خرید برنج کینوا برای پخش و بسته بندی

کینوا

برنج کینوا همان کینوا می باشد. امروزه مصرف برنج کینوا در کشور رو به افزایش است و افراد زیادی تمایل به خرید این دانه پر خاصیت و ارزشمند را دارند. شرکت های پخش و بسته بندی از خریداران عمده برنج کینوا هستند. این مجموعه ها جهت خرید برنج کینوا برای پخش و بسته بندی از چه طریق می توانند اقدام کنند؟

تفاوت قیمت انواع کینوا در ایران

کینوا در ایران دارای قیمت های متفاوتی می باشد. قیمت انواع کینوا با توجه به تولید داخلی و خارجی بسیار متفاوت است. قیمت کینوا خارجی نسبت به کینوا داخلی بالاتر است و این موضوع، ناشی از قیمت ارز می باشد. انواع کینوا با توجه به نوع کاربرد دارای قیمت های متفاوتی است.

خرید کینوا سمی از عطاری

کینوا به صورت غیر فرآوری شده، سمی می باشد. بعضی از مراکز فروش از جمله عطاری ها، کینوا را با قیمتی ارزان به فروش می رسانند. بعضی از عطاری ها با خرید کینوا فرآوری نشده و ارزان قیمت از کشاورزان آن را به فروش می رسانند. برای خرید کینوا باید از مراکز معتبری اقدام نمود که دارای مجوزات بهداشتی و سیب سلامت باشند. در هنگام خرید کینوا از عطاری حتما از فروشنده مجوز بهداشتی، تاریخ انقضا و تاریخ تولید محصول را بخواهید و سپس اقدام به خرید نمایید.

کینوا سفید

خرید کینوا در رشت

کینوا را در همه شهرهای ایران از جمله رشت می توان تهیه نمود. کینوا در رشت به صورت عمده برای کارخانه جات صنایع غذایی و شرکت های پخش و بسته بندی عرضه می شود. همچنین کینوا را در حجم های خرد و جزئی به صورت کیلویی و فله می توان خریداری کرد. این محصول را در رشت می توان از فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های اینترنتی، فر‌وشگاه های غذای سالم و عطاری تهیه نمود.

کینوا در فروشگاه های کشور

کینوا در انواع فروشگاه های زنجیره ای و اینترنتی کشور قابل خریداری می باشد. این محصول به صورت بسته بندی و فله به فروش می رسد. کینوا دارای محصولات متنوعی می باشد که این محصولات همانند دانه کینوا دارای خواص شگفت انگیزی می باشد. فروشگاه های سراسر کشور، کینوا را به صورت عمده از مراکز تولید کننده و وارد کننده کینوا خریداری می کنند و آن را در مجموعه خود به فروش می رسانند. این مجموعه ها برای خرید کینوا مورد استفاده در مجموعه خود، آن را به صورت تناژ خریداری می کنند.

قیمت کینوا ایرانی و وارداتی

کینوا در ایران به صورت وارداتی و تولید داخلی به فروش می رسد. قیمت کینوا ایرانی و وارداتی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. کینوا ایرانی قیمت مناسب تری نسبت به انواع وارداتی دارد. کینوا وارداتی با توجه به قیمت ارز، هزینه های گمرک و حمل و نقل دارای قیمت بالاتری است و این قیمت دارای ثبات نمی باشد. انواع کینوا وارداتی برای کارخانه جات صنایع غذایی مقرون به صرفه نیست، زیرا علاوه بر قیمت بالا که باعث افزایش قیمت محصول تولیدی شرکت نیز می شود، از لحاظ تامین کینوا نیز دچار مشکلات فراوانی خواهند شد.

کینوا ایرانی دارای قیمت مناسب تری می باشد و دشواری ها و مشکلات کینوا وارداتی را ندارد. شرکت ایلیا اولین تولید کننده کینوا در ایران می باشد. این مجموعه در راستای خدمت رسانی به  مردم جامعه، پایین ترین قیمت را برای کینوا و محصولات آن در نظر گرفته است. این مجموعه در نظر دارد کمترین قیمت را برای هزینه های جانبی از جمله حمل و نقل در نظر بگیرد و هزینه کمتری را کارخانه جات و شرکت ها بپردازند. مصرف کینوا این اشتیاق را به تولید کنندگان می دهد که محصولی با کیفیت تر از نمونه های خارجی عرضه کنند. کینوا تولید شده در مجموعه ایلیا با نمونه های خارجی قابل رقابت است و مجموعه امکان ارسال نمونه را برای شرکت ها و کارخانه جات فراهم نموده است.

کینوا

خرید کینوا در بندرعباس

کینوا در اکثر نقاط ایران از جمله بندر عباس قابل خریداری می باشد. هموطنان عزیز بندرعباسی می توانند جهت خرید کینوا از طریق مراکز عرضه کننده کینوا و محصولات آن، از طریق فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های غذای سالم در سطح شهر اقدام نمایند. خریداران در هنگام خرید به صورت بسته بندی و فله به سیب سلامت و مجوز بهداشتی محصول دقت نمایند و از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهند. خریداران عمده کینوا، می توانند با تماس با مجموعه های عرضه کننده، اطلاعات لازم جهت خرید را کسب نمایند.

خرید کینوا اصفهان

کینوا غله ای است که برای اولین بار در ایران، در شهر اصفهان کشت شد. با توجه به نتیجه مطلوبی که از این کشت حاصل شد، در بقیه نقاط کشور نیز کشت می شود. شهر اصفهان در زمینه فروش کینوا پیشرو بوده است و خریداران کینوا در اصفهان، می توانند این محصول را از طریق مراکز ارائه دهنده و کشاورزان بومی اصفهان که این غله را کشت می دهند خریداری کنند.

شرکت ایلیا از تولید کنندگان کینوا در ایران می باشد. این مجموعه در اصفهان نیز مراکز کشت کینوا را دارا است. تولید کینوا در شرکت ایلیا با بهترین تکنیک های کشت انجام می شود. عملیات کاشت، داشت و برداشت این محصول در شرایط بهداشتی و کنترل شده توسط عوامل اجرایی مجموعه انجام می شود. خریداران محترمی که قصد خرید برنج کینوا در اصفهان را دارند می توانند با کارشناسان مجموعه ایلیا ارتباط برقرار کرده و شرایط همکاری و خرید را از آن ها جویا شوند.

کینوا

خرید کینوا طلایی عمده

کینوا طلایی همان کینوا سفید است. کینوا سفید متمایل به رنگ طلایی است و به همین دلیل به آن کینوا طلایی می گویند. این محصول را می توان به صورت عمده و در تناژ مختلف خریداری کرد. خریداران عمده کینوا طلایی، شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات تولید کننده محصولات غذایی می باشند. خرید کینوا طلایی به صورت عمده از قیمت پایینی برخوردار است و قیمت هر کیلوگرم کینوا طلایی به صورت عمده از انواع بسته بندی و کیلویی کمتر است.

تامین برنج کینوا برای پخش و بسته بندی

برنج کینوا نام دیگر کینوا می باشد، محصولی پرطرفدار و غنی از ارزش غذایی که امروزه به طور گسترده ای در بین افراد جامعه مصرف آن رواج دارد. علاقه مندانی که به صورت خرد و جزئی برای مصارف خانوار برنج کینوا را خریداری می کنند، این محصول را به صورت بسته بندی از فروشگاه های معتبر تهیه می کنند.

شرکت های پخش و بسته بندی با داشتن بازار گسترده مشتریان، از خریداران عمده برنج کینوا هستند. شرکت های پخش و بسته بندی برای خرید برنج کینوا مصرفی خود، به دنبال مرکزی جهت تامین هستند. مجموعه ایلیا اولین تولید کننده برنج کینوا در ایران است. این مجموعه به علت این که تولید کننده برنج کینوا می باشد، قیمتی مقرون به صرفه به شرکت های پخش و بسته بندی عرضه می کند. شرکت ایلیا خدمات ویژه ای به مشتریان خود ارائه می دهد این خدمات شامل: ارائه آنالیز کمی و کیفی، امکان ارسال نمونه و کیفیت تضمین شده، می باشند. شرکت های پخش و بسته بندی جهت تامین برنج کینوا برای بسته بندی می توانند با مجموعه ایلیا همکاری کنند. این مجموعه ها جهت ارتباط با کارشناسان مجموعه با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *