید دانه کینوا باکیفیت و جمع آوری آن، این مجموعه، دانه کینوا را فرآوری می کند. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران، دانه های سفید و رنگی کینوا را به صورت آماده به طبخ توزیع می نماید.

کینوا

همکاری در قیمت خرید دانه کینوا فله

دانه های آماده به طبخ کینوا و آرد کینوا به صورت فله و در تناژ بالا و بسته بندی، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد. این مجموعه آماده همکاری با رستوران ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک را برای عرضه دانه کینوا و آرد کینوا، می باشد.

همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند، می توانند در زمینه تولید محصولات دارای دانه کینوا، پیشرو باشند. جهت اطلاع از قیمت خرید دانه کینوا به صورت فله و استفاده از سایر خدمات این مجموعه، می توانید با ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *