خرید و فروش انواع کینوا

بذر کینوا

جهت تهیه انواع کینوا باکیفیت و مرغوب، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش انواع کینوا در ایران در ارتباط باشید.

معرفی انواع کینوا


دانه کینوا شبه غله ای متعلق به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج است. دانه کینوا از رشد و رسیدگی گیاه کینوا تولید می شود و براساس نوع واریته و شرایط رشدی خود، دارای تنوع رنگی زیادی است.

۱۶۰ واریته برای انواع کینوا با رنگ های متفاوت در جهان گزارش شده است. اما به طور کلی، انواع کینوا در سه رنگ اصلی سفید، قرمز و سیاه دسته بندی می شوند. در کشور ایران نیز انواع کینوا با رنگ های سفید، قرمز و سفید- قرمز تولید می شود.

انواع کینوا سفید، بازار پسندی بیشتری دارند. همچنین مدت زمان لازم برای پخت انواع کینوا سفید، سه دقیقه است که نسبت به دو نوع دیگر، پخت سریع تری دارد. انواع کینوا قرمز ۵ تا ۶ دقیقه زمان برای پخته شدن زمان لازم دارد. همچنین انواع کینوا سیاه ۹ تا ۱۰ دقیقه نیاز به زمان برای پخته شدن نیاز دارد.

انواع کینوا سفید پوسته نازک تر دارند. همچنین این نوع کینوا، طعم خاصی ندارد و می‌تواند در همه غذاها استفاده شود. مصرف انواع کینوا در غذاهای مختلف باعث غنی سازی آن غذاها می شود. و هیچ تغییری در طعم اصلی غذا ایجاد نمی کند. برای خرید و فروش انواع کینوا ، این مجموعه بهترین مشاوره ی تخصصی را ارائه می دهد.

انواع کینوا سفید دارای طعمی مشابه برنج، ذرت و گندم می باشند. انواع کینوا قرمز و سیاه طعم خاص‌تری در غذاها ایجاد می‌کنند و برای همه افراد مورد پسند نمی باشد. انواع کینوا سیاه به علت داشتن طعم تند، برای تولید نوشیدنی های مالتی نیز به کار می روند.

کینوا

ارزش غذایی انواع کینوا

در مقایســه بــا ســایر غــلات، انوع دانه کینــوا میــزان بالایــی ریبوفلاویــن، تیامیــن، ویتامین E و ویتامیــن C دارند. همچنین میــزان اســید فولیــک انواع کینوا، 10 برابر ســایر غــلات می باشد. انواع کینــوا دارای میــزان بالایــی از کلســیم، روی، آهــن، مــس و منیزیــم هستند. خرید و فروش انواع کینوا در ایران به علت خواص فوق العاده ای که دارد در سال های اخیر افزایش چشمگیر داشته است.

میــزان لپیدهــای انواع کینــوا کــه در جنین دانــه قــرار دارد، بیش تــر از غــلات معمــول اســت. روغــن انواع کینــوا برابــر بــا میــزان روغــن ذرت است کــه شــامل اولئیــک، اســیدهای چــرب غیــر اشــباع و عمدتــا لینولئیــک و لینولنیــک اسید می باشد.

میــزان پروتئیــن موجود در انواع کینوا، بــه طــور متوســط دو برابــر برنــج می باشد. همچنین میــزان اســیدهای آمینــه لیزیــن، میتونیــن و تیرئونین انواع کینوا زیاد می باشد. در صورتی کــه مقدار این اسیدهای آمینه در غــلات خانــواده گندمیــان به میزان کمتری وجود دارد.


مقــدار اســیدهای آمینــه ضــروری انواع کینــوا بالاتــر از میــزان مــورد نیــاز روزانــه ای است کــه توســط ســازمان ســلامت جهانــی بــرای هــر فــرد در نظــر گرفتــه شــده اســت. میــزان پروتئیــن موجود در دانه کینــوا بــه انــدازه تخــم مــرغ و نصــف مقــدار پروتئیــن گوشــت می باشد.

خرید و فروش انواع کینوا

خرید و فروش انواع کینوا

در سال های اخیر، کشت بذر کینوا و تولید انواع کینوا درمناطق مختلف کشور، روند افزایشی داشته است. همچنین مصرف انواع کینوا نیز افزایش یافته است. به دنبال آن بازار خرید و فروش انواع کینوا نیز در کشور، رونق گرفته است.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکزخرید و فروش انواع کینوا در ایران، انواع دانه های سفید و رنگی کینوا را با کیفیت بالا عرضه می نماید. این مجموعه برای اولین بار در ایران، دانه کینوا را فرآوری نموده و به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا توزیع می نماید.

این مجموعه آماده همکاری با رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، انجمن های سلیاکی و کارخانجات صنایع تبدیلی است. دانه و آرد مرغوب انواع کینوا در تناژ بالا در اختیار متقاضیان عزیز قرار گیرد.جهت ارتباط با بزرگترین مرکز خرید و فروش انواع کینوا و استفاده از مشاوره رایگان این مجموعه، می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *