بهترین قیمت بذر کینوا در فارس

بذر کینوا

از کدام مرکز می‌توان بهترین قیمت بذر کینوا را در فارس استعلام نمود؟ بذر کینوا گواهی شده و شناسنامه دار را از چه مرکزی می توان خریداری کرد؟ آیا امکان فروش تضمینی محصول بذر کینوا در فارس وجود دارد؟

کشت بذر کینوا در فارس

استان فارس از جمله مناطق بسیار مستعد برای کشت بذر کینوا می باشد. تجربه کشت بذر کینوا توسط کارشناسان مجموعه ما در استان فارس، نشان داده است که محصول تولید شده در این استان بسیار با کیفیت می باشد.علاوه بر این قیمت بذر کینوا بسیار پایین است.

کشاورزان عزیز استان فارس که در تولید اغلب محصولات کشاورزی پیشتاز هستند، به خوبی محصول بذر کینوا را با بهترین علوفه و بهترین دانه تولید می نماید. حداکثر عملکرد بذر کینوا در استان فارس، یعنی 5 تن در هکتار، تولید می‌شود. و این استان در زمینه کشت بذر کینوا و تولید محصولی با کیفیت پیشتاز است.

شهرهای سروستان، خرامه، مرودشت و داراب از جمله مناطقی هستند که با همکاری مجموعه ما بذر کینوا را کشت می کنند. انتخاب تاریخ کشت در فارس اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا این استان دارای ۲۳ اقلیمی متفاوت است. تاریخ کشت باید به گونه ای انتخاب شود که گرما و سرمای زیاد محیط، تاثیری بر دانه کینوا، تاثیر نامطلوبی نداشته باشد.

کشت بذر کینوا مشابه گیاهان بذر ریزی همچون شبدر، کلزا و کنجد به صورت سطحی انجام می شود. با استفاده از ماشین آلات مکانیزه مثل ردیفکار پنوماتیک غلات یا به روش دست پاش، می‌توان بذر کینوا، را کشت نمود. طول دوره رشد بذر و گیاه کینوا، حدود ۱۰۰ روز می باشد. و از این نظر گیاهی زودرس محسوب می گردد.

آبیاری کینوا

گیاه کینوا برای رشد به 5 تا 7 نوبت آبیاری، به فاصله 10 تا 15 روز نیاز دارد. افزایش عملکرد بذر کینوا با استفاده از کودهای آلی و یا پودرهای شیمیایی امکان پذیر است. بذر کینوا بین 2 تا 5/5 تن در هکتار و در برخی مناطق تا 6 تن در هکتار، عملکرد دارد.انتخاب بذر کینوا اصلاح شده و مرغوب، در کنار کنترل علف های هرز و مدیریت زراعی مناسب، حداکثر عملکرد بذر کینوا را نتیجه می دهد. که با قیمت مناسبی در استان فارس به فروش خواهد رسید.

کینوا

کنترل علف های هرز

با توجه به اینکه کنترل علف های هرز در کیفیت دانه و عملکرد محصول نهایی تاثیر بسیار مهمی دارد، توصیه می‌شود که به این مهم توجه زیادی شود. تجربه نشان داده است، که قرار گرفتن بذر علفهای هرز کینوا در محصول برداشت شده باعث کاهش شدید ارزش اقتصادی آن می شود.

زیرا بذر علفهای هرز کینوا از نظر وزن، شکل و اندازه بسیار مشابه دانه کینوا هستند. و جداسازی آنها کاری بسیار هزینه‌بر و مشکل می باشد. بنابراین کنترل علف های هرز برای تولید دانه باکیفیت و سودآور بسیار حائز اهمیت می باشد.

اولین گام برای کنترل علف های هرز استفاده از بذر کینوا اصلاح شده و شناسنامه دار است. بذر کینوا گواهی شده و شناسنامه‌دار، فاقد بیماری و بذر علفهای هرز می باشد. میزان علف هرز در قیمت بذر کینوا در فارس تاثیر زیادی دارد.

اما پس از کشت بذر کینوا،در صورت مشاهده علف های هرز پهن برگ، می توان با اجرای عملیات وجین آن ها را حذف کرد. عملیات وجین به صورت دستی یا با استفاده از کولتیواتور انجام می شود. برای حذف علفهای هرز باریک برگ علف کش گالانت سوپر، پیشنهاد می‌شود.

همچنین می توان چند ماه قبل از کشت بذر کینوا، زمین زراعی مورد نظر را آبیاری کرد. و پس از رشد علفهای هرز با استفاده از سم پیش کشت ترفلان آنها را از بین برد. در این صورت دوره کارنس این علف کش، تا زمان کشت بذر کینوا سپری می گردد.

اما اگر یک تا دو ماه به کشت بذر کینوا زمان دارید. پیشنهاد می شود، زمین زراعی موردنظر آبیاری شود و به علفهای هرز اجازه رشد داده شود. در این صورت قبل از رسیدن به مرحله گلدهی، لازم است که عملیات شخم اجرا گردد. انجام عملیات شخم علاوه بر دفن کردن علف های هرز در خاک، باعث افزایش مواد آلی خاک نیز می گردد.

بذر کینوا

بهترین قیمت بذر کینوا در فارس

همانطور که بیان گردید، کشت بذر کینوا در سال‌های اخیر در استانهای مختلف کشور از جمله فارس روند افزایشی داشته است. با توجه به سودآوری حاصل از کشت بذر کینوا و مقاومت بالا به شوری و خشکی و دوره رشد کوتاه مدت آن ،کشت این گیاه از سوی کشاورزان عزیز مورد استقبال قرار گرفته است.

همچنین بازار خرید و فروش بذر کینوا، با قیمتهای مختلف در کشور نیز رونق خوبی دارد. جهت اطلاع از بهترین قیمت بذر کینوا در فارس و سایر استان‌های کشور، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

کینوا

همکاری در قیمت بذر کینوا در فارس

کارشناسان مجموعه ما علاوه بر ارائه بهترین قیمت برای بذر کینوا، در زمینه کشت بذر کینوا در فارس و کلیه استانهای کشور مشاوره رایگان ارائه می دهند. مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور است که بذر کینوا شناسنامه دار را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد.

کارشناسان مجموعه ما که تجربه کشت بذر کینوا را در اغلب استان‌های کشور دارد، با توزیع بذر کینوا و ارائه مشاوره صحیح کشت، کشاورزان عزیز را در تولید محصولی با عملکرد بالا، همراهی می نماید. همچنین در این مجموعه پس از عقد قرارداد، محصول نهایی بذر کینوا از کشاورزان عزیز به صورت کاملاً تضمینی خرید و فروش می‌شود. جهت اطلاع از بهترین قیمت بذر کینوا و کلیه خدمات این مجموعه میتوانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *